دانش‌آموز مشهدی رتبه ۲ کنکور انسانی: در مسیر کنکور خسته شدم، اما هیچ وقت ناامید نشدم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد، پدیده غالب جوی در استان دانش‌آموز مشهدی رتبه ۵ کنکور سراسری زبان‌های خارجه: شناخت درست از توانمندی و علایق، رمز موفقیت من در کنکور سراسری بود راهکارهای مقابله با حسادت در کودک چیست؟ دانش‌آموز مشهدی رتبه اول کنکور هنر: رمز موفقیت من در استمرار، تمرکز و تلاش حداکثری در راه کنکور بود پرونده عملیات اربعین ۱۴۰۳ با جابه‌جایی هوایی بیش از نیم میلیون زائر بسته شد دستور وزیر آموزش و پرورش برای روشن شدن جهت‌گیری‌های کلان مدارس غیر دولتی پیشگیری و کنترل دیابت از دیدگاه طب ایرانی و مکمل دانش‌آموز مشهدی رتبه ۹ کنکور سراسری ریاضی: تلاش فرد مهم است نه تبلیغات پر زرق و برق موسسات کنکوری از خوردن زیتون غافل نشوید فعالیت ۱۲ مرکز درمان اعتیاد ویژه بانوان در خراسان‌رضوی تشکیل پرونده قضایی در فروش اینترنتی دارو| دارورسانی درب منزل با محوریت داروخانه‌ها دانش‌آموز خراسانی رتبه ۵ کنکور سراسری تجربی: داوطلبان کنکور خود را درگیر موسسات کنکوری نکنند نگاهی به شرایط ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها رشد ۲۹ درصدی پرواز‌های اربعین ۱۴۰۳ وزارت بهداشت اعلام کرد: شناسایی بیش از ۱۷۸ مورد ابتلا به تب دنگی در کشور از ابتدای سال تا ۷ شهریور ۱۴۰۳ توضیحات هواشناسی کشور در خصوص وضعیت دما و بارش کشور تا اواسط بهمن‌ماه استفاده کودکان زیر ۱۱ سال از گوشی هوشمند ممنوع! دانش‌آموز خراسانی رتبه۹ کنکور سراسری رشته تجربی: به خودم قول داده بودم به هدفم برسم | کسب رتبه تک‌رقمی کنکور بدون هزینه اجرای ۴۰ درصد قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان | دولت باید اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اولویت قرار دهد پیش‌ثبت‌نام پایه‌های یازدهم و دوازدهم مدارس شاهد امروز (۱۰ شهریور) به پایان می‌رسد دانش آموز مشهدی رتبه ۳ کنکور تجربی: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم | روزانه ۱۱ ساعت مطالعه داشتم
سرخط خبرها

دانش‌آموز خراسانی رتبه۹ کنکور سراسری رشته تجربی: به خودم قول داده بودم به هدفم برسم | کسب رتبه تک‌رقمی کنکور بدون هزینه

  • کد خبر: ۲۴۸۳۲۵
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
دانش‌آموز خراسانی رتبه۹ کنکور سراسری رشته تجربی: به خودم قول داده بودم به هدفم برسم | کسب رتبه تک‌رقمی کنکور بدون هزینه
رتبه۹ کنکور سراسری رشته تجربی از عوامل موفقیتش گفت.

محمدامین دولت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص موفقیت در کنکور سراسری، اظهار کرد: من دانش‌آموز  تیزهوشان مدرسه شهید بهشتی سبزوار هستم و خوشحالم که توانستم به هدفم برسم.

وی درخصوص رمز موفقیتش در کنکور سراسری، گفت: هرگز از رسیدن به هدفم ناامید نشدم و در تلاشم استمرار داشتم. به داوطلبین کنکوری توصیه می‌کنم که هیچ‌وقت خسته نشوند؛ این مسیر ممکن است سخت باشد، اما قطعاً با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانند رتبه مطلوبشان را کسب کنند.

دولت‌آبادی با بیان اینکه گاهی اوقات در برهه‌های زمانی ناامید و خسته می‌شدم، گفت: ممکن است این حالت برای هر کسی در دوران کنکور اتفاق بیفتد، اما من بعد از مدت کوتاهی، خودم را پیدا می‌کردم و تسلیم نشدم؛ چون به خودم قول رسیدن به هدفم را داده بودم.

وی افزود: هیچ کلاس کنکوری نرفتم. حتی برنامه‌ریزی کنکور را هم خودم با توجه به توانمندی و شناختی که از خودم داشتم، انجام دادم. هزینه‌ای برای کنکور صرف نکردم؛ حتی بخشی از کتاب‌های کمک‌درسی را از کتابخانه امانت می‌گرفتم و فقط چند تا کتاب خریدم. ضمن اینکه ۵ ماه مانده به کنکور سراسری، روزانه ۱۲ ساعت مطالعه داشتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->