تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۷۱۷ نفر از مسافران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خراسان رضوی ارجاع شدند

  • کد خبر: ۲۲۴۹۳
  • ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۷۱۷ نفر از مسافران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خراسان رضوی ارجاع شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۳ هزارو ۷ نفر تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه غربالگری و تب سنجی شدند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۶۸ نفر دارای تب بوده و ۷۱۷ نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان ارجاع داده شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید مجتبی احمدی اظهار کرد: در ۵۵ پایگاه فعال در سطح خراسان رضوی و با فعالیت امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی در حال اجرا است و فعالیت ایستگاه‌های امدادی هلال احمر تا پایان رفع کامل آلودگی زیستی در استان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹۵ هزار و ۱۰۴ خودرو در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی تب سنجی و غربالگری شدند، بیان کرد: طبق آخرین آمارگیری انجام شده تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه یک میلیون و ۳۳ هزارو ۷ نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد یک هزار و ۸۶۸ نفر دارای تب بوده و تعداد ۷۱۷ نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی استان ارجاع داده شده‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد پایگاه‌های هلال احمرخراسان رضوی از نهم اسفندماه از ۳۴ پایگاه تا پنجم ۱۳ فروردین به ۵۵ پایگاه افزایش یافت.

احمدی ادامه داد: با کمک‌های مردم نوع دوست و داوطلبان خیر هلال احمر خراسان رضوی اقلام بهداشتی از قبیل، ۱۶۹ هزار ۱۸۹ عدد ماسک، ۲۳ هزارو ۱۸۶ جفت دستکش، یک هزار و ۷۳۱ تیوپ ژل ضدعفونی و ۱۸ هزارو ۷۲۴ بطری مایع ضدعفونی و ۱۲ هزارو ۳۰۴ لیتر ماده شوینده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طبق دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر پایان ماموریت هلال احمر در طرح غربالگری و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها در کشور عصر روز دوازدهم فروردین ماه اعلام شد که البته در خراسان رضوی این پایگاه‌ها تا زمان وجود نیاز و با هماهنگی استانداری دایر است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع:
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->