سرخط خبرها

جشنی پرشور برای پنجتنی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۲۰
  • ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
جشنی پرشور برای پنجتنی‌ها
به همت ستاد دهه کرامت و مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد

مسجد صاحب‌الزمان(عج) با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت‌معصومه(س) و برادر بزرگوارشان، علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، با مشارکت و همراهی ستاد دهه کرامت به استقبال میلاد امام مهربانی‌ها رفت.
 به گزارش شهرآرامحله، هم‌زمان با شور و نشاط شهری، ویژه ایام‌ کرامت و جشن و سرور این روزهای فرخنده، متولیان فرهنگی مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله پنجتن نیز با مشارکت و همراهی دیگر تشکل‌ها و سازمان‌ها این ایام را پررنگ‌تر از هر سال برگزار کردند.
«طرح زیارت»‌ از برنامه‌های ویژه‌ای بود که برای سالمندان محله پنجتن در نظر گرفته شده بود. در این طرح که با همراهی آستان قدس‌رضوی انجام شد، افراد سالمند و کهن‌سالان در آستانه میلاد حضرت‌رضا(ع) به حرم آن حضرت مشرف شدند. برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی از دیگر برنامه‌های این مسجد بود که شور و نشاط خاصی در محله برپا کرده بود.
دیدار با خانواده‌های شهدا و بزرگداشت و تکریم مقام شامخ شهدا، از جمله برنامه‌های متولیان برنامه‌های دهه کرامت این مسجد بود.
همچنین در راستای زیباسازی و افزایش شور و نشاط در محله، نصب پرچم الوان و ریسه‌بندی به همت این تشکل مذهبی صورت گرفت. جشن ریحانه‌های بهشتی و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌هایی بود که برای اهالی محله پنجتن تدارک دیده شده بود. این جشن و ویژه‌برنامه در ایام دهه کرامت و در راستای بزرگداشت مقام زن و روز دختر برگزار گردید.
آخرین برنامه‌ این تشکل مذهبی، پیاده‌روی مسجدی‌های محله پنجتن از مسجد صاحب‌الزمان(عج)، انتهای التیمور و حرکت به سمت حرم بود. در این پیاده‌روی، ارادتمندان به علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) از 54 مسجدی که در مسیر واقع بود، به جمعیت پیوستند تا موجی از دوستداران حضرت، صحنه‌ای زیبا از این همه عشق و ارادت به شاه خراسان را به تصویر  بکشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->