۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص ۴۴۷۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری

  • کد خبر: ۲۶۹۸۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
  • ۲۸۶
راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری
سامانه امتا به احراز هویت اطلاعات فردی افراد واجد شرایط برای ثبت نام خودرو در سامانه فروش اینترنتی محصولات سایپا و ایران خودرو می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، سامانه امتا مخفف احراز هویت مرجع تجارت ایران است. سامانه امتا به طور اتوماتیک صلاحیت متقاضی و واجد شرایط بودن او برای درخواست خودروی جدید را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت تائید، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد مبلغ خودروی مورد تقاضای خود را واریز کنند و پس از انجام قرعه کشی اگر نام متقاضی به عنوان برنده دریافت خودرو درآمد، می بایست ظرف یک هفته مبادرت به واریز ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودروی مذکور کنند و تحویل خودرو نیز سه ماه پس از اعلام برنده شدن فرد انجام خواهد شد.

 

در روش جدید ثبت نام طرح فروش سایپا احراز هویت از طریق سامانه امتا صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: 
 

روش جدید ثبت نام طرح فروش سایپا

 

قابل توجه مشتریان شرکت سایپا:

۱- از این پس جهت خرید خودرو می بایست فرایند احراز هویت و تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک «ورود/ ثبت نام» انجام و با استفاده از آن وارد سامانه شوید .

۲- با توجه به الزام ورود به سیستم جهت خرید خودرو، لطفا قبل از شروع طرح فروش نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام نمایید.

۳- فرآیند احراز هویت از طریق سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت ) انجام می گردد.

 

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت) و خرید خودرو از سایپا

 

الف: فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

نکات قابل توجه:

 ۱- جهت خرید خودرو حتما بایستی ثبت نام (احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.

۲- جهت ثبت نام، شماره همراه مشتری می بایست به نام خود ایشان باشد، در غیر اینصورت امکان احراز هویت مشتری وجود ندارد.

۳- فرآیند احراز هویت از طریق سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت) انجام می شود.

ثبت نام/ ورود (احراز هویت)

۱- انتخاب گزینه “ورود/ثبت نام” در منوی صفحه اول سامانه فروش محصولات گروه سایپا

 

تصویر ۱تصویر ۱

۲- هدایت مشتری به فرم ورود/ ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی سایپا

 

– کد ملی را وارد نماید.

– مشتری محترم، در صورتی که تا کنون ثبت نام نکرده اید، جهت احراز هویت و سپس ثبت نام پروفایل در سامانه، گزینه “تاکنون ثبت نام نکرده اید؟” را انتخاب نمایید. (مرحله بعد، تصویر شماره ۳)

در صورتی که مشخصات شما از قبل در سامانه احراز گردیده باشود، جهت تعیین رمز عبور به فرم “بازیابی کلمه عبور” هدایت خواهید شد. (مرحله بعد، تصویر شماره ۸)

– همچنین در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید، گزینه “بازیابی کلمه عبور” را انتخاب نمایید، در صورتی که قبلا احراز شده و رمز عبور گرفته اید به صفحه بازیابی کلمه بور هدایت خواهید شد. (تصویر شماره ۸)

همچنین اگر احراز شده اید ولی کلمه بور انتخاب ننموده اید، به فرم “بازیابی کلمه عبور” هدایت می شوید. (تصویر شماره ۸)

 

تصویر ۲

تصویر ۲

۳- صفحه اخذ شماره تلفن همراه مشتری

 

نکته: شماره تلفن همراه مشتری می‌بایست متعلق به وی بوده و همچنین فعال نیز باشد. در غیر این صورت احراز هویت امکان پذیر نخواهد بود.

 

در این فرم با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و انتخاب گزینه ادامه، یک کد احراز به شماره همراه وارد شده ارسال میگردد و به صفحه بعد هدایت می گردید. (مرحله بعد ، تصویر شماره۴)

 

تصویر ۳

تصویر ۳

 

۴- صفحه تکمیل اطلاعات و احراز شماره تلفن همراه

 

در این فرم جهت تکمیل اطلاعات خود، کد ملی، تاریخ تولد و کد احراز ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد نموده و گزینه “ثبت و تایید” را انتخاب نمایید. (مرحله بعد ، تصویر شماره ۵)

 

در صورتی که تلفن همراه ثبت شده با کد ملی شما همخوانی نداشته باشد، پیغام خطایی مبنی بر تغییر شماره تلفن همراه به شما نمایش داده می شود.

 

تصویر ۴

تصویر ۴

 

۵- صفحه اعطای مجوز ورود یکپارچه

 

در این فرم توضیحات در خصوص طرح ورود یکپارچه کاربران به سامانه فروش اینترنتی شرکت سایپا و سطوح دسترسی های سامانه فروش به اطلاعات شما نمایش داده شده است.

 

– با انتخاب گزینه “اعطای مجوز ورود یکپارچه” به فرم تعویض رمز عبور در سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا هدایت می شوید. (مرحله بعد ، تصویر شماره ۶) 

 

– در صورتی که از ادامه فرایند منصرف شده اید، با انتخاب گزینه ” عدم اعطای مجوز یکپارچه”، به صفحه ورود/ ثبت نام هدایت خواهد شد. 

