پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

طبیعت‌گردی از مسیر‌های انحرافی در طرقبه شاندیز ۱۰ خودرو را گرفتار برف و باران کرد

  • کد خبر: ۲۱۹۴۲
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
طبیعت‌گردی از مسیر‌های انحرافی در طرقبه شاندیز ۱۰ خودرو را گرفتار برف و باران کرد
از صبح سه‌شنبه دستکم ۱۰ دستگاه خودرو که برای طبیعت گردی از مسیر‌های انحرافی و کوره راه‌ها عازم مناطق کوهستانی طرقبه شاندیز بودند در شرایط بارش برف و باران گرفتار شده و برای خود و نیرو‌های امدادی ایجاد مشکل کردند.

 به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن حسینی، فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: مسیر‌های اصلی مشهد به ییلاقات طرقبه و شاندیز برای جلوگیری از شیوع کرونا مسدود است و از طرفی بارندگی در ارتفاعات منطقه به صورت برف است و گردشگران بی اطلاع با خودرو‌های غیر مجهز خود عازم راه‌های کوهستانی انحرافی شده و در این مناطق زمین گیر می‌شوند.

 

وی به ابتلای برخی شهروندان طرقبه و شاندیز به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در حالی که نیرو‌های امدادی و درمانی شهرستان، بخشداران و دهیاران در حال مقابله با کرونا هستند برخی افراد به دنبال طبیعت گردی بوده و بر مشکلات نیرو‌های خدمت رسان شهرستان افزوده‌اند.

 

شهرستان طرقبه شاندیز (بینالود) نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم انداز‌های سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.


بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ این شهرستان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که به صورت مساوی در دو بخش شاندیز و طرقبه تقسیم شده اند و ۲۰ هزار نفر از مردم این شهرستان ییلاقی در روستا‌ها ساکن هستند.

 

هزار و ۱۱۴ نفر در خراسان رضوی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۶۶۶ نفر از کل این بیماران مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله طرقبه و شاندیز بوده و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->