حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشکلی در چاپ و توزیع کتب درسی سال تحصیلی جدید وجود ندارد

  • کد خبر: ۲۱۷۵۳
  • ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
مشکلی در چاپ و توزیع کتب درسی سال تحصیلی جدید وجود ندارد
کتاب‌های درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به موقع توزیع می شود.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام علی ذوعلم رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشوربرخی فعالیت‌ها به‌خاطر پیشگیری از شیوع کرونا متوقف و یا نیمه تعطیل است، اما با همت همکاران ما در شرکت افست و شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی، وقفه‌ای در روند چاپ‌سپاری کتاب‌های درسی سال ۹۹ به‌وجود نیامده و برای مهر ۹۹ کتاب‌های درسی کاملا آماده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان داشت: هرچند یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها و چالش‌های ما در اوایل امسال، مسأله تأمین کاغذ بود، ولی به لطف خدا و همت همکاران، این مشکل مرتفع و کتاب‌های درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به موقع توزیع می‌شود.

ذوعلم همچنین از معلمین دغدغه‌مند و متعهد تشکر کرد که نسبت به امر آموزش دانش‌آموزان، تلاش می‌کنند و با بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی و ابزار‌های سمعی-بصری، کلاس‌ها را ادامه داده و دانش آموزان همچنان از زحمات و تلاش‌های مستمر معلمین در آموختن محتوای درسی، بهره می‌برند.

اقدام صدا و سیما شایسته تجلیل است

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: با تعامل خوب و سریع با صدا و سیما ضمن بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و تغییر شیوه تدریس به شکل غیر حضوری با استفاده از ابزار رسانه‌ای، فضای آموزش و رسالت آموزشی ادامه یافته است. البته در این راستا به جهت اقتضائات پیش آمده و شتاب صورت گرفته نقد‌ها و نواقصی هست که می‌بایست در ادامه مسیر اصلاح شود.

ارسال شیوه نامه سفارس و توزیع کتب درسی سال تحصیلی آینده به استان‌ها

ذوعلم ادامه داد: اخیراً شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ارسال شده است و ثبت سفارش گروهی و انفرادی از ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ لغایت ۸ تیرماه صورت می‌پذیرد و از اول اردیبهشت ماه فرایند توزیع استانی شروع خواهد شد. همچنین از تاریخ ۱۷ تیرماه لغایت ۳۱ شهریور ماه سامانه قابلیت اصلاح سفارش‌های ثبت شده را خواهد داشت.

وی گفت: برای دقت و بهبود توزیع کتاب‌های سال ۹۹، ستادی در هر استان تشکیل می‌شود که با نظارت مدیرکل آموزش و پرورش استان، روند سفارش و توزیع کتاب‌ها تسریع و تسهیل شود.

مشارکت کتاب فروشی‌ها در توزیع کتاب‌های درسی

حجت الاسلام ذوعلم گفت: باتوجه به درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر شد با هدف حمایت از کتاب فروشی‌ها در توزیع کتب درسی، این بخش هم بتوانند مشارکت داشته باشند و سامانه الکترونیکی توزیع، طوری طراحی شده که امکان تهیه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌ها هم وجود داشته باشد.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->