تصویر ۵

تصویر ۵

 

۶- صفحه تعویض رمز عبور برای کاربر

 

در این فرم رمز عبور دلخواه را وارد نمایید سپس تکرار آن را نیز ثبت و آیتم تایید را انتخاب نمایید. مرحله احراز به اتمام رسیده و شما جهت تکمیل پروفایل خود به مرحله بعد هدایت می شوید. (مرحله بعد ، تصویر شماره ۷)

 

توجه: از این پس با کد ملی و رمز عبور می توانید برای فرایند خرید خودرو اقدام نمایید.

 

تصویر ۶

تصویر ۶

 

۷- صفحه تکمیل اطلاعات کاربر (اطلاعات مکانی و تماس)

 

– در این مرحله تعدادی از فیلدهای هویتی و شناسنامه ای با استعلام از ثبت احوال به شما نمایش داده می شود و غیر قابل ویرایش می باشد. شما می توانید سایر فیلدهای ضروری مانند اطلاعات شخصی، آدرس و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید. 

 

– پس از تکمیل بخش های مربوطه، گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب نمایید.

 

تصویر ۷

تصویر ۷

۸- بازیابی کلمه عبور

 

در این فرم کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. با انتخاب گزینه “ار سال و تایید”، کد تایید برای شماره همراه شما ارسال می گردد. در انتها با وارد نمودن کد تایید قادر خواهید بود رمز جدیدی برای خود تعیین نمایید.

 

تصویر ۸

تصویر ۸

 

ب : فرایند جدید خرید خودرو در سایت فروش اینترنتی گروه سایپا

 

نکات قابل توجه :

جهت خرید خودرو حتما بایستی ثبت نام (احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.

 

خرید خودرو

۱- انتخاب گزینه “ورود/ثبت نام” در منوی صفحه اول سامانه فروش محصولات گروه سایپا

 

تصویر ۹

تصویر ۹

 

۲- هدایت مشتری به فرم ورود/ ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی سایپا

– کد ملی و رمز عبور را وارد نمایید.

– گزینه “ورود” را انتخاب نمایید در صورت که رمز عبور صحیح باشد شما می توانید نسبت به انتخاب خودرو و ادامه فرآیند اقدام کنید.

 

روش جدید ثبت نام طرح فروش ایران خودرو

 

۱- پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو “ورود کاربر” و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق با شکل ذیل رویت شده و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه “ادامه” مشتری به صفحه ثبت نام هدایت می گردد.

 

نکته مهم: شماره موبایل وارد شده می بایستی متعلق به متقاضی (بنام) بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت موبایل متقاضی، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

 

 

۲- مطابق با شکل ذیل، پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه “ادامه” مشتري به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

 

 

۳- در این صفحه پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی و تاریخ تولد مطابق با شکل ذیل پس از ثبت و تایید به صفحه بعدي هدایت می شود.

 

 

۴- پس از ثبت و تایید، فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روي گزینه “اعطاي مجوز ورود یکپارچه” اطلاعات شخصی مشتری به صورت خودکار به سایت فروش اینترنتی، صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

 

 

۵- مطابق با شکل ذیل، مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

 

نکته: سایر اطلاعات مربوط به اطلاعات شخصی مشتری (تاریخ صدور،آدرس،تحصیلات) بایستی توسط مشتری تکمیل و تایید گردد.

 

 

۶- پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد، صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست، ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

 

نکته مهم: لازم به ذکر است مشتریانی که قبلا یک بار توسط سایت امتا احراز هویت گردیده اند، در صورت مراجعه مجدد به سایت، مطابق با شکل ذیل، می بایستی پس از دریافت رمز عبور پیامکی، وارد سایت شوند.

 

 

۷- و در انتها می توانید وارد شوید.

 

