سرخط خبرها

برگزاری دهمین المپیاد ورزشی محلات

  • کد خبر: ۲۱۲۳
  • ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
برگزاری دهمین المپیاد ورزشی محلات
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه خبر داد

نعیمه زمانی - رئیس اداره فرهنگی ‌اجتماعی شهرداری منطقه از برگزاری دهمین المپیاد ورزشی محلات در دو بخش آقایان و بانوان در منطقه خبر داد.
به گزارش شهرآرامحله، منظر قالیباف با اعلام این خبر، ابراز کرد: المپیاد ورزشی محلات در تمام مناطق هرسال رایگان برگزار می‌شود و در این راستا منطقه یک نیز با هدف سلامتی و همگانی‌کردن ورزش در بین تمام اقشار جامعه برگزار خواهد شد.
وی افزود: تمام تلاش براین است که ورزش در میان مردم همگانی شود و افراد درگیر آن شوند. همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط و شادابی مدنظر است و در اولویت برنامه‌های ورزشی منطقه قرار دارد تا درنهایت سلامتی افراد جامعه را به دنبال داشته باشد.
قالیباف ورزش و فعالیت جسمانی را حائز اهمیت دانست و گفت: گرچه در این برنامه استعدادیابی مدنظر نیست اما بسیاری از افراد با شرکت در مسابقات مقام آورده‌اند و به تیم ملی نیز راه یافته‌اند. بنابراین استعدادیابی، شناسایی و شکوفایی استعدادها در این برنامه رخ می‎‌دهد.
وی با بیان اینکه المپیاد در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: مسابقات برای بانوان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، داژبال، هفت‌سنگ و آمادگی‌جسمانی از 13سال به بالاست و آقایان نیز در در رشته‌های فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز، دارت و فوتبال‌دستی در بخش‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان و امید به رقابت خواهند پرداخت. ضمن اینکه المپیاد ورزشی ویژه پیش‌کسوتان برای آقایان درنظر گرفته شده است.


تنوع رشته ها
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه ادامه داد: بخشی از مسابقات مانند والیبال، فوتبال، بسکتبال، داژبال و هفت‌سنگ در مرحله مقدماتی و شهری برگزار خواهد شد و تیم‌های منتخب هر منطقه با یکدیگر مسابقه خواهند داد.
وی افزود: بخشی دیگر از مسابقات مانند تنیس روی میز، بدمینتون و کشتی مرحله مقدماتی ندارد و فقط شهری برگزار می‌شوند. براین اساس یکی از مناطق میزبان مخاطبان مناطق دیگر خواهد بود و ثبت‌نام را انجام خواهد داد.
قالیباف با اشاره به تنوع رشته‌ها در این مسابقات گفت: در انتخاب رشته‌های ورزشی سعی شده است به تمام سلیقه‌ها و علایق افراد توجه شود تا همه در آن شرکت کنند و حضور داشته باشند. علاوه‌براین رایگان‌بودن مسابقات و همچنین دسترسی آسان به مسیرهای موردنظر برای رفاه حال شهروندان لحاظ شده است.
وی افزود: هرساله استقبال از این برنامه زیاد است و شرکت‌کنندگان نیز از اجرای طرح رضایت دارند طوری‌که دیگران را هم تشویق به حضور در برنامه می‌کنند. از طرف دیگر توجه به نظرات و سلیقه افراد باعث شده است که افراد با سنین مختلف جذب شوند و نیازشان برطرف شود.
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع در اجرای طرح جنبه تفریحی آن است و تا کنون نیز در این امر موفق بوده‌ایم. از آنجایی‌که این مسابقات در محلات برگزار می‌شود، افراد محل با یکدیگر آشنا می‌شوند و در نتیجه به‌واسطه این ارتباطات به یکدیگر نزدیک می‌شوند.
قالیباف ادامه داد: فضای شاد و صمیمیتی که از این برنامه در میان افراد ایجاد شده باعث شده است افراد به غیر از فضای مسابقات با یکدیگر نیز در ارتباط باشند و حتی اردوها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی در میان خود برگزار کنند.
وی افزود: این برنامه در منطقه یک از ابتدای مرداد شروع می‌شود و تا قبل از دهه‌ فجر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام یا کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری
منطقه یک به نشانی خیام جنوبی35 مراجعه یا با شماره 31293037 و 31293039 تماس حاصل فرمایند. همچنین می‌توانند از طریق سامانه ورزشی Sport.mashhad.ir اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->