نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

از لغو بازی‌های پلی‌آف تا میزبانی مشهد از شناگران

  • کد خبر: ۱۷۶۰۳
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
از لغو بازی‌های پلی‌آف تا میزبانی مشهد از شناگران
در پایان هفته ورزشی بانوان، فوتسال استراحت دارد و والیبالی‌ها به میدان می‌روند
مژده رنگیان - ورزش بانوان مشهد، پایان هفته نه‌چندان‌شلوغی را پیش‌رو دارد. در کنار لغو یک دیدار مهم، چند رقابت مهم کشوری نیز آغاز می‌شود. چندین ماه است که پایان هفته‌های ورزش بانوان با رقابت‌های جذاب لیگ برتر فوتسال همراه است، اما این لیگ هفته گذشته به ایستگاه پایانی رسید و تیم‌های برتر به پلی‌آف رسیدند. نماینده خراسان رضوی که به‌همراه ۳ تیم دیگر به این مرحله از مسابقات صعود کرده است، قرار بود با فاصله یک هفته بازی‌های پلی‌آف را آغاز کند، اما با تصمیم کمیته فنی مسابقات، ۱۲ روز به تیم‌ها مهلت داده شد تا برای این مسابقات خود را آماده کنند و به‌این‌ترتیب فوتسالیست‌های لیگ برتر، این جمعه را با استراحت پشت‌سر می‌گذارند. در مقابل، لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی نیز که به مرحله پلی‌آف خود رسیده است، قرار بود روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه با برگزاری ۲ دیدار بین ۴ تیم برتر برگزار شود؛ اما این رقابت‌ها نیز لغو شد. تیم مهراد مشهد باید در بازی نخست برابر کیان نیشابور در خارج از مشهد به میدان می‌رفت که به‌دلیل حضور چند بازیکن مطرح تیم نیشابور در رقابت‌های کشوری در قالب نماینده خراسان رضوی، این دیدار لغو شد. براساس تصمیم هیئت استان، دیگربازی پلی‌آف یعنی پرسپولیس مشهد و تیم هیئت قوچان نیز برگزار نمی‌شود تا هفته دیگر بازی‌ها هم‌زمان با یکدیگر پیگیری شوند.

هفته غیرجذاب هندبالی
لیگ برتر هندبال بانوان نیز آخرین هفته خود را در حالی پیش‌رو دارد که عملا هیچ اهمیتی برای تیم‌ها ندارد. در هفته چهاردهم و پایانی، تیم اشتادسازه مشهد، قهرمان فصل جاری، استراحت دارد؛ زیرا قرار بود در این هفته شهرآورد مشهد برگزار شود و برابر تیم همشهری خود ارشیاشید به میدان برود که با کناره‌گیری این تیم از مسابقات، شهرآورد لغو شد. ازسوی‌دیگر هفته پیش کاپ نایب‌قهرمانی و سومی هم به تیم‌های برتر اهدا شد. شهید شاملی کازرون نایب‌قهرمان شد و تأسیسات دریایی به‌عنوان سومی رسید و به‌این‌ترتیب لیگ هندبال بدون جذابیت در بازی آخر به پایان می‌رسد. لیگ کبدی بانوان نیز در حال پیگیری است. مرحله چهارم و پایانی کبدی از روز گذشته آغاز شده و بالاخره روز جمعه قهرمان این رقابت‌ها مشخص می‌شود. تیم دختران مشهد نیز شانس حضور در رده‌های پنجم تا هفتم را دارد.

آغاز رقابت بلندقامتان زیر تور.
اما در والیبال در‌حالی‌که جای خالی نماینده مشهد در لیگ برتر سال‌هاست احساس می‌شود، ۲ نماینده از مشهد در حال تلاش برای رسیدن به لیگ برتر هستند. لیگ دسته‌یک مرحله‌های رفت‌وبرگشت خود را پشت‌سر گذاشته و به نیمه‌نهایی رسیده است. دراین‌میان ۲ تیم سورن مشهد و مشکی‌پوشان نیز در کنار تیم‌های برتر به این مرحله رسیده‌اند. قرار است از امروز ۲۴ بهمن‌ماه، تیم‌ها در اصفهان به میدان بروند. تیم مدرن نیز یکی دیگر از تیم‌های مشهدی حاضر در دسته‌یک بود که از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. ۲ نماینده مشهد ۲ سال پیش نیز موفق شده بودند به لیگ برتر صعود کنند؛ اما به‌دلیل نبود حامی مالی قید حضور در مسابقات لیگ کشوری را زدند. در بسکتبال نیز تیم لیگ‌برتری آویژه منتظر مشخص‌شدن حریف خود در رقابت‌های رده‌بندی است. آن‌ها این هفته استراحت دارند و باید هفته آینده برای کسب عنوان پنجمی به میدان بروند.

میزبانی مشهد از شناگران.
اما در روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه، مشهد میزبان مسابقات شنای قهرمانی کشور بانوان ناشنواست. در این مسابقات قرار است ۸ استان با شناگران خود حضور داشته باشند و در ۵ ماده به رقابت بپردازند. ۲۵ متر آزاد، ۲۵ متر کرال‌پشت، ۲۵ متر قورباغه، ۲۵ متر پروانه و ۲۵×۴ متر آزاد تیمی ماده‌هایی است که شناگران باید در آن رقابت کنند. با همکاری تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، مسابقات از صبح روز جمعه در استخر بانوان آستان قدس پیگیری خواهد شد. هر شناگر می‌تواند حداکثر در ۲ ماده انفرادی شرکت کند و به نفرات اول تا سوم هر ماده مدال و حکم و به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->