افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

تهدید سلامتی در استخرها

  • کد خبر: ۲۱۵۲
  • ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴
تهدید سلامتی در استخرها
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس‌رانی
شهروند: شما را به آنچه دوست می‌دارید قسم برای اول مهر به مسیر انتهای میثاق به بولوار فکوری ون اختصاص بدهید.


وزارت بهداشت
0922000327 در 18 تیرماه و ساعت 9‌صبح به استخری در بولوار حجاب 52 مراجعه کردم. آب استخر آلوده، بدرنگ و دارای بوی نامطبوع بود. بیش از ظرفیت ممکن، از سنین مختلف در کلاس آموزش شنا ثبت نام کرده بودند. در و دیوار و دوش ها کثیف و جکوزی هم خراب بود. لطفا بازرسی و نظارت شود. سلامتی دانش آموزان و بازنشستگان مراجعه کننده در خطر است.


مخابرات
762...0915 باتوجه به جوابیه مسئول شرکت مخابرات درباره درج نشدن «حق اشتراک» در قبوض مشترکان، باید گفت چگونه می توان چیزی را که در قبض جدید چاپ شده است انکار کرد. شما چه مسئولی هستید که از تشکیلات خود بی خبرید؟!


قطارشهری
473...0936 چرا با اینکه بیشتر واگن های قطار شهری به آقایان اختصاص دارد گاهی آقایان از واگن بانوان نیز استفاده می کنند؟
547...0915 مدتی است خط 2 قطارشهری ساعت 5:30 صبح آغاز به کار نمی کند. لطفا پیگیری کنید.
شهرآرا: تغییر ساعت قطارشهری بر اساس تغییر ساعت ادارات صورت پذیرفته بود که به دستور استانداری به روال عادی بازگشته است.


گردشگری
605...0915 اینکه یک گردشکر خارجی در سفرنامه اش، سفر با کوله پشتی را در ایران بسیار ارزان توصیف کرده است، مرا از این جهت بسیار متأسف کرد که گردشگران خارجی با دلارهایشان می توانند در ایران جولان دهند اما ما با ریال هایمان حتی نمی توانیم ایران خودمان را بگردیم!


صنف تالارهای پذیرایی
773...0915 لطفا از رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد بپرسید چرا نظارتی بر کیفیت تالارها وجود ندارد. یکی از تالارهای پذیرایی در بولوار فکوری به ازای شانزده میلیونی که از من دریافت کرده خدمات پایینی ارائه داده است.


شهرداری
0915000280 با وجود شلوغی و حضور پر شمار مسافران و مجاوران و گردشگران عرب در پارک ملت، روشنایی شب در این پارک بسیار ضعیف است. خواهش می کنم شهرداری برای رفع این مشکل اقدام کند.
شهروند:خیابان فلاحی 8 در قاسم آباد یک خیابان طویل با ساکنان زیاد وجود دارد که فقط یک پارک کوچک محلی دارد، به‌علاوه کمی وسایل بازی کودکان. اصلا پارک محیط مناسب و زیبایی ندارد. آسفالت این خیابان هم وضع مناسبی ندارد. از شهرداری منطقه ۱۰ درخواست می کنم رسیدگی کند.
0915000756 مدیریت شهری مشهد، در بازنگری نام گذاری خیابان ها و میدان های شهر، نام خیابان دانشگاه را به خیابان کفاشان تغییر دهد! زمانی این خیابان به دلیل وجود دانشکده های ادبیات و علوم پزشکی، خیابانِ «دانشگاه» نام گرفته بود. اکنون وقتی از این خیابان می گذریم به جای یادآوردن خاطرات خوش جُنب و جوش های فرهنگی و سیاسیِ دانشجویان آن سال ها، در سرتاسر خیابان فروشگاه های کفش پُر زرق و برق می بینیم که هیچ تناسبی با وجه تسمیه این خیابان ندارند! ای کاش، در سال های گذشته برای حفظ جنبه نوستالژیک این خیابان، شهرداری مشهد مانع از شکل گیری بازار کفش در این خیابان شده بود و به جای آن با کمک سازمان میراث فرهنگی نصب اِلمان ها و ساخت موزه هایی را در این خیابان تدارک می دید تا خاطرات خوشِ جمعیِ گذشته در این خیابان، زنده نگه داشته می شد.
شهروند: در بزرگراه آزادی، حدفاصل آزادی 35 تا 55 ردیف اول و دوم بزرگراه دچار ترک ها و دست اندازهای مختلف شده و نیازمند تراش و روکش های مقطعی آسفالت است. گاهی اقدامی هر چند کوچک که توسط روزنامه شهرآرا انجام می شود، کوهی از مشکلات اهالی یک محله را جابه جا می کند و بسیار مفید است.10 سال قبل، با تهیه گزارشی از خیابان امام خمینی 57 در خصوص تجمع نوجوانان و جوانان و... به بهانه بازی فوتبال که همراه بود با تولید سروصداهای وحشتناک و سلب آسایش همسایگان، مشکل با نصب لچکی توسط شهرداری در بخشی از خیابان برطرف شد. خدا می داند، در شهر چه اندازه مشکل کوچک و بزرگ وجود دارد که احتمالا به همین راحتی رفع می شود.
شهروند: می خواستم از شهرداری سؤال کنم علت کنده کاری های خیابان خسروی و دانشگاه و امام رضا(ع) -که جزو خیابان های شلوغ شهر هستند- در دهه کرامت چه بود؟ آیا نمی شد این پروژه ها را به زمان دیگری موکول کنند یا طوری باشد که از شب تا صبح کار کنند و کار زود تمام شود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->