تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

کرونا فرصتی برای حفظ محیط زیست

  • کد خبر: ۲۳۳۷۵
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
کرونا فرصتی برای حفظ محیط زیست
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ویروس کرونا فرصتی برای حفاظت بهتر از محیط زیست فراهم کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تورج همتی روز چهارشنبه در نشست با معاونان و مسوولان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اهمیت محیط زیست و ارتباط آن با ادامه حیات انسان افزود: محیط زیست و سالم بودن آن با زیست انسان ارتباط مستقیم و موثر دارد.

وی ادامه داد: امسال تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های الکترونیک برای آموزش مجازی، مدیریت سبز و کاهش هزینه‌های جاری دولت خواهد بود.

وی گفت: به منظور تحقق شعار سال، حفاظت محیط زیست باید زیربنای جهش تولید پایدار را فراهم سازد.

همتی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای جهش تولید استفاده شود افزود: این جهش بر مبنای توسعه پایدار است و لازم است اجرای طرح‌های اقتصادی با پیوست زیست محیطی بر مبنای اخلاق مداری، پاسخ‌دهی به مطالبات منطقی مردم و رونق تولید باشد.

وی به پرهیز از هرگونه جبهه‌گیری غیرعلمی و غیرمنطقی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان در استقرار واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی تاکید کرد و ادامه داد: تمام تمرکز و اولویت این اداره کل در سال جاری منطبق با سند جامع رهبر معظم انقلاب در حوزه توسعه پایدار، ترویج اشتغال سبز و جرم‌انگاری تخریب محیط زیست خواهد بود.

وی گفت: این اداره کل با تشکیل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در تمامی ادارات و نمایندگی‌های خود در استان، ابلاغ آئین‌نامه‌های بومی‌سازی شده بهداشت جهانی، الزام به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، نوبت بندی حضور کارکنان و آموزش‌های مستمر به عنوان یکی از مراکز سفید و بدون آلودگی ویروس شناخته می‌شود.

همتی افزود: با همکاری کارکنان اداره حفاظت محیط زیست استان، توانستیم شعار "در خانه بمانیم" در ایام تعطیلات و خدمت‌رسانی الکترونیکی را با موفقیت برنامه‌ریزی کنیم و این رویه تا نابودی این ویروس ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->