آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

تصویر علائم حیاتی استاد شجریان بر صفحه اینستاگرام پسرش

  • کد خبر: ۱۸۵۵۸
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
تصویر علائم حیاتی استاد شجریان بر صفحه اینستاگرام پسرش
همایون شجریان در پاسخ به برخی ابهامات، تصویری از مانیتور علائم حیاتی پدرش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از حواشی بسیار در خصوص درگذشت محمدرضا شجریان استاد آواز سنتی ایران، نیمه شب فرزندش همایون شجریان در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چندسالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع گردید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می کنم. بی نهایت از مهر بی پایان شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند بیمارستان جم»

 

پیش از این نیز همایون با اشاره به اینکه استاد آواز ایران چند سال قبل در آمریکا رادیوتراپی کرده و این رادیوتراپی برای وی عوارضی داشته تاکید کرده بوده پدر تا مدت ها نمی توانست آب و غذا بخورد و بعد از آن با لوله ای در معده احیا شده و سه سال پیش تاکنون در  ایران سایه شان بالای سر ماست.

 

وی افزوده است که به این دلیل پدر در بیمارستان است که گاهی بلعشان دچار مشکل می شود؛ مشکل بلع باعث شده بود خیلی نتواند خلط های سینه را رد کند لذا ریه اش دچار مشکل شده و عفونتی شکل گرفته بود که هفته پیش حل شد. چند روزی در خانه بود که دوباره مشکل پیش آمد و الان حالش از پریشب بهتر است. امیدواریم که از این مرحله هم عبور کند. با کمک دستگاه، تنفس خودش برقرار است.

 

فرزند شجریان تاکید کرده است: هیچ کدام از صحبت هایی که می کنم از روی اجبار نیست و هیچ کس نمی تواند مرا مجبور به صحبتی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->