علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

انتشار بیانیه شماره ۳ سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO)

  • کد خبر: ۲۲۳۸۷
  • ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
انتشار بیانیه شماره ۳ سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO)
در بیانیه‌های قبلی این سازمان آمادگی خود را در خصوص رویارویی با ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اعلام کرده است
به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه‌های قبلی این سازمان آمادگی خود را در خصوص رویارویی با ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اعلام کرده است.
 
این‌بار نیز در این بیانیه جهان را به واقع بینی و شفاف دیدن این بحران در سراسر جهان و راه‌های مبارزه با آن فرا می‌خواند سازمان جهانی گردشگری حلال بر پایه چهار اصل کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت اعلام میدارد که تمامی ادعا‌ها مبنی بر راهکار‌های دارویی درمان کوید ۱۹ صرفا یک نظریه است و هیچ اساس علمی و اثبات شده ندارد.
 
محققان این سازمان همواره با بررسی راه‌های مختلف تنها به صورت تجربی می‌توانند اذعان دارند که چه مواد غذایی موثر و مفید است و این در حالی است که نه تنها کوید ۱۹ بلکه هر بیماری دیگری که در آینده گریبانگیر بشریت و جهان شود در ابتدا ذهن و اندیشه انسان‌ها درگیر و بیمار می‌کند پس بهترین راه شفاف سازی و بیان حقایق بدون هر گونه پرده پوشی و عاری از هر ملاحظه‌ای است.

در این نقطه سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO) صراحتا اعلام می‌دارد که هیچ دارویی یا واکسنی تاکنون برای درمان کووید ۱۹ یافت یا اختراع نشده است و حداقل تا ۷ یا ۸ ماه آینده هم این امکان وجود ندارد.
 
از آنجایی‌ که تمامی آزمایشات برروی حیوانات انجام میشود و این ویروس به نظر می‌رسد تاکنون برروی حیوانات اثری ندارد پس نمیتوان به نتایج امیدوار بود، زیرا این آزمایشات باید در شرایط کاملا یکسان شبیه سازی شده با بدن انسان انجام شود.
 
بنا براین تنها راه مبارزه با ابتلا به این ویروس در حال حاضر جلوگیری از شیوع بیشتر آن است. با توجه به اینکه در یک تا دو ماه آینده گستردگی این بیماری بیشتر خواهد شد بهترین روش برای مبتلا نشدن ماندن در خانه، رعایت فاصله فیزیکی ورعایت بهداشت فردی است. توصیه اکید محققان این سازمان در زمان قرنطینه خانگی بالا بردن ایمنی بدن با مصرف ویتامین‌ها و انجام حرکات ورزشی است.

همچنین این سازمان از افرادی که مدعی داشتن راهکار‌های درمانی هستند دعوت می‌کند تا چنانچه دانسته‌ها و دستاوردهایشان تخصصی می‌باشد آن را در اختیار سازمان‌های بین المللی ذیربط قراردهند تا این یافته‌ها را به صورت همگانی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی در اختیار عموم قراردهند همچنین سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO) از تمامی مردم جهان تقاضا دارد تا هر آنچه را که از طریق افراد متخصص یا غیر متخصص می‌شنوند نپذیرند و بر آن صحه نگذارند مگر اینکه روایی و پایایی آن‌ها از طریق مراجع بین المللی تایید شده باشد و دارای شناسه و کد اعتبار سنجی باشند، زیرا چنانچه این بیماری درمان نشود مشکلات عدیده روحی و روانی دیگری مزید بر علت خواهد بود پس از پذیرفتن هرگونه سفارش و یا توصیه‌ای که بدون ذکر منبع و شناسه اعتباری می‌باشد و صرفا دهان به دهان است بپرهیزند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->