اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

️ شهردار مشهد به اعضای متروپلیس نامه نوشت

  • کد خبر: ۲۲۰۳۶
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
️ شهردار مشهد به اعضای متروپلیس نامه نوشت
شهردار مشهد طی یک نامه به شهرداران عضو هیات مدیره انجمن کلانشهر‌های جهان (متروپلیس) با تاکید بر بحران کرونا و با اشاره به منشور این انجمن، خواستار اقدام عملی شهرداران در واکنش به تحریم‌های ایران شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کلائی در این نامه با اشاره به لزوم اقدام متقابل کلانشهر‌ها بر پایه اخلاق افزود: بدون شک ما از این بحران با فداکاری کادر درمانی کشور عبور خواهیم کرد، اما تمام تلاش و توانمان را برای نجات یک جانِ بیشتر و جلوگیری از تداوم این اتفاق تلخ به کار خواهیم بست.

 

شهرداری مشهد عضو هیات مدیره و قائم مقام پرزیدنت این انجمن جهانی است و کلانشهر‌هایی همچون بارسلون، برلین، سئول، پاریس و... نیز در هیات مدیره آن عضویت دارند.


️ شهردار مشهد به اعضای متروپلیس نامه نوشت

 

مشاهده جزئیات نامه شهردار مشهد

همشهریان عزیزم، سلام

هر چند هنوز آمار‌ها نشون میده ما در سیر آمار مبتلایان به #کرونا به روند کاهشی نرسیدیم، اما واقعاً از همراهی اکثریت شما عزیزان برای رعایت #قرنطینه_خانگی بی نهایت ممنونم و امیدوارم بتونیم با تداوم این روند #خودمراقبتی هر چه زودتر از این بحران خارج بشیم.


همونطور که می‌دونید #شهرداری_مشهد یکی از اعضای هیات مدیره #متروپلیس یا همون انجمن کلانشهر‌های جهان هست که به همراه کلانشهر‌هایی مثل بارسلون، برلین، سئول، پاریس، استانبول، مونترال، بروکسل و... بیست و دو عضو هیات مدیره اون رو تشکیل میدن.


امروز نامه‌ای رو خطاب به اعضای متروپلیس نوشتم و با توجه به جایگاه مشهد دراین انجمن مهم، از اون‌ها خواستم در روز‌هایی که به رغم شدیدترین تحریم‌ها به مقابله با ویروس کرونا رفتیم و با توجه به شرایط ویژه‌ای که به سبب این پدیده نوظهور بیولوژیک از جهات مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به وجود اومده، براساس منشور این انجمن و اهداف مطرح شده در کنوانسیون ژنو برای لغو تحریم‌های بی‌رحمانه علیه کشورمون که باعث شده تا جان هزاران هموطن‌مون در معرض خطر جدی قرار بگیره، پافشاری کنند و در این راستا دست به اقدامات عملی بزنن که امیدوارم این نامه بتونه حساسیت‌های بین المللی رو با توجه به موقعیت ویژه مشهد و میزبانی سالانه چند ده میلیون مسافر ملی و بین المللی بالاتر ببره و اقدامات عملی جدی رو در راستای رفع خطرات ناشی از تحریم‌ها رقم بزنه.


بدون شک ما از این بحران سخت با تلاش همه جانبه کادر عزیز و فداکار درمانی مون که چهل روزه در حال مبارزه با این بحران هستند، میگذریم مثل همه بحران‌های سختی که تا امروز پشت سر گذاشتیم، اما نباید فراموش کنیم که این اپیدمی می‌تونه با هر غفلت، جان یک عزیزمون رو بیشتر بگیره و باید همه تلاش‌مون رو به کار بگیریم تا از تداوم این اتفاق تلخ در حد توانمون جلوگیری کنیم.


ارائه کمک‌های متقابل بر پایه #اخلاق، یکی از بارزترین مصداق‌های دیپلماسی عمومی هست و معتقدم باید همه به کمک هم بیاییم تا بتونیم از این چالش سخت با کمترین تلفات ممکن بگذریم.


هر چند بازهم میگم که ما با تکیه به توانایی کادر درمانی‌مون و رعایت خود مراقبتی‌ها و #خودقرنطینگی از این بحران سخت عبور می‌کنیم و با ایجاد محدودیت شدید و شبه قرنطینه‌ای و ایجاد تعطیلی برای ادارات و بانک‌ها و مراکز پرخطر و پرتردد مثل بوستانها، پاساژ‌ها و ...، بستر برای شکست کرونا آماده‌تر شده، اما بدون شک رها شدن از شرّ تحریم‌ها می‌تونه خیلی زودتر ما رو به شکست قطعی این ویروس برسونه.

#دیپلماسی_شهری
#کرونا_را_شکست_میدهیم
#در_خانه_بمانیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->