نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

اقدام مشکوک مارادونا روی نیمکت/اتهام مصرف موادمخدر+ویدئو

  • کد خبر: ۱۸۳۱۱
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
  • ۱
اقدام مشکوک مارادونا روی نیمکت/اتهام مصرف موادمخدر+ویدئو
مارادونا به مصرف موادمخدر روی نیمکت در حین بازی متهم شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال خیمناسیا لاپلاتا در لیگ آرژانتین شرایط خوبی ندارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند. دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین هدایت این تیم را برعهده دارد.

ماردونا که حواشی زیادی را تجربه کرده، به دلیل انتشار یک ویدیو از او روی نیمکت این تیم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. اسطوره فوتبال آرژانتین در پایان دیدار تیمش مقابل سنترال خطاب به رئیس این باشگاه گفته بود او باید مراقب باشد تا من وی را اخراج نکنم.

اما اتفاق عجیب این بازی در نیمه دوم رخ داد، جایی که یکی از مسئولان خدمات باشگاه به مارادونا نزدیک می‌شود و به او چیزی را می‌دهد و پس از آن سایر افراد مارادونا را احاطه می‌کنند تا دوربین‌ها نتوانند از وی تصویری را ضبط کنند.
 

پس از انتشار این ویدیو برخی ها می گویند که مارادونا مواد مخدر مصرف کرده اما مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند او قرص فشار خون مصرف کرده است.

با این حال اگر مارادونا نتواند در دیدار مقابل ایندیپنینته نتیجه بگیرد به احتمال فراوان از سمت خود اخراج خواهد شد.

 

تعداد بازدید : 1013
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
آقا این خیلی بیخیاله [...] آخه رو نیمکت.
دمش گرم چه رفیقای پایه ای داره،همه جا هواشو دارن [...]
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->