نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

سه سال زندان در انتظار منتشر کنندگان اخبار کذب پیرامون کرونا

  • کد خبر: ۱۹۰۰۵
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
سه سال زندان در انتظار منتشر کنندگان اخبار کذب پیرامون کرونا
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از سه سال مجازات زندان برای منتشرکنندگان اخبار کذب درباره کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوروزی روز چهارشنبه در مورد جرم و نحوه مجازات افرادی که اقدام به انتشار اخبار کذب پیرامون شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه می‌کنند، اظهارداشت: این اقدام بر اساس قانون مجازات اسلامی نشر اکاذیب محسوب شده و برای افرادی که مرتکب این جرم شوند بین یک تا سه سال مجازات حبس و تعیین شلاق در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به مشکلاتی که به دنبال انتشار این گونه اخبار در جامعه ایجاد می‌شود، ادامه داد: انتشار اخبار کذب در مورد بیماری کرونا باعث بروز نگرانی و رعب و وحشت برای مردم شده و زمینه تعطیلی کشور را فراهم کرده است.

 

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در مورد تبعاتی که انتشار این گونه اخبار در حوزه اقتصادی کشور به همراه دارد، تاکید کرد: انجام اینگونه اقدامات به دلیل تعطیلی کارخانجات و مجتمع‌های تجاری بزرگ می‌تواند باعث بروز خسارات اقتصادی گسترده شود. در پی تعطیلی مدارس هم شرایطی فراهم می‌شود که کودکان به ناچار تابستان نیز برای جبران این وقفه ایجاد شده به مدرسه بروند.

 

نوروزی یادآور شد: انتشار ویروس کرونا امری مقطعی بوده که به زودی مسئولان حوزه سلامت هم در ایران و هم جهان برای رفع این مشکل تدبیری خواهند اندیشید، اما تعطیلی واحد‌های تولیدی و اقتصادی هزاران میلیارد خسارت به کشور وارد می‌کند که آسیب ناشی از آن به مردم وارد خواهد شد.


منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->