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۸۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
France
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
7
9
Yousef_salimpour
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
6
20
من که هنوز موفق به ثبت نام نشدم راهنمایی کنید لطفا
حسینعلی پیران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
8
27
اگر دلال بازی نشه خوبه
رحمت اله مومنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
10
36
با سلام وشب بخیر به آقای مهندس مدرس خیابانی وتشکر وتبریک برای پست وزارت صمت..
اگه ممکنه قیمت تمام شده خودروها رو تو سایت بزارید تا مردم آمادگی لازم را داشته باشند....
با احترام فراوان مومنی دبیر باز نشسته آموزش وپرورش
مهندس مدرس خیابانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
با سلام و تشکر بابت انتصاب
شما آمادگی هر قیمتی رو داشته باشین
بدلیل استقبال خیلی خوب قیمت ها میره بالاتر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
5
44
لعنت خدابراین نامردان روزگاروطن فروش
ناشناس
Germany
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
سلام بی گانه پرستی دن مرا نگ است
وطت فروش پدرت است
رحمت اله مومنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
7
19
باسلام یه راه حل برای ثبت نام باز نشسته ها با ادارات مربوط به خود را بزارید...
قیمت ها خیلی بالاست با حقوق باز نشسته ها وجوان تازه کار همخانی ندارد...
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
از طرف مهندس مدرس خیابانی جواب این سوالتون رو من میدم.
بازنشسته ها که پیرن و ماشینو می‌خوان چکار؟
جوان ها هم میتونن با پیاده روی علاوه بر حفظ سلامتی ،پولشون رو هم جمع کنن....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
15
خودتون مسخره کردین قیمت پراید! بابا قیمت 206،پارس،دنا پلاس و... رو بگو.
محمدخواجه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
5
25
سلام من هرچه سعی کردم نتونستم ثبت نام کنم اخرش هیچ کدی برام ارسال نکردپیام داد که کدبیش ازحددرخواس ت داده شده خداخیرتون نده
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
30
من هرچی وارد میشم کد احراز هویت نمیفرسته برای خطم همه چی هم به نامم هستش
Gh
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
7
47
سلام همش دروغ نه احراز هویتی میشه نه وصل میشه اخه چرا ملت را میگذارید سر کار بعد جالب اینجاست که نوشته من قبلا ثبت نام‌شده است فکرمیکنند ملت بیسواداند بابا جمع کنید
محب اهل البیت ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
40
اینم فیلم یه فیلم جدید دیگه
هر روز توی این مملکت یه داستانی داریم
پاشید جمع کنید این بساط تتون رو
صفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
26
کدحرازارسال نمیشود
سید
Germany
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
24
با سلام پس کو سایت ثبت نام اینم که مثل همون قبلیه روی هر خودرویی کلیک میکنی مینویسه هیچ برنامه فروشی وجود ندارد اینم شد سایت قبلی دو ساله من میخوام ثبت نام کنم همین اش و همین کاسه تا باز نشده فروش به اتمام رسید ایشالله اون دنیا جواب بدید این دنیا کاری نمیتونیم بکنیم دستمونم به جایی بند نیست خدا اون بالاست داره میبینه
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
آقا سر کاریم.کدام ثبت نام.فرمودن تعداد آزاد به شرطی که احتکار نشه.عزیز دلها میخرن بعد بع قیمت مناسب دلبخواه به مردم میدن.الان زنگ بزنی بیرون اقساط با دفترچه سایپا به قیمت بازار میدن.از کجا میارن.کدام بی پدری به اینها ماشین تحویل داده.مسئولین خائن باید مجازات شوند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
31
من ده بار درخواست کد احراز کردم ولی ارسال نشد. ظاهرا سرکاریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ببین برادر اونهایی که باید گیرشون بیاد میاد نیازی به ثبت نام هم نیست چنتا چاقو ساختن تو این مملکت که موسه داشته موقع میبینن بیکار شدین میزارن تون سرکار که سرگرم بشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
5
20
لطفاً برای پایین آوردن قیمت، پراید نخرید.
برا رفاه خودتون و بر سلامتی تون بهتره...پراید امنیت ندارد
داود خدایاری منفرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
14
من میخوا برای دنا ثبت نام کنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
9
8
خیلی عالی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خدا شفات بده
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
7
باز یه روش دیگه برای فروش خودرو خیلی باکیفیت خیلی هم خوب
ناشناس
Netherlands
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
5
7
شرایط گزینه انتخاب نوع ماشین کی اعلام میشود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
6
باوجود اتصال به اینترنت تو سامانه امتا پسام زیر ظتهر می شود.
اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید و مجددا وصل شوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
10
کد احراز هویت ارسال نمی شود ۱۰ بار زدم
همه چی هم کاملا درست انجام دادم نظر را فقط نخواهید جواب بدهید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
11
اقا یه نفر پیدا بشه بگه من ثبت نام کردم . فکر میکنند ملت نفهمند. دزدی جدید دولت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
10
با این کارا مشکل حل نمیشه باید واردات خودرو با عوارض منطقی آزاد بشه یا اگر دلار نیست واردات خودرو خودروی دست دوم تا پنج سال کارکرد به فیمت پنج تا شش هزار دلار آزاد بشه.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آنقدر بدبخت شدیم که باید دست دوم خارجی ها رو باید سوار شیم ملت همیشه در صحنه
