رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

انتقاد از گرما و شلوغی در برخی اتوبوس‌ها

  • کد خبر: ۱۷۰۷
  • ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۱
انتقاد از گرما و شلوغی در برخی اتوبوس‌ها
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

بازار
شهروند: من نمی دانم این میوها و تره بار از کدام شهر به اینجا آمده است. برخی میوه ها اصلا خوردنی نیست. طالبی خریدم، بسیار سفت بود و بی مزه. تصمیم گرفتم کمپوتش کنم شاید کیفیتش بهتر شود اما نشد.
شهروند: از وضعیت حبوبات وارداتی گله دارم،حبوبات رنگارنگ که گویا با محصول ایرانی مخلوط شده است. لپه ها زرد پر رنگ بود ولی خوب پخته نمی شود. گویا پاکستانی است. ما خودمان در ایران بهترین حبوبات و مواد غذایی را داریم. چرا نظارتی نیست و چرا بهترین محصولات باید صادر شود؟


اتوبوس رانی
شهروند: لطفا از وضعیت اتوبوس های محله عمار یاسر گزارش تهیه کنید. پارسال اتوبوس های محله ما فرسوده و قدیمی و بدون کولر بود. به لطف شما و پیامک هایی که چاپ کردید و پیگیری کردیم و آقای دکتر بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، از محل ما بازدید کرد و دستور داد اتوبوس های جدید و کولردار وارد این خط شد. ولی ظرف یک ماه گذشته هر دو اتوبوس کولردار را به خط دیگری منتقل کردند و برای ما دو اتوبوس گازسوز بدون کولر گذاشتند. با مدیر مربوط تماس گرفتم و گفت اتوبوس نداریم، با اینکه من اطلاع دارم به پنج شش خط مینی بوس داده اند و تعداد زیادی اتوبوس از خطوط خارج شده است. با ۱۳۷ تماس گرفتم و گفتند صبر کنید تا چند ماه آینده اتوبوس کولردار وارد خط عمار یاسر می شود؛ یعنی در این هوای گرم و طاقت فرسا باید اتوبوس های گرم داشته باشیم، بعد در زمستان برای ما اتوبوس کولردار می گذارند؟
شهروند: حرف مسئولان را باور و با اتوبوس تردد کردیم. واقعا شلوغی برخی خطوط بسیار زیاد است. بهتر است مسئولان هم یک بار خودشان اتوبوس را امتحان کنند.


شهرداری
0915000296 از شهرداری درخواست می کنم تعداد آب سردکن های داخل شهر و ورودی شهر مشهد را افزایش بدهد. در سطح شهر خیلی کمبود آب سردکن داریم.
0915000449 چرا کارکنان شهرداری منطقه 5 در پاسخ به اخذ مجوز تعمیرات، پاسخشان همیشه ثابت و تکراری است. می گویند بساز و ما می آییم طبق ماده فلان پلمب می کنیم، بعد جریمه تعیین می شود؛ اینکه نشد جواب.
0915000486 هدف از گشایش بازارهای میوه و تره بار شهرداری این بود که جنس ارزان تر به دست مردم برسانند. متأسفانه به علت نبود نظارت قیمت ها در مواردی گران تر ارائه شده است.
0915000248 از شهرآرا می خواهم پیگیر بدون استفاده ماندن زمین چمن مصنوعی در رسالت 81 باشد. شایان توجه شهرداری منطقه 3.
شهروند: از شهرداری به دلیل اجرای عملیات احداث آسفالت و اتصال بولوار خاقانی و نماز تشکر می کنم. فقط بهتر بود حالا که این عملیات انجام می شود، اتصال مذکور به شکل بولوار باشد نه خیابان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->