رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها
تکمیلی / انفجار دیروز در منطقه چهارم امنیتی کابل

بیست کشته و پنجاه مجروح / دولت افغانستان، این انفجار را محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۵۹۲
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از خبرگزاری افغانستانی طلوع نیوز، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان  (وزارت کشور) روز دوشنبه در گفتگو با رسانه‌ها گفت:  شمار تلفات حمله بر "دفتر روند سبز" در کابل به ۲۰ کشته و پنجاه مجروح افزایش یافته است.
 
براساس گزارش های منتشر شده از وزارت داخله افغانستان ، چهار مهاجم عصر روز گذشته ابتدا با انفجار یک موتور بمب‌ گذاری شده در نزدیک دفتر «روند سبز» در منطقه چهارم امنیتی شهر کابل، حمله کردند و سپس تا حدود شش ساعت با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
 

در زمان این رویداد، امرالله صالح رهبر روند سبز و معاون نخست جناح انتخاباتی "دولت ساز" حضور داشته است و در هنگام انفجار از محله حادثه، خارج شده است. 

 

وزارت داخله افزوده است که این درگیری پس از حدود شش ساعت با از پا درآمدن مهاجمان، پایان یافته است.

 

گفتنی است، حمله درست پس از آن صورت گرفت که آقای صلح از نخستین برنامه کارزارهای انتخاباتی شان به دفتر بازگشته بود.

 

فریدون خوزون، سخنگوی عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور می‌گوید که آقای عبدالله پس از این حمله با صالح دیدار کرد. رییس‌جمهور افغانستان نیز پس از این حمله، با آقای صالح که معاون نخست جناح انتخاباتی‌اش است، دیدار و گفتگو کرد.

 

این حمله از سوی حکومت افغانستان، سازمان ملل، حامدکرزی، رییس‌جمهور پیشین، حکومت هندوستان و پاکستان و زلمی خلیل‌زاد، فرستادۀ ویژۀ امریکا، محکوم شده‌است.

 

هیچ گروهی به جز طالبان تاکنون مسؤولیت این حمله را به عهده نگرفته‌است. عصر دیروز، حوالی ساعت چهار و نیم بعد از ظهر، یک انفجار در شهر کابل رخ داد.  

 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->