کافی نت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
نمیخاد تو بدبختی را واسمون تعریف کنی بدبختی اونیه که گاری به قیمت ماشین خارجی سوار بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
10
چرا در صفحه تکمیل اطلاعات محل صدور شناسنامه و ادرس سکونت باز نمیشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
5
اونایی که قبلا نام کاربری و رمز عبور گرفته بودن و اطلاعاتشون ثبت کردن باید چکار کنن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
9
من‌میخوام ثبت نام کنم باید چه کار کنم
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ثبت نام نکنید بهتره بعدا خودشون التماس می کنند
انقدر ماشین تو این مملکت ریخته دیگه جای برا راه رفتن نمونده تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها اینطوری دارن خودکشی می کنند... واسه چی آخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
10
من‌میخوام ثبت نام کنم باید چه کار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
هنوز سایت باز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سایت قرار روز عید باز بشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
3
خب یه قیمت از خودروها بذارید که حداقل ببینم چنده چی ثبت نام کنیم ممنون میشم
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
پول خونه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
9
سلام.کد پستی پشت کارت ملی رو وارد کردم خطا داد و همچنین ک
قسمت کارت بانکی هم شماره کارت وارد نمیشود با خطا مواجه میشود راهنمایی میفرمایید
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بالاخره موفق شدی تا اونجا پیش بری دمت گرم سعی کن تو میتونی
احد پورنودل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
14
لطفا این قانون احتکار خودرو اجرا شود ازهمه چیز بهتره
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
درسته اگه قانون احتکار اجرا بشه متاسفانه کل مدیران مملکت باید اخراج بشن. من دیگه نظری ندارم
احد پورنودل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
2
لطفا این قانون احتکار خودرو اجرا شود ازهمه چیز بهتره
نادر فضل اللهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
3
سلام ثبت نام کی شروع میشه .اینقدر رو اعصاب مردم راه نرین تو رو خدا
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اینا رو آب هم راه میرن داداش اعصاب که چیزی نیست
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
4
این کد احراز فقط واسه پول در اوردن چون باید پول بدی نفری ۱۰هزار تومن خود بخوان حدیث مفصل را؟؟؟
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
5
3
سلام همش سر کاریه تا خودرو گرونتر نشده تو بازار برید یه دونه بخرید چون تا 3 ماه دیگه به قول این آقایان ماشین نیست بعد دوباره همین آش و همین کاسه. گرونتر هم میشه چون نمیتونن جلوی مافیای خورو رو بگیرن. فقط گیر دادن به چند تا پارکینگ!!!!
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
داداش ایران داره میترکه از ماشین بالای پشت بام ها هم ماشین پارکه زیاد عجله نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
5
مزحکه اخه اگه میخوان قرعه کشی کنن خب اول ثبت نام کنن بعد که قرعه کشی کردن از مردم پول بگیرن
مممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
من احراز هویت ثبت نام کردم ولی الان سایت بسته است!
و میگه کد ملی احراز هویت نشد. !!!
181
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
7
سلام.اول زیرساخت یه کاررودرست کنیدامتحان کنیدبعدبه مردم وعده و وعیدبدید.چرااینقدردروغ گویید؟بس کنیددست ازسراین مردم بردارید.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تازه فهميدي
علی اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
7
قرعه کشی جهت تولیدات ایران خودرو و سایپا بعد چهل سال داخلی سازی اونم تو قرن ۲۱ درست زمانی که بنز و ب ام و واسه فروش محصول خود باید هزاران دلار خرج تبلیغ کنن
واقعا که
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
از ماست که بر دوغ
آریا
Poland
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
کمونیسم مطلق یعنی همین . خااااااااک بر سر همه‌ مون
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
7
گزینه ثبت نام وجود نداره
Sh
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
4
چطور میشه احراز هویت شد?من اولین باره میخوام ثبت نام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
4
همش دروغه من چندین بار تو این سامانه لعنتی رفتم نمیشه ثبت نام کنی اگه سرکاری هست توراخدا بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
6
چرا
آرزومند
Russian Federation
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
4
سلام
کدملی احراز از طریق پیامک نمیاد لطفا ارشاد کنید
سپاس
کیانوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
4
خداوکیل تا۲سال پیش مردم رو ب گوسفند حساب میکردین الان ب گوسفند هم حساب نمیکنید شرمنده از مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
8
همه اش دروغه سر کاریممممممممممممممم
M
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
9
دروغ پشت دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
2
7
اقا، اون متن زیر کدملی که نوشته ثبت نام نکرده ام نمونده؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
