وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران آغاز شد وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد
سرخط خبرها

وزیر راه: هواپیما‌های جدید در راه است| واگذاری زمین به ۴۰۰ هزار متقاضی تا پایان امسال

  • کد خبر: ۱۶۶۰۳۴
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
وزیر راه: هواپیما‌های جدید در راه است| واگذاری زمین به ۴۰۰ هزار متقاضی تا پایان امسال
بذرپاش تاکید کرد: توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روز‌های آینده هواپیما‌های جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد بذرپاش در جمع مدیران استان مازندران بیان داشت: در سال‌های گذشته شاهد تولید حداقلی مسکن بودیم که همین مساله موجب شد تا قیمت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال تعداد متقاضیانی که زمین دریافت می‌کنند به ۴۰۰ هزار متقاضی در سراسر کشور خواهد رسید، اظهار داشت: با ارائه بسته ۱۹ گانه در خصوص بافت فرسوده شاهد رشد صدور پروانه در این زمینه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در برخی شهر‌های مازندران به دلیل نزدیکی جنگل و دریا با مشکل تامین زمین جهت ساخت مسکن مواجه هستیم که تلاش داریم تا با برنامه ریزی دقیق‌تر آن را برطرف نماییم.

بذرپاش تصریح کرد: از آنجا که زمین‌های کشاورزی درجه یک و دو مازندران قابل ساخت مسکن نیست بنابراین توسعه ساخت و ساز در برخی مناطق به کندی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن قیمت سازی‌های کاذبی از سوی برخی از مشاوران املاک صورت گرفت که موجب متضرر شدن شهروندان می‌شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی شناسایی و عرضه خانه‌های خالی و  مالیات بر معاملات مکرر و افزایش عرصه می‌تواند در کنترل قیمت مسکن موثر باشد.

وی افزود: در روز‌های گذشته گشت‌های تعزیرات با دفاتر مشاوران املاک متخلف برخورد کردند که این روند در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

بذرپاش تصریح کرد: توسعه ناوگان هوایی نیز در دستور کار قرار دارد و تا روز‌های آینده هواپیما‌های جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.

وی یادآور شد: تکمیل کریدور‌های شمال و جنوب نیز در دستور کار قرار دارد، تا برای کشور تولید ثروت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->