حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد شعب اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز گروسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سرلشکر باقری: وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است سخنگوی وزارت خارجه: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم عربستان سرکنسول جدید خود برای مشهد را مشخص کرد ماجرای خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی بهادری جهرمی: انتخاب روزهای تعطیلی آخر هفته به دو روز در اختیار نظرات کارشناسان قرار گیرد رییس سازمان انرژی اتمی از گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی خبرداد وزیر خارجه: اروپا از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی نکند رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد نتیجه استعلام از دفتر مراجع درباره تعطیلی آخر هفته غزلی از رهبر معظم انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند برای نخستین بار منتشر شد+ عکس حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اینترنت رایگان معلمان از فردا ۵ فروردین فعال می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۸۴۵
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
اینترنت رایگان معلمان از فردا ۵ فروردین فعال می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته رایگان ۲۰ گیگابایتی معلمان از فردا پنجم فروردین فعال می‌شود و تا خرداد قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد آذری جهرمی گفت: ویروس کرونا در حدود ۱۶۰ کشور جهان منتشر شده و در اکثر کشور‌ها شبکه‌های ارتباطی دچار کندی شده است.

 

وی افزود: ما در این خصوص تلاش‌های گسترده‌ای کردیم و با تلاش به بخش خصوصی و اپراتور‌ها از دو هفته پیش مصرف پهنای باند به حدود چهار هزار گیگابیت در ثانیه رسید که این میزان در سال ۹۲ حدود ۷۳ گیگابایت بود و ما اکنون به ۴ هزار گیگابایت رسیده ایم و قبل از شیوع بیماری کرونا این رقم ۲ هزار و ۶۰۰ گیگابایت بود که جهش قابل توجهی به حساب می‌آید.

 

آذری جهرمی ادامه داد: در همین مدت ظرفیت سرویس‌های داخلی به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ گیگابایت در ثانیه رسیده است. یعنی مجموعه شبکه ما ۶.۵ ترابیت در ثانیه را مدیریت می‌کند.

 

وی درباره خدمات در نظر گرفته شده برای معلمان که در این بازه تعطیلات به شیوه آموزش الکترونیک فعالیت داشتند، گفت: در این روز‌ها اپراتور‌های تلفن همراه گسترش شبکه‌های شان را با جدیت به پیش می‌برند و ما ۵ فروردین بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را برای معلمان فعال می‌کنیم که تا خردادماه قابل استفاده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: برای دانشگاه‌ها هم خدمات آموزشی از راه دور را رایگان کرده ایم و ۹۰ سایت را هم که در حوزه خرید مردم فعالیت می‌کنند، با معرفی وزارت صنعت رایگان کرده ایم.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->