حذفش کرد بیشرفا ک بگن متقاضی کم شده و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
4
کد احراززززز نمیییده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
1
آقا راهنمایی کنید کد احراز نمیده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
1
سلام.چراثبت نام انجام نمیشود....
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
2
برید خجالت بکشید .آقای مسول .اول برو سایتت رو درست کن اگه بلد نیستی بگو .هرچی وارد میشی هیچ پیامکی نمیاید.
کمال صادقی نیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
1
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
1
اگه راست میگن ثبت نام بکنن . بعد قرعه کشی پولو ازمردم بگیرند.
من گاو نیستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
9
اول با بدبختی ثبت نام کنیم.
دوم ببینیم صلاحیتمون مورد تایید هست.
سوم پول بدیم.
چهارم تازه قرعه کشی کنن آیا اسممون دربیاد آیا نیاد؟؟
درنیومد پول رو برا چی ریختیم اولش؟؟
پنجم اسممون هم دراومد باز باید کلی صبر کنیم.
ششم اخرش یه لگن تحویل بگیریم؟؟
ای تو روح .....
هادی کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
11
سلام از تمام زحمات شما بزرگواران کمال تشکر و سپاسگزاری. رو دارم ممنونم که آنقدر به فکر مردم هستین
دیگه آنقدر خودتون رو وقف خدمت به مردم نکنین
یکم به فکر خودتون باشین خدایی نکرده مریض میشین
فقط خدا جواب زحمات شما رو بده .....
جواد زرندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
6
اون گزینه ی "آیا تا کون ثبت نان نکرده اید ؟" رو حذف کردن اصلا نمیشه ثبت نام کرد که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
من تا صفحه تکمیل اطلاعات میرم همه رو هم پر می کنم خطا نمیده فقط گزینه ثبت اطلاعاتی اصلا وجود نداره! چی کار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
کد احراز نمیده بااو
sajjad
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
سایپا اصلا گزینه (تاکنون ثبت نام نکرده ام)در سایتش نیست.چرا انقد کلاه بردارن اینا؟؟؟؟؟؟؟یکی جوابگو نیست؟
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
4
سلام.من سه تا خط دارو(همراه اول،ایرانسل)با هر کدوم امتحان کردم کد احراز ارسال نمیشه دلیلش چیه؟لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
بازم خیانت.باباجان قشنگ مشخصه اینا همش فیلمه.تمام این بازیا زیر سرخودتانه.این ملت چه گناهی کردن گیر لاشخورایی مثل شما افتادند.اگه راست میگین به هریک از افراد واجد شرایط یک ماشین بدین وپولشو بگیرین.اینجوری که شما میگین فقط خودتانو واطرافیانتان ودلالها میتوانند ثبت نام کنند.فرداهم به تمام ملت میگین ما ثبت نام کردیم.خداازتان نگذره.من چه جوری میتوانم ثبت نام کنم. وقتی هزار بار سعی کردم ونشد¿¿¡¡واقعا خدا ازتان نگذره.بالای چندده نفر میشناسم بخاطر کارهای به ظاهر اسلامی ودرباطن جنایت دین وایمان شانو ازدست دادن وبه خدا وپیغمبر بد وبیراه میگن.همون خدا وپیغمبر ازتون نگذره.
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
8
الهی به حق همین ماه مبارک رمضون هر آدم دزدی که کارخانه سایپا و ایران خودرو کار میکنه و مسئول هست خدا درد بی دوا و درمون نصیب خودش و خانوادش بکنه. همه بگید آمین
عقيل
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
10
بلاخره من ثبت نام کردم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
من میخوام کد پستی وشماره کارت بانکی و ایمیل رو بزنم میگه خطا توقسمت کدپستی هم میگه کد امنیتی منقضی شده چیکار کنم راهنمایی میکنید
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
6
واقعا که یک قوطی حلبی با این قیمت سرسام آور میخواهی بخری چه بازی ومسخره بازی داره
بلاد کفر بهترین ماشین از دم قسط اونم با احترام به مشتری میدند اونم با بهترین خدمات پس از فروش ولی اینحا این ماشین بی کیفیت را باچه درد سری ومنت باید بخری ؟؟؟!!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
هیچ چیز بدتر از این نیست که تو یه کشور به شعور مردم توهین بشه اونم نه یک بار و هیچ قانونی برای پیشگیری این تخلفات و بی احترامی ها نباشه.خخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام..کسی که رمز عبور وکاربری داره ..لازمه باز بره داخل امتا مشخصات بده؟ممنون
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
سایتتون خرابه لطفا مشکلشو برطرف کنید تا بتونیم احراز هویت کنیم‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
سلام منم اومدم ثبت نام کردم اخرش استعلام بهم داده ولی میرم تو سایت گزینه ورود و ثبت نامو میزنم بعدش کد ملی و رمز عبور میگه رمز عبور اشتباهه معلم نیست رمز عبور منظورش چیه الکیه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
با توجه به اینکه اغلب ثبت نام ها توسط دلالان انجام می شود و بعدا با قیت چند برابر می فروشند که خود باعث التهاب بازار میشود و از طرفی هم افراد عادی با روند ثبت نام آشنا نیستند و در زمان ثبت نام موفق نمی شوند، پیشنهاد میشود تدابیری اندیشیده شود که خودرو حداقل تا 2 سال قابل فروش نباشد تا فقط مصرف کننده واقعی ثبت نام کند نه دلالان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
مردم را دنبال نخود سیاه می فرستید واقعا که واقعا که یکی نیست به داد این ملت برسه حداقل از خارج ماشین وارد کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دوستان توی آموزش ثبت نام میگه پیامک احراز رو میفرسته خود بخود میره صفحه بعد شما پیامک رو نمیبینید برید روشش رو بخونید نوشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
