کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس
سرخط خبرها

برگزاری عیدانه کتاب در صورت همکاری شهرداری‌ها

  • کد خبر: ۱۸۸۷۶
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
برگزاری عیدانه کتاب در صورت همکاری شهرداری‌ها
مدیرعامل خانه کتاب گفت: در صورت اعلام آمادگی شهرداری هر شهر، برای برگزاری عیدانه کتاب همکاری می‌کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب، برگزاری طرح عیدانه کتاب را به شهر‌هایی که اعلام آمادگی کنند محدود دانست و گفت: شهرداری تهران و مشهد برای برگزاری عیدانه اعلام امادگی کرده اند و اگر عیدانه برگزار شود در این دو شهر خواهد بود.

وی درباره همکاری نهاد‌های دولتی، چون وزارت فرهنگ و ارشاد استان‌ها، بیان کرد: امسال هم مثل سال گذشته، با توجه به مشکلاتی، چون نبود بودجه و وضعیت اقتصادی، برنامه‌ای برای برگزاری طرح عیدانه کتاب نداشتیم؛ اما با برگزاری پاییزه کتاب با مشارکت شهرداری‌های تهران و مشهد، به آن‌ها پیشنهاد دادیم که اگر در طرح عیدانه پیش قدم شوید، ما آمادگی انجام آن داریم.

حسینی پور افزود: شهرداری تهران طی جلسه‌ای اعلام آمادگی کرد، شهرداری مشهد هم آماده اجرای طرح در مشهد است؛ ما هم با در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های اجرایی و نرم افزاری مربوط، با آن‌ها همکاری خواهیم کرد.
 
نمایشگاه کتاب آبان برگزار شود
مدیرعامل خانه کتاب، تعویق سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب را محتمل دانست و گفت: به نظر می‌آید همه نهاد‌های فرادست مثل شورای امنیت ملی و نهاد‌های تصمیم گیرنده، برای تعویق نمایشگاه، به موضوعات بسیاری توجه می‌کنند. مساله سلامتی شهروندان است که مهم‌ترین اولویت نظام و دولت است تا دچار بحران نشویم. اگر مجموع تصمیم گیرندگان به جمع بندی برسند باید زمان نمایشگاه تغییر کند.

حسینی پور پیشنهاد کارشناسی‌شده خانه کتاب برای تغییر زمان نمایشگاه را آبان ماه دانست و ادامه داد: بهترین زمان بازگشتن به زمان برگزاری اولین دوره نمایشگاه است که در آبان ماه برگزار شد، چون در طی سال‌ها که نمایشگاه را برگزار می‌کنیم، حتی بدون کرونا هم دچار مشکلات بسیاری بودیم، مشکلات بودجه کشوری، امتحانات دانشگاه‌ها، مدارس رو به تعطیل، تخصیص اعتبار و غیره، اما اگر در آبان برگزار شود، حتی تقویم بین المللی مان را هم تغییر بدهیم، مشکلات بسیاری حل خواهد شد. تامین اعتبار ساده‌تر است، مدارس باز هستند و هوای شهر هم بهتر است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->