دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

  ویروس کرونا با اعمال محدودیت جدید مهار می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۰۴۵
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
 
ویروس کرونا با اعمال محدودیت جدید مهار می‌شود
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با اعمال محدودیت جدید به سمت مهار و کنترل بیماری کرونا پیش برویم.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: روند ابتلا و شیب بیماری، صعودی تدریجی است. روند مدیریت بیماری با همت و مشارکت مردم و اقدامات مداخله‌ای در بسیج ملی مقابله با کرونا و همراهی نیرو‌های مسلح و بسیج و سازمان‌های مردم نهاد و هلال احمر میسر شده است.

 

او ادامه داد: استمرار روند مدیریت بیماری با پرهیز از تردد و لغو سفر‌های غیرضروری میسر خواهد بود و به تدریج با طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد‌ها کمتر خواهد شد. پرهیز از حضور در تفرجگاه‌ها باید مدنظر قرار گیرد تا در هفته‌های آینده بتوانیم خبر خوش کنترل بیماری را اعلام کنیم.

 

جهانپور با بیان اینکه تاکنون نفر در بسیج ملی مقابله با کرونا شرکت کرده اند، گفت: اگرمردم تاکنون به طرح بسیج ملی مقابله با کرونا به نشانی SALAMT.GOV.IR نپیوستند یا در روز‌های گذشته ثبت نام کرده و اکنون علامت شبه آنفلوانزا دارند، خود و خانواده در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کنند چرا که ما را به شناسایی و مداخله زودهنگام نزدیک خواهند کرد. با این روش در مسیر مدیریت بیماری کرونا قرار خواهیم گرفت.

 

جهانپور تصریح کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید.

 

او گفت: امیدواریم با اعمال محدودیت جدید به سمت مهار و کنترل بیماری پیش برویم.

 

جهانپور در واکنش به ادعای وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا درباره عدم پذیرش کمک‌های پزشکان بدون مرز گفت: ما انتظار راست گویی از دولت آمریکا نداریم. این گروه تنها با یک پزشک به ایران آمد. با وجود اینکه کمک خیرخواهانه آن‌ها قابل تقدیر است، اما نیاز سنجی درستی صورت نگرفته است.

 

او ادامه داد: ما در اصفهان به ۴۸ تختخواب نیاز نداریم و آماده هستیم امکانات در مناطق مرزی به اتباع خارجی داده شود. هیچ کس اخراج نشده است؛ حرف‌های پمپئو دروغ و کذب بوده و برای لاپوشانی اقدام آمریکا علیه مردم ایران و بشریت گفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->