دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل
سرخط خبرها

واعظی: افزایش فشارها اراده ملت را محکم‌تر می‌کند

  • کد خبر: ۱۷۶۴۸
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
واعظی: افزایش فشارها اراده ملت را محکم‌تر می‌کند
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه منکر مساله تحریم و فشار حداکثری آمریکا و گرفتاری‌هایی که برای اقتصاد و معیشت به وجود آمده نیستم، افزود: هرچه آن‌ها فشار را بیشتر می‌کنند، عزم و اراده ما بیشتر می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود واعظی روز پنجشنبه، بیست و چهارم بهمن ماه در آیین افتتاح فاز سوم خط اول قطار شهری تبریز خطاب به مقام‌های آمریکایی افزود: بدانید این مردم، مردم مقاومی هستند و شما نمی‌توانید با فشار حداکثری هدفی را که دنبال می‌کردید، برسید.

وی با بیان اینکه تحریم کنندگان به زعم خود فکر می‌کردند با تحریم حداکثری بتوانند ظرف سه ماه نظام دیگری را بر سر کار بیاورند، اظهار کرد: ما از همه فشار‌ها عبور کردیم و کشور و مردم در همه صحنه‌ها نشان دادند می‌توانند دشمن را شکست دهند.

واعظی خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همیشه پیشتاز در اموری که به امنیت کشور مربوط می‌شود، بوده اند و در دادن پیام به دیگر استان‌ها نیز تاثیر گذار هستند؛ آنان در امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیر برف و برودت هوا نشان دادند که پای آرمان‌های نظام ایستاده اند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که امروز برای چند مین بار به تبریز سفر کرده ام، اظهار کرد: از سوی هیات دولت و رئیس جمهوری از زحمات و تلاش‌هایی که برای قطار شهری تبریز به خصوص اقداماتی که در دو سال گذشته برای تامین مالی آن انجام شده است، تشکر می‌کنم.

وی افزود: همبستگی خوبی در آذربایجان شرقی وجود دارد و از زمان انتصاب امام جمعه جدید تبریز هم شاهد همبستگی و انسجام خوبی در استان هستیم و همچنین شاهد دلسوزی‌های استاندار نیز هستم.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد این هستیم که هر سه ماه یک بار بخشی از قطار شهری تبریز به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: این نوید خوبی است که با توجه به شرایطی که کلانشهر‌های ما دارد این گونه تسهیلات برای مردم فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات جدی ما آلودگی هوا و محیط زیست است، اضافه کرد: قطار شهری تاثیر زیادی بر کاهش آلودگی و تسهیل رفت و آمد شهروندان داردو 

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این پروژه ۱۶ ساله با همین قوت یکی دو سال گذشته، ادامه یابد.

واعظی اضافه کرد: آذربایجان شرقی استانی است که فعالیت‌های مختلفی در آن در جریان است و در دهه فجر ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در آن افتتاح شده که این تحول خیلی بزرگی برای استان است.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: امسال رییس جمهوری ۲ بار به آذربایجان شرقی سفر کردند که در یک سفر ۱۰ هزار میلیارد تومان و در سفر دیگر ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در سال جاری در آذربایجان شرقی ۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید و این امر حاکی از پوچی ادعای برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر فلج شدن اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->