برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها

تاکید شهردار بر حال خوب مردم در ایام پایانی سال و نوروز

  • کد خبر: ۱۸۱۸۸
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
تاکید شهردار بر حال خوب مردم در ایام پایانی سال و نوروز
شهردار مشهد ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال از بهار ۹۹ گفت: تاکید ویژه ما روی فضا آرایی های متفاوت و استفاده بیشتر از گل جهت ایجاد حال خوب مردم در ایام پایانی سال و نوروز است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضاکلائی عصر امروز در شورای اداری شهرداری با تقدیر از اقدامات انجام شده در طول سال جاری افزود: اسفند برای شهرداری ماه مهمی است لذا از مدیران به ویژه شهرداران مناطق می خواهم که شهر را برای استقبال از بهار و بهتر شدن حال مردم آماده کنند و این موضوع را جدی بگیرند.


وی با بیان این که باید به شهر از دید مردم نگاه کنیم و به ریزه کاری ها توجه داشته باشیم، اظهارکرد: مردم در کنار اجرای پروژه های بزرگ عمرانی شهری تمیز و آراسته می خواهند، لذا انتظار داریم تا پایان سال جداول که نیاز به توجه دارند ترمیم، مبلمان شهری و تابلوها رنگ آمیزی، پرچم ها تعویض، چراغ های پارکی و فضاهای سبز آماده و شهر با آذین بندی مناسب آماده استقبال از بهار شود.


وی اضافه کرد: مناسب نیست که ما برای ساخت المان ها و گل آرایی هزینه کنیم اما چراغ های فضاهای سبز، معابر و آیلندها به دلیل نداشتن یا سوختن لامپ خاموش و جداول شکسته و رنگ ورو نداشته باشند، مردم به این موارد کوچک نیز توجه داشته و آن را مطالبه می کنند.


کلائی تصریح کرد: باید تا 25 اسفند اقدامات لازم برای زیباسازی شهر در استقبال از بهار انجام و بعد از آن فعالیت های عمرانی متوقف و فضاهای بیرونی کارگاه های پروژه های عمرانی برای ایام نوروز زیبا سازی شوند.
شهردار مشهد ادامه داد: تمامی گذرگاه ها و محل عبور عابران پیاده باید تا پایان سال خط کشی و ایستگاه های اتوبوس و ناوگان اتوبوسرانی تمیز ورفع نقص شده باشند.


وی به توزیع متوازن المان ها و کاشت گل در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق کم برخوردار اشاره و تاکید کرد: در کاشت گل، نصب المان های مختلف، همچنین برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و بهارانه باید در مناطق کم برخوردار شهر مورد توجه قرار گیرند.


وی در ادامه جلسه شورای اداری با اشاره به تحقق 3000میلیارد تومانی درآمد نقدی شهرداری مشهد در سال جاری گفت: از ابتدای سال تا کنون 3هزار و 27 میلیارد تومان از درآمدهای نقدی بودجه سال 97 شهرداری مشهد محقق شده است که رقم قابل توجهی است، اما با این حال به این جمع بندی رسیده ایم که این مبلغ تا پایان سال به 3800میلیارد تومان افزایش پیدا کند.


وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه قرارگیرد، بحث تهاتر و معوض است که باید درجاهایی که امکان آن وجود دارد از تهاتر و معوض استفاده کنیم.


کلائی با بیان این که خوشبختانه طی یازده ماه گذشته شاهد توفیقات زیادی در بخش های مختلف شهرداری بوده ایم اظهارکرد: در حوزه عمرانی خط دو تکمیل و سه ایستگاه افتتاح شد، درحفاری تونل های خط سه نیز در زمانبندی مشخص شده دو دستگاه حفار به ایستگاه امامت و پایانه مسافربری امام رضا (ع) رسیدند وتعداد زیادی پروژه عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.


شهردار مشهد ادامه داد: همچنین در حوزه مالی در کنار تحقق خوب بودجه تندیس زرین جایزه مالی را دریافت کرده ایم و در حوزه های دیگر برنامه ریزی،اقتصادی، خدمات شهری، فرهنگی و سایر حوزه ها نیز موفقیت های قابل توجهی داشته ایم که از همه همکاران در این خصوص تشکر می کنم.


وی افزود: برای سال 99 نیز باید برنامه ریزی های دقیق انجام شود تا این روند ادامه داشته باشد لذا با توجه به این که در ایام بودجه هستیم باید تمامی آیتم های مورد نیاز برای پیشبرد کارها پیش بینی شده باشد.


وی با اشاره به این که پایان سال کارهای شهرداری بسیارسنگین است، تصریح کرد: افتتاح چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری 5 اسفند، دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب 10 اسفند و هفته درختکاری 7تا 15 اسفند ماه را در پیش رو داریم و درکنار آن همایش سرمایه گذاری، کمپین بهار کتاب، کمپین مهربانی و جمع آوری لوازم اضافه شهروندان برای محرومان تحت عنوان خانه تکانی و ..را نیز خواهیم داشت.


وی اضافه کرد: همچنین افتتاح فاز سوم ساماندهی پیشخوان آرامگاه فردوسی که چند ماه پیش آغاز شده است نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که پایان سال شاهد افتتاح آن خواهیم بود، پیشبرد این حجم زیاد کار نیازمند همدلی و همراهی همه بخش های شهرداری مشهد است.


کلائی درادامه گفت: با توجه به پایان سال وشرایط سخت اقتصادی رسیدگی به کارکنان شهرداری مشهد به ویژه افرادی که در لبه خط قراردارند و همچنین برگزاری جشن هایی برای خانواده همه همکاران از جمله کارگران فضای سبز و خدمات شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->