مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار در بازار آزاد به کانال ۶۲ هزار تومان (۶ اردیبهشت) معاون وزیر جهاد کشاورزی: شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی باید به ۲۰ درصد برسد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود
سرخط خبرها

بانک‌های خراسان‌رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

  • کد خبر: ۲۱۸۵۵
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
بانک‌های خراسان‌رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تداوم تعطیلی خطوط مترو مشهد بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: بانک‌ها در خراسان‌رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و تنها یک شعبه در هر شهر فعال خواهد بود.

 به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد حسین بحرینی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ارائه شد و مدیران بیمارستان‌های امام رضا (ع) مشهد و ۲۲ بهمن نیشابور کمبود‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.


وی افزود: معاون رئیس جمهور در این جلسه قول دادند که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی، این کمبود‌ها تامین و جبران شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تعطیلی بانک‌های استان همچنان ادامه داشته باشد؛ البته برای پاره‌ای از امورات ضروری مردم، در هر یک از شهر‌های استان، یک شعبه همراه با تعداد پرسنل فعال باشد.



بیشتر بخوانید: 

تعطیلی خطوط مترو و اتوبوس‌رانی مشهد تا اطلاع ثانوی 
فردا ۵ فروردین ادارات مشهد دایر است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با واحد‌های صنفی که قوانین و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان در خصوص تعطیلی برخی اصناف را رعایت نکنند، برخورد شود؛ این برخورد‌ها در قالب اخطار صنفی به متخلفین و پلمب واحد صنفی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی خواهد بود.


بحرینی تاکید کرد: دورکاری سه چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی همچنان ادامه خواهد داشت، بدین ترتیب ۲۵ درصد از کارکنان به صورت حضوری در محل کار حاضر شده و مابقی در منزل به خدمات دورکاری مشغول خواهند بود.


وی با اشاره به اینکه تداوم تعطیلی خطوط متروی مشهد بیان کرد: محدودیت تردد در داخل شهر چه به لحاظ خودرو‌های سواری و چه به لحاظ سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب توصیه‌های پیشگیرانه خطاب به مردم عنوان کرد: به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت‌های شهر مشهد عدم تجمع مردم رعایت نمی‌شود و هنوز مردم از خانه‌ها بیرون می‌آیند، لذا اگر می‌خواهیم با یک فاجعه انسانی روبرو نشویم، واقعا باید این مسئله را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
برچسب ها: تعطیلی بانک
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->