آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند
سرخط خبرها

شمار مبتلایان به کرونا در جهان از یک میلیون نفر گذشت

  • کد خبر: ۲۲۵۴۲
  • ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
شمار مبتلایان به کرونا در جهان از یک میلیون نفر گذشت
منابع رسانه‌ای پنجشنبه شب گزارش دادند که شمار مبتلایان به کرونای جدید موسوم به "کووید-۱۹" در جهان از یک میلیون نفر گذشته است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۱۶۸ نفر رسید.

همچنین از این تعداد، ۵۱ هزار و ۳۵۴ نفر جان باخته و ۲۱۰ و ۱۹۱ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، نیمی از جمعیت جهان در قرنطینه قرار دارند.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فرانسه نیز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند تا شمار مبتلایان در این کشور به ۴ هزار و ۵۰۳ نفر برسد.

برپایه گزارش مقام‌های فرانسوی، ۸۸۴ نفر از مجموع جان‌باختگان را ساکنان خانه سالمندان تشکیل می‌دهند.

شمار مبتلایان و جان‌باختگان به کرونا در دیگر کشور‌های اروپایی نیز سیر صعودی داشته است، در همین ارتباط، وزارت بهداشت آلمان پنجشنبه شب اعلام کرد که شمار جان‌باختگان آلمان به یکهزار و سه نفر رسیده است.

براساس این گزارش همچنین شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی در آلمان به ۸۱ هزار و۷۲۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت ایتالیا نیز پنجشنبه شب با تأیید مرگ ۷۶۰ تن دیگر در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد، شمار افرادی که تا کنون در این کشور بر اثر ابتلا به کرونای جدید موسوم به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳ هزار و ۹۱۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت ایتالیا همچنین ابتلای پنج هزار تن دیگر به ویروس کرونا را تایید کرد و افزود، شمار مبتلایان این کشور به بیماری یاد شده به بیش از یکصد و ۱۵ هزار تن افزایش یافت.

وزارت بهداشت انگلیس نیز روز پنجشنبه از افزایش ۲۴درصدی جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که تاکنون ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۹۴ نفر در انگلیس مورد آزمایش ابتلا به کرونا قرار گرفتند که نتیجه ۳۳ هزار و ۷۱۸ نفر مثبت بوده است.

** ویروس کرونا موسوم به «کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
برچسب ها: اخبار کرونا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->