جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

برنامه‌های دومین روز جشنواه موسیقی فجر

  • کد خبر: ۱۷۶۴۷
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
برنامه‌های دومین روز جشنواه موسیقی فجر
امشب ۲۴ بهمن، در دومین شب از مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور، سالن‌های پایتخت میزبان هنرمندان و گروه‌های موسیقی در سبک‌های مختلف خواهند بود.
به گزارش شهرآرانیوز، برنامه‌های شب دوم جشنواره موسیقی فجر به شرح زیر است:

ساعت ۱۸:۳۰

ارکستر سمفونیک صدا و سیما با رهبری آرش امینی و نوازندگی مهمانی از روسیه به نام گراف مورژا کنسرتو ویلن بتهوون را در تالار وحدت اجرا خواهد کرد. امینی که سال‌ها قبل نوازنده ویلن ارکستر سمفونیک تهران بود پس از مدتی دور بودن از اجرا‌های موسیقی شامگاه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ ودر دوره سی ام جشنواره موسیقی فجر در قامت رهبر مهمان ارکستر سمفونیک عراق ظاهر شد. او چندی پیش ارکستر فیلارمونیک برج میلاد را رهبری کرد.

آرپینه ایسرائیلیان نوازنده پیانو در تالار رودکی رسیتال پیانو خود را اجرا خواهد کرد. ایسرائیلیان در ایروان (پایتخت جمهوری ارمنستان) در یک خانواده موسیقیدان متولد شد و از شش سالگی به مدت ۱۸ سال تحصیلات موسیقی را در رشته پیانو در مدرسه موسیقی چایکوفسکی و سپس در کنسرواتوار دولتی ایروان بنام کمیتاس کسب کرد. او سپس در ایران ساکن شد و فعالیت حرفه‌ای را پی گرفت.
 
او از سال ۱۹۹۶ فعالیت حرفه‌ای نوازندگی را در ارکستر ساز‌های زهی ایروان آغاز کرد و از سال ۲۰۰۰ هم‌زمان در گروه تک‌نوازان موسیقی معاصر به رهبری زاون وارتانیان به اجرای آثار موسیقی مدرن پرداخت.

گروه موسیقی نقش به سرپرستی امیرحسین شریفی و خوانندگی مجتبی عسگری در نهمین سال فعالیت خود و با شرکت در جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

گروه موسیقی آوای تبری به سرپرستی جلال محمدیان در سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت و قطعاتی از شادیانه‌های موسیقی مازندران و بخش‌هایی آیینی این منطقه را اجرا خواهد کرد. این گروه در تلاش است در اجرای جشنواره سی و پنجم موسیقی فجر کنسرتی متفاوت و دربرگیرنده تمام سلایق را اجرا کند.

امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.

ساعت ۲۱:۳۰

 گروه خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی و خوانندگی نوید نوروزی در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. گروه موسیقی ایرانی «خنیاگران مهر» اردیبهشت ۱۳۹۵ تشکیل شد. این گروه علاوه بر شرکت در جشنواره موسیقی فجر، تالار وحدت، فرهنگسرای نیاوران و تالار ایوان شمس در کشورهایی، چون ارمنستان، آلمان، فنلاند و فرانسه نیز اجرا‌هایی داشته است.

 کوارتت نماد در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت. کوارتت زهی نماد به سرپرستی ستاره بهشتی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشور در زمینه موسیقی کلاسیک فعالیت می‌کند. این گروه پس از مدتی سکوت در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را از سرگرفت تا ضمن ارائه یک برنامه در سطح یک آنساامبل، تاثیرگذار باشد.

گروه موسیقی بامداد مشهد به سرپرستی سالار مرتضوی و خوانندگی وحید تاج کنسرت موسیقی سنتی خود را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند. این گروه با شرکت در فستیوال جهانی موسیقی در شهر درسدن آلمان در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۶ به عنوان گروه برگزیده فستیوال معرفی شده بود.

 گروه هنرمندان جوان هنرستان موسیقی دختران در سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت.

گروه موسیقی بندهش که در حوزه موسیقی‌های مدرن و نوین فعالیت می‌کند در مجموعه فرهنگی برج آزادی به روی صحنه خواهد رفت. بُندَهِش به معنای «آفرینشِ بنیادین» است و این گروه موسیقی در سال ۱۳۹۶ با تاثیر از سبک‌های جز، بلوز، فانک و پراگرسیو در تعامل با موسیقی شرقی به‌وجود آمد و تابه‌حال در جشنواره‌های تئاتر شهر، جشنواره الف و جشنواره‌ی پروکانترای لهستان حضور داشته است.

 خواننده موسیقی پاپ علی یاسینی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->