ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است فرصت یک ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان رضوی تنها ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی مهیب در کرمان مهار شد
سرخط خبرها

در راستای پیشگیری از کرونا بیش از ۳۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا در خراسان رضوی انجام شد

  • کد خبر: ۲۲۰۶۰
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
در راستای پیشگیری از کرونا بیش از ۳۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا در خراسان رضوی انجام شد
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۳۱ هزار مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در راستای کنترل و پیشگیری از کرونا توسط تیم‌های بازرسی این دانشگاه انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر حسنی یزدی با بیان اینکه در سال جاری بسیج مقابله محیطی با کووید ۱۹ جایگزین برنامه سلامت نوروزی شده است افزود: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت هشت هزار و ۸۷۰ مکان عمومی مورد بازدید و نظارتهای بهداشتی قرار گرفته است اظهار داشت: از این تعداد ۵۹۳ واحد به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شده‌اند. 

از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا هفتم فروردین ماه امسال پنج هزار و ۲۱۴ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که سه هزار و ۴۵۳ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

تعداد شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی به هزار و ۲۸۹ نفر رسیده و تعداد جانباختگان این بیماری در این استان که آزمایش آنها بطور قطعی مثبت بوده تاکنون ۱۷۳ نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->