سلام. من بعد از ثبت نام در امتا صفحه مجوز یکپارچه واسم باز نشد. چرا
محسن محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
خرید ماشین پژو
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
أللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
در زير صفحه ثبت نام
تا كنون ثبت نام نكرده ايد را نمايش نمي دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
پارتی بازیه ثبتنام الیه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
سلام چرا داخل سامانه امتا گزینه ثبت نام غیر فعال شده و نمیشه کد ملی جدید ثبت کرد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
سایت زمان مشخص باز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سلام حقتون ملت ساده اقا نخرید تا ارزون بشه تا مجبور بشن اونا دنبال شما بیان نه شما دنبال اونا ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
4
گزينه تا حالا ثبتنام كرده ام اصلانداره ك
احمد قاسمیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
سلام
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
4
اقا اصلا گزینه تا به حال ثبت نام نکردم نیست همه سرکاریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
سلام من هرکاری میکنم به دسترسی یکپارچه ایراخودرو نمیتونم دست رسی پیدا کنم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ما حق مونه اینجور سرکار باشیم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
سلام با35میلیون چه ماشینی میشه تهیه کرد ؟
Z.y
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ژیان دهه ی شصت
سالک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
اگه کلاهبردار نیستید چرا قبل از انجام قرعه کشی از مردم پول می گیرید ، این هم یک روش جدید برای خالی کردن جیب ملت بخت برگشته و هزار حیله برای شکم های سیری ناپذیر از خدا بی خبران چون مسئولین بی وجدان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
4
قیمت خوردرو رو دها کردن از 20 میلیون رسید به 90 میلیون
حالا 5 میلیون از 90 میلیون کم کردن میگن نظارت داریم بر بازار فروش
ی سایتم درست کردن که بگن دست دلال (اقازاده ها) کوتاه برای قیمت خوردو
باور نکنید....
از ملت ایران مظلومتر تاریخ بشیریت به خودش ندیه و نخواهد دید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
3
باسلام.
این هم یک بازیه جدید برای مردم ساده دل.چقدر قشنگ مردم رو سرگرم میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
3
خدا کنه حقیقت داشته باشه . من که باورم نمیشه دلال بازی توش نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
خدا کنه حقیقت داشته باشه . من که باورم نمیشه دلال بازی توش نباشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
3
سلام
من همه مراحل رو رفتم ولی اون صفحه یکپارچه سازی نیومد
میتونه بخاطر این باشه که قبلا از خود سایت ایران خودرو ثبت نام کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
کدی ارسال نمیشه که
بدون اینکه امتحان کنید حرف می زنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
فعلا که خوب ملت سرکارن
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
کد ارسال نمیشه
باز دارید چه فیلمی سر امت حزب الله در میارید...!
امام زمان بزنه به کمرتون انشاالله
الناز اميري
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
من يكبار در امتا ثبت نام كردم تا آخر نرفتم حالا هرچقدر ثبت نام مي كنم پيامك براي كد تايد نمي آيد لطفا راهنمايي كنيد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
تا کی مهلت داریم
رحمان پیرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
تا ابله در جهان است ، مفلس در نماند
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
این که میگن 50 درصد پول رو بدید برا 3 ماه دیگه خیلی باحاله خدا وکیلی
Hamed
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
سلام.من وارد سایت سایپا میشم.اما نمیتونم ثبت نام کنم.یعنی اون پایین گذینه ثبت نام نیست.فقط نوشته کد ملی و رمز ورود و پایبن فقط یه نوشته هست که نوشته رمز ورود را فراموش کرده اید.دیگه ثبت نام نیست راهنماییم میکنید.تو امتا اسممو ثبت کردم ولی کارت بانکیم که ملت بود قبول نمیکنه نمیدونم چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
به نظر من اصلا نباید ثبت نام کرد..وقتی نمدونیم چی ماشینی و چه قیمتی میخوان به مردم بفروشند. .واقعا از عقل و منطق به دور ندونسته وسیله ای رو خرید.
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
با سلام ، من شماره خودمو میدم تا حالا هم ماشین نداشتم پیامک نمیاد ، نمیدونم یه دونه پیامک چقدر کار فنی داره که نمیفرستند
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
عرض سلام وخسته نباشیین دارم خدمتتون....کاش میشد اون نصف دیگه رو قسط بندی میکردیین تا ما هم بتونییم دارای ماشین باشییم.....اگه یک سوم میگرفتیین بقیشو قسطی میکردیین بهتر میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
واقعا با این کارهای بیهوده مردم را سر کار میگذارید
سید احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
به نظر شما مسولین محترم اول بهتر نیود این دو خودرو ساز تعهدات قبلی تحویل خودرو ها را به مشتریان روشن و کامل میکردند خود من میبایستی اسفند ۹۷ اریو سایپا تحویل میداد هنوز خبری نیست کی هست کمک کنه ما به خودرو ثبت نامی سالهای قبل برسیم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
.چگونه میتوان شماره تلفن و ادرس را ویرایش کرد
FMعلی امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
