کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرقت با گاز فلفل

  • کد خبر: ۱۹۸۹
  • ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
سرقت با گاز فلفل
۲ زورگیر خیابانی و سارق حرفه‌ای خودرو در مقابل قانون به زانو در‌آمدند

مهدی قرآنی - « از رفتارشان مشخص بود که کاسه ای زیر نیم کاسه دارند. هر جا می رفتم پشت سرم می آمدند. همان طور که روی موتور بودم به پلیس موضوع را گزارش کردم. دم در خانه که رسیدم به من حمله ور شدند. افشانه فلفل را در مقابل چشمم گرفتند. نمی خواستم موفق شوند برای همین مقاومت کردم اما با چاقو ضربه ای به کتفم زدند.» این ها گوشه ای از اظهارات مردی جوان است که دیروز در مقابل خانه اش از سوی 2زورگیر خیابانی مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود.
ماجرای این پرونده از آنجا شروع شد که مردی جوان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و مدعی شد 2جوان موتور سوار دقایقی است او را تعقیب می کنند.این جوان باهوش که متوجه قصد شوم 2جوان مشکوک می شود نشانی خانه خود را به پلیس می دهد و بعد هم تماسش را قطع می کند. با اعلام این گزارش یکی از تیم های گشتی موتوری کلانتری گلشهر برای مشخص شدن ماجرا به نشانی مورد نظر اعزام می شود.
در آن طرف قضیه اما مرد جوان در مقابل خانه اش می ایستد و همین که می خواهد وارد خانه اش شود از سوی 2جوان مشکوک مورد حمله قرار می گیرد. جوانان موتور سوار برای اینکه چهره شان شناسایی نشود با دستمالی صورت خود را پوشانده بودند. آن ها وقتی که با مقاومت طعمه شان مواجه می شوند اسپری فلفل را در مقابل صورتش می گیرند و او را تهدید می کنند که اگر داد و بیداد راه بیندازد کورش خواهند کرد. در این میان مرد جوان که مطمئن بود پلیس در راه است در مقابل این افراد زورگیر می ایستد و دست از مقاومت نمی کشد که در این لحظه یکی از متهمان دست به چاقو می شود و ضربه ای به کتف این فرد وارد می کند.
درگیری میان زورگیران و مرد جوان ادامه داشت تا اینکه مردان سبز پوش قانون از راه رسیدند. در این لحظه متهمان با دیدن پلیس بلافاصله مرد جوان را رها کردند و پا به فرار گذاشتند ولی فرد ضارب موفق به گریز نمی شود و در مقابل مأموران به زانو در می آید.


اعتراف به زورگیری از مرد جوان
متهم دستگیر شده که جوانی سی ساله است به کلانتری گلشهر منتقل شد و در جلسه بازجویی ضمن اعتراف به جرمش دوست فراری اش را هم لو داد. به گفته سرهنگ اکبر آقابیگی، رئیس پلیس مشهد پرونده این متهم پس از اتمام تحقیقات اولیه به دادسرا ارسال شد. پیگیری پلیس برای کشف دیگر جرائم احتمالی این باند دونفره ادامه دارد.
این مقام ارشد نظامی مشهد در ادامه به دستگیری یک سارق سابقه دار خودرو نیز اشاره و بیان کرد که در این پرونده مردی جوان با تماس با پلیس مدعی می شود که خودرواش به سرقت رفته است.


سوء استفاده از فراموشی مال باخته
آقابیگی گفت: پس از اعلام این گزارش تیمی از مأموران کلانتری نواب به محل اعزام شدند و مشخص گردید که مال باخته کلید خودروی پژو 405 خود را بر روی صندوق عقب جا گذاشته و بعد از مراجعه متوجه سرقت آن شده است. تیم دایره تجسس این کلانتری در همان دقایق ابتدایی تحقیقات خود با مراجعه به چند مغازه فیلم دوربین های مداربسته آن ها را بازبینی کردند و متهم را که در همان نزدیکی در یک شرکت مشغول به کار بود شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: همکاران ما بعد از شناسایی متهم به سراغ خانه او رفتند اما این فرد که متوجه رفتار مجرمانه اش شده بود خودرو مسروقه را در بولوار شفا رها کرده و خود نیز به محلی نامعلوم گریخته بود. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 42 رد این سارق را در خانه مادر بزرگش زدند و برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند. متهم که دستش برای پلیس رو شده بود برای اینکه در دام قانون گرفتار نشود در مقابل مأموران سعی در خودزنی داشت که با اقدام به موقع ضابطان قضایی دستگیر شد.
به گفته آقابیگی متهم این پرونده به دادسرا معرفی و خودروی شاکی پرونده نیز به او برگردانده شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->