اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

فراهم شدن زیرساخت امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری

  • کد خبر: ۲۳۰۵۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
فراهم شدن  زیرساخت امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری
تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد
به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از فراهم شدن امکان استفاده تمامی پرسنل شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و ... از طریق دورکاری خبرداد.

وی گفت: باتوجه به شرایط حاد ناشی از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت شهری مشهد مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری و دورکاری و برقراری تمهیدات لازم به منظور پیشتیبانی از فعالیت‌ها و ماموریت‌های کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها، مناطق و مدیریت‌های مختلف مجموعه شهرداری، این سازمان زیرساخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان فراهم کرد که می‌توان از این اقدام با عنوان مانوری جامع و عملیاتی در حوزه خدمت‌رسانی الکترونیکی نام برد.

وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات سازمان اشاره و اظهار کرد: تأمین امکانات سخت‌افزاری و تقویت زیرساخت شبکه اختصاصی و مناسب (VPN)، به میزان ۸۹۶ مورد، اعمال تنظیمات انتقال تماس شماره تلفن‌های شبکه (VoIP) بر روی تلفن‌های شخصی پرسنل شهرداری به تعداد ۴۳۶ مورد و همچنین پایش مستمر شبکه و مرکزداده شهرداری به منظور ارائه بهینه سرویس دورکاری، پشتیبانی، آموزش و رفع مشکلات همکاران دورکار در اتصال به شبکه شهرداری، تجهیز و آماده‌سازی سوله‌های بحران و نقاط معین به منظور اتصال به شبکه شهرداری و... جزو مهم‌ترین اقدامات سازمان فاوا در این زمینه بوده است.

رجائیان افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد؛ به نحوی که تاکنون ۶۹۵۶ نفر از همکاران شهرداری و ۲۱۸ پیمانکار بخش خصوصی از این سیستم استفاده نموده‌اند.

وی همچنین در خصوص استفاده پرسنل شهرداری مشهد از سامانه میز کار یکپارچه بیان کرد: زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از سامانه میزکار یکپارچه شهرداری فراهم آمده است؛ به نحوی که بر اساس آخرین بررسی‌ها تعداد ۵۶۰۴ نفر از همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات میز یکپارچه استفاده می‌نمایند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه افزود: در شرایط حساس کنونی با توجه به فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای دورکاری کارکنان محترم شهرداری، انتظار می‌رود به تعداد همکارانی که از این خدمات استفاده می‌کنند تا ریشه کن شدن کامل بیماری کوئید۱۹ افزوده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->