سرخط خبرها

فراخوان عضویت در شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج

  • کد خبر: ۱۶۸۰
  • ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
فراخوان عضویت در شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج

کارشناس شورای اجتماعی محلات در منطقه12 از فراخوان عضویت در مجمع شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج خبر داد و افزود: داوطلبان واجدان شرایط برای محلات نقویه و وکیل‌آباد با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، دو قطعه عکس و آخرین مدرک تحصیلی به ساختمان شهرداری منطقه12به نشانی الهیه20، اداره فرهنگی و اجتماعی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام کنند. علی‌اکبر گلی افزود: همچنین داوطلبان عضویت در شورای اجتماعی محله چهاربرج همراه با مدارک ذکرشده به شهرداری ناحیه3 منطقه12 واقع در بولوار توس، نبش توس181 مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام از تاریخ 15 لغایت 29تیرماه بوده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌: 31296338 و شماره همراه: 09159032490 تماس گرفته یا به وب‌سایت www.mahallat.mashhad.ir مراجعه کنند.
گلی درباره محدوده محلات فوق به خبرنگار شهرآرامحله گفت: محدوده محله نقویه بین بولوار الهیه تا بولوار امیریه در حدفاصل بولوار سجادیه تا بولوار مهدیه است. همچنین محدوده محله وکیل‌آباد حدفاصل وکیل‌آباد87 تا وکیل‌آباد97 ( قلعه وکیل‌آباد) خواهد بود و محدوده محله چهاربرج شامل محله‌های جوفروش، مردارکشان، هاشمی‌نژاد، کلاته سیدعلی، شمس‌‌آباد و شاه‌فیل است.
کارشناس شورای اجتماعی محلات در منطقه12 درباره چارت تشکیل‌دهنده شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج گفت: 6ساکن محله که با آرای مجمع داوطلبان انتخاب می‌شوند، نماینده مدارس، نماینده تشکل‌ها، نماینده مساجد و نماینده کسبه یا فعالان اقتصادی اعضای ثابت تشکیل‌دهنده شورای اجتماعی محله نقویه را تشکیل خواهند داد و نماینده‌های بهداشت، شهرداری و کلانتری یا فرمانداری از طریق نامه‌نگاری با ادارات مربوط معرفی خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->