اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

ارایه رایگان دستاورد‌های نوازندگان خراسان رضوی در دوران قرنطینه

  • کد خبر: ۲۲۱۶۹
  • ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
ارایه رایگان دستاورد‌های نوازندگان خراسان رضوی در دوران قرنطینه
جمع زیادی از نوازندگان و خوانندگان موسیقی مقامی، سنتی و پاپ خراسان رضوی برای ترغیب مردم به ماندن در خانه به منظور مقابله با شیوع کرونا و پر کردن اوقات آنان به ارایه رایگان دستاوردهای خود در فضای مجازی پرداختند.
به گزارش شهرآرانیوز، رییس انجمن موسیقی خراسان رضوی گفت: گروه‌های موسیقی و نوازندگان و خوانندگان انفرادی به صورت خودجوش ضمن ارسال پیام "ماندن در خانه" به اجرای هنر‌های خود در فضای مجازی پرداخته‌اند.

مجتبی قیطاقی افزود: برخی از گروه‌های موسیقی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و فرهنگی خود به صورت خودجوش آثاری را آماده نموده و برای خداقوت گفتن و تقویت روحیه کارکنان شهرداری، بیماران، کادر پزشکی و درمانی در فضای مجازی ارایه کرده‌اند.

وی اظهار داشت: همه نوع موسیقی در فضای مجازی توسط افراد و گروه‌های مختلف از خراسان رضوی ارایه می‌شود و حتی آثاری که پیش از این بارگذاری آن‌ها مشمول پرداخت هزینه بوده هم اکنون به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.

رییس انجمن موسیقی خراسان رضوی گفت: به عنوان مثال آلبوم موسیقی و آواز "خراسانیات" که دستاورد دو هنرمند خراسانی یعنی محمد رضا شجریان و مرحوم پرویز مشکاتیان است از جمله آثاری است که از حدود یک ماه قبل تاکنون بارگذاری اش در فضای مجازی رایگان شده است.

قیطاقی افزود: اگر امروز بخشی از مردم خطر ناشی از شیوع کرونا را درک نکرده و به بیرون از خانه و سفر می‌روند به دلیل ضعف فعالان فرهنگی و هنری در انتقال پیام بزرگان کشورمان و تبیین مفاهیم فرهنگی در این بخش بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از فعالان فرهنگی و هنری در سال‌های قبل فرصت زیادی داشتند تا در قالب هنر با ارایه پیام‌های رفتاری و اخلاقی به مردم یاد دهند که "بنی آدم اعضای یک پیکرند"، اما این کوتاهی باعث شده است که امروز مردم مفهوم خطر و شرایط بحرانی را درک نکنند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->