شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

درب تمامی پارک‌های جنگلی کشور به دلیل کرونا بسته شد

  • کد خبر: ۲۲۰۷۳
  • ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
درب تمامی پارک‌های جنگلی کشور به دلیل کرونا بسته شد
بر اساس تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، درب تمام پارک های جنگلی به روی مردم بسته شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کوروش خلعتبری مدیرکل دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار کرد: در سه استان شمالی کشور شامل گیلان، مازندران و گلستان ۱۳۸ پارک جنگلی و تفرجگاه داریم که مساحت آن‌ها بالغ و ۴۵ هزار و ۸۷۷ هکتار است.

مدیرکل دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرد: قبل از تعطیلات نوروزی و بعد از هفته منابع طبیعی، با توجه به شیوع کرونا با مسئولین کلیه ادارات شمال کشور به صورت تلفنی صحبت شد تا از ورود افراد به این مناطق برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار داشت: نوبخت معاون جنگل، سازمان جنگل‌ها نیز به کلیه استان‌ها نامه نوشت که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور، از ورود افراد به کلیه پارک‌های جنگلی جلوگیری شود به طوری که اکنون اغلب پارک‌های کشور با وجود اینکه مدیریت آن‌ها به بخش خصوصی سپرده شده، تعطیل هستند.

وی اظهار داشت: بر اساس تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، با کمک ستاد‌های کرونای استانها، پارک‌های جنگلی همه استان‌ها در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل شدند.

مدیرکل دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در حال حاضر نیز تقریبا تمام پارک‌های جنگلی کشور درب خود را به روی افراد بسته اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->