مد پستی خطاب استعلام ميدهد لطفا راهنماست کنید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
یکی بگه چطوری میشه اخه ثبت نام کرد من وارد سامانه امتا سایپا میشم همون صفحه اول پایین "بازیابی کلمه عبور" عبارت "تاکنون ثبت نام نکرده اید" برام نمیاد!!
حتی تو سامانه امتا صنعت و معدن هم احراز هویت هم انجام دادم برای تکمیل مشخصات(کدپستی،کارت بانکی) همش ارور میده و انجام نمیشه
کسی میدونه راهنمایی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
الا لعنت الله علی القوم الظالمین
Z.y
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
من وقتی باشماره خودم واردسایت میشم. بعدواردکردن شماره وکدملی میگه این شماره قبلا ثبتنام کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
همتون سر کارین . یه نگاه به کسری بودجه و تبادلات جهانی بندازین متوجه گرانی میشین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
سلام من ثبت نام امتا کردم تو قسمت ثبت کد پستی خطا میده چیکارکنم
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
سلام من کد برام میاد ولی میگه کد ملی با شناسه نمیخوره
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
من کد بهم میده ولی بعد میگه شناست به ملی نمیخوره یعنی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
برای من میزنه کد ملی با تاریخ تولد یکی نیست ، چرا چرت خطا میده؟ باید چیکار کنم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام
اگر قرعه کشی انجام شد و اسم ما در نیومد تکلیف پولی که ریختیم چی میشه؟ چون دیدم نوشته بودین نصفش برمیگرده و نصف بقیه رو چیکار میکنید؟؟؟ ایا پول مردم پس نمیدید؟؟؟؟؟
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
با سلام عرض ادب واحترام خواهشمنداست مدیریت خوبی داشته باشین تا بتونیم ما هم صاحب یه ماشین بشیم بعد عمری
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
شرکتهای بلادکفر هم با این قوانین و مراحل و این کیفیت و اپشنها خودرو میفروشن؟؟؟؟
یا فقط مردم ما مستحق اینهمه لطف شدند؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
آقا سر کاریه هر کاری میکونم کد تایید نمیاد عجب بابا عجب یه روده راست ندارن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
آقا سر کاریه هر کاری میکونم کد تایید نمیاد عجب بابا عجب یه روده راست ندارن
جان محمد جعفری شمارملی ۱۸۴۰۰۳۸۱۹۵
United States of America
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
تا بحال هیج گونه ماشینی نه از سایپا گرفتم نه از ایران خودرو جان محمد جعفری ساکن شاهین شهر گلدیس خیابان ابوذر نیم فرعی ۳شرقی پلاک ۷۲ جعفری بختیاری خواهان یک عدد ماشین تیبا از نوع خوبش هستم من دیگه چیزی بلد نیستم بگم تولد ۱۳۴۰ محل تولد ایذه مسلمان کد ملی ۱۸۴۰۰۳۸۱۹۵ گواهینامه پایه یکم بشماره۹۲۱۰۰۷۸۵۳۴تلفن ۰۹۱۰۳۴۵۷۴۵۵
یوسف نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
خسته نباشید بابا خودریی که تولید نمیشه دیگه قیمتشو میخام چکار اخه واقعا به معنای حقیقیه کلمه مردم سر کارن
یوسف نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
از اینکه به فکر مردم هستید وبا جان ودل واز صمیم قلب این همه زحمت میکشید ممنونیم واقعا خسته نباشید
Morteza
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
1
این سایت سرکاریه فقط گذاشتن که بگن یه چیزی گذاشتیم خلاصه بی هیچ نبودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
فک کنم کد احراز دونشون خراب شده D:
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
چرا توسامانه ثبت سایپا نمیشه احراز هویت کرد؟
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
سلام من مراحل ثبت نام رو تاانتها انجام دادم و تموم شد بعد وارد قسمت احرازهویت ک شدم محل تولدم اشتباه ثبت خورد ایا قابل ویرایش هست؟؟
مممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
بله‌ ولی خب الان بسته است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
مردم نخرید نخرید نخرید ثبت نامشونم الکیه سوار خر میشن تا جای که بتونن همون بالا میمونن قرعه کشی میکنن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
از بس که تو این مملکت امام زمان دروغ گفته اند و با دروغ کارهایشان را پیش می برن من که اصلا اعتماد نمی کنم و خاک بر سر مسئولین مملکت که دیگر اعتماد از بین رفته است
Masi
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
3
ما نمیتونیم تو این سایت امتای مزخرفتون ثبت نام کنیم . چه برسه خرید فقط یک خودرو خوردرو. یارو چجوری ۶۷۰۰ خوردرو رو هپلی هپو کرده. بیشرفا از خودتونن.خدا نگذره ازتون. دروغ و سرکار گذاشتن مردم فقط. ایشاله هر چه ظلم دارید میکنید جواب بدید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
ا سلام
اینکه خطای استعلام در کد پستی و کارت بانکی رو بعضاً اعلام شده به دلیل ترافیک سایت به دلیل هجوم مردم ایجاد شده اصلا درست نیست. سایت مشکل داره و وافعا احتمالا ترفندی جدید برای ایجاد مشکل در ثبت نام است.
چون من خودم قبل از اینکه اصلا چنین اجباری باشه و در ساعات خلوت در سایت امتا ثبت نام کردم. در اون موقع هم کد پستی رو استعلام حطا می داد با اینکه از اداره پست گرفته بودم. کارت بانکی رو هم با اینکه به نام خودم بود خطا می داد ضمن اینکه مورد عجیبی هم متوجه شدم، با اینکه تاریخ تولد رو درست زده بودم ولی در اطلاعات هویتی تاریخ تولد رو یک روز قبل از تاریخ تولد درست درج کرده بود. اما روز بعد که مجدد وارد سایت شدم تاریخ رو درست زده بود.در رزو های آتی هم چک کردم جالبه یه روز که وارد سایت می شی می بینی درست می زنه و یک روز دیگه همون مغایرت رو داره. تو سایت امتا هم پیغام گذاشتم ولی خبری نشد….به نظرم یه نکته خیلی مهمیه که این مغایرت می تونه راهی برای عدم توانائی ورود به سامانه ثبت نام خودرو ساز در روز های ثبت نام باشه.و خطای مغایرت اطلاعات هویتی بده.
