جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

ساعات کار قطار شهری در تابستان افزایش یابد

  • کد خبر: ۱۹۷۷
  • ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
ساعات کار قطار شهری در تابستان افزایش یابد
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرستان
0936000851 تا به حال 3 بار آتش زدن علف های خشک داخل بولوار«شهید برونسی» 19 در شهر گلبهار را به آتش نشانی خبر داده ایم اما انگار اصلا به روی خودشان هم نمی آورند.
شهروند: در چند روز گذشته کسی در شرکت برق به ما جواب گو نبوده است. چرا شرکت برق در اوج گرمای ظهر به بهانه اوج مصرف، برق بولوار برونسی در شهر گلبهار را قطع کرد؟
شهروند: چرا کیفیت غذا در برخی تالارهای پذیرایی در جاده شاندیز تا این اندازه پایین است؟ مگر اداره بهداشت نظارتی بر کیفیت غذای آن ها ندارد؟


قطار شهری
0915000155 لطفا در تابستان ساعت کاری قطار شهری را افزایش دهید.


سازمان ترافیک
0935000571 در وسط بولوار بهمن خواجه ربیع یک پل هوایی عابر پیاده قرار دارد. وجود 2 پل عابر دیگر در ابتدا و انتهای این بولوار برای حفظ جان مردم و کاهش ترافیک مفید است.


راهنمایی و رانندگی
0915000773 از راهنمایی و رانندگی بپرسید چرا پیک موتوری های یک رستوران در میدان امام خمینی(ره) داخل پیاده رو پارک می کنند و پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور با آن ها برخورد نمی کند. مگر پیاده رو محل عبور عابر پیاده نیست؟


شهرداری
شهروند: در پارک بانوان واقع در بوستان ارم منطقه ۴ در خیابان پنجتن، در شرایطی که هنوز هوا روشن است، به زور خانم ها را بیرون می کنند و مسئول آن قسمت بی نهایت بداخلاق و طلبکارانه رفتار می کند. چند بار از نزدیک شاهد این رفتار زشت بوده ام. خیابان کنار پارک هم خیلی شلوغ است و خطرناک و هیچ پل عابرپیاده یا چراغ قرمزی ندارد.
0915000004 در پارک جنگلی طرق کلا خدمات ارائه نمی شود. می گویند به حاج آقای ثابت واگذار شده است. سرویس های بهداشتی بسته است و شیشه ها را شکسته اند. لطفا گزارش تهیه کنید.
شهروند: بولوار مجد در حد فاصل پنجراه سناباد تا خیابان آبکوه، جوهای آب بلند و فاقد لبه دارد که برای عابران، خودروها و موتورسواران بسیار خطرساز است و لازم است سرپوشیده شود.
0915000605 یک شب جمعه با خانواده به پارک ملت آمدیم. ساعت 22:24 بود و از صدای گوش خراش برش آهن اعصابمان خورد شد. واقعا نباید در غیر از ساعاتی که مردم از فضای شهربازی استفاده می کنند، ساخت و ساز انجام داد.
شهروند: چند شب پیش برای اولین بار به پارک ملت رفتیم. متأسفانه وضعیتی درست کرده اند که باعث گله است. اجازه زیرانداز بردن که نداریم، مردم یک گوشه به صورت چسبیده به هم روی تعداد محدودی نیمکت نشسته بودند! چفت درچفت. بعضی هم روی زمین نشسته بودند. قبلا زیرانداز می انداختیم و آرامش بیشتری داشتیم.


اتوبوس رانی
شهروند: اتوبوس های عمار یاسر واقعا وضعیت تأسف باری دارد؛ نه کولر دارد و نه ظاهر اتوبوس ها مناسب است. اکثر اوقات هم اتوبوس ها خراب است. اتوبوس های خوب فقط برای بالای شهر استفاده می شود.
0939000449 ما نیروهای تأمین نیروی اتوبوس رانی، همان طور که می دانید حداقل و پایین ترین دریافتی را داریم واقعا در این شرایط اقتصادی به جای کمک، دریافتی رفاهی و مناسبت ها و اعیاد را هم برای ما لغو کرده اند. ما هم اجاره خانه داریم، زن و بچه داریم. آیا این ظلم نیست که 2 نفر نیرو در یک اتاق کار کنند و فقط به خاطر نوع استخدام و قرارداد، یکی عیدی بگیرد و یکی نگاه کند؟ خواهش می کنم مساعدت کنید.


بهداشت و درمان
0915000248 چند روز پیش یک قطره را از داروخانه با نسخه پزشک و دفترچه بیمه با قیمت 5000 تومان گرفتم، در حالی که قیمت روی جلد آن 4000 تومان است. در مورد دارو هم انگار عادی شده که داروها را این گونه می فروشند.


متفرقه
شهروند: من کارگر یکی از پمپ بنزین ها هستم. در این جایگاه به هرکارگر (تلمبه‌چی) فقط ۸۰۰ هزار تومان حقوق داده می شود، در حالی که در قرارداد این مبلغ بالای ۳ میلیون تومان ذکر می شود. مدیر پمپ بنزین می گوید بقیه حقوق را باید از مردم به عنوان انعام دریافت کنید!
0915000773 چرا اداره بهداشت نظارتی بر یکی از فروشگاه های گوشت در خیابان بهار ندارد؟ در این فروشگاه گوشت های مانده را با گوشت تازه چرخ می کنند و دوباره بسته بندی می کنند و دامپزشکی هم نظارتی ندارد.
شهروند: ای کاش به مناسبت تولد امام رضا(ع) آستان قدس به خانواده های معلولانی که دارای معلولیت های شدید هستند سرکشی می کرد و همچنین اداره های دولتی، به خصوص در مشهد، به احترام این امام بزرگ این شیوه را دنبال می کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->