لطفا تا دیر نشده و مردم سرشون کلاه نرفته و راه کلاهبرداری جدید باز نشده پیگیری نمائید. مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
دوباره از کی میشه احراز هویت انجام داد:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
دروغ گو هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
کسی تاحالا ثبت نام کرده؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
سلام آقای ریس مجموعه سایپا و ایران خودرو .خودتون این تولیدات را سوار نمیشین و بعد برای مردم هزار خان رستم درست میکنید که نتونه ثبت نام کنه .چقدر به شعور مردم توحین میکنید خدا جوابتونو بده .من که شش ماه هست که نتونستم ثبت نام کنم . ایشالا عزرا ایل شمارو ثبت نام کنه . یا حق رو سیاحشون کن....
شاپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بیشعور چرا ملت سرکار گذاشتید
سکینه پزشکی پایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
میخوام ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید که چطور وارد سایت شوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
تو شرایطش گفته باید شخص متقاضی گواهینامه داشته باشه حالا اگه کسی تاریخ گواهینامش تمدید نشده میشه ثبت نام کنه
لطفا اگه کسی اطلاع داره ممنون میشم راهنمائیم کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
1
تو رو خدا ثبت نام نکنید اخر مجبور میشن به قیمت کمتر بدون قرعه کشی بدن این ارابه مرگ رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
دستتون درد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
لینک سامانه رو از کجا باید پیدا کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
فقط بلدین حرف مفت بزنین اصلا نمیشه ثبت نام کرد چه برسه به خرید
آزادی.
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
3
با سلام،اگه ایرادی توی کارتون نیست و کلاهبردار نیستید قیمتها رو تا موقع تحویل ثابت نگه دارید تا مردم تکلیف خودشون رروو بدونن،وگرنه غیر از این همش کلاهبرداریه.اول دون می پاشید برا مردم بدبخت بعد وقتی خرتون از پل گذشت و پول رو گرفتید اون موقع هر بازی که بخواید سر ملت بدبخت درمیارید.
م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
یک سال نخرید تا بیان التماستون بکنند.عقل هم خوب چیزیه
سالاروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
چرا تاریخ ثبت نام نمیگن
ناشناس
Germany
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
متاسفانه فقط ی عده خاص که ارتباطاتی دارند میتونن وارد سایت بشن وثبت نام کنن اونهم برای هرثبت نام از هشت میلیون تا پانزده ميليون هم بسته ب نوع خودرو در گذشته پول میگرفتن الان هم همین هست فقط وقت مردم بیچاره تلف میکنن
مسعود قائدرحمتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
سلام من نصف ثبت نام رفتم فقط کد پستیم و شماره شبا رو تایید نمیکنه لطفا راهنمایی کنید تشکر
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
گل بود ب سبزه اراسته شد همینطوریش با من بمیری تو بمیری میشد وارد سامانه امتا شد الان ک کلا مشکل رخ داده...خدایش نمیخاین خوردوهاتون روبفروشید بگید بریم گاری بگیریم...چند میگیری برامون ثبت نام کنید،بیرون ک قیمتا بالاس
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
اینکه من میگم سامانه باز نمیشه توهین محسوب میشه ،ولی اینکه نمیتونم ی احراز هویت ساده رو انجام بدم هفت خوان رستم رو بگذرونم برای منی ک اصلا نه من و ن خانوادم ماشین نداشتیم توهین ب شعور مون محسوب نمیشه
رسول لکستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
واقعاجای تاسف داره واسه این همه دزدی من چندساله کارگری وپادویی میکنم نمیتونم ی ماشین بخرم آرزوی ی دونه ماشین توی دلم مونده زنوبچم همش حسرت داشتن ماشین میخورن اونوقت این ازخدابیخبرا ۶۷۰۰ماشین احتکارمیکنن تای جوانی مثل من که تنها آرزوش داشتن ی ماشینه...خدازشون نگذره خدایا عدالت کو
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
سلام الان چند روز می خوایم سایپا ثبت پروفایل بدیم ولی سایتش غیر فعال چه زمانی می خواد فعال بشه نکنه
خودم و خودت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
چرا ملت رو سرکار گذاشتین کجاست این سامانه ثبت نام؟؟؟
مممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام. سایت ایرانی کار با امتا تفاوت داره؟
ایرانی کار ثبت نام کردم ولی الان بسته اس! میگه کد ملی شما احراز هویت نشده؟ شماره شبا را کجا وارد کردید؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
صفحه 5 نمیاد
Omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
یعنی خاک عالم تو سر خودرو کشور و مسئولینش که واسه یه خودرو باید هفت خان رستم رو رد کنی تازه شاید بهت برسه.
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
کلا کلاه گذاریه قسمت ثبت نام حذف کردن فقط قسمت ورود فعال هستش ومیگن فقط در صورت ثبت نام میتونی خرید خودرو انجام بدی؟
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
1
تو سایت قسمت ثبت نام حذف شده فقط ورود قعال هستش و میگن برا خرید باید اول ثبت نام کنی؟
ناشناس
Germany
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام،اگه مثل قدیم بشه همه ثبت نام کنیم خوبه،دلال بازی نکنین،ما همه به وسیله نیاز داریم،این نعمت وخدا داده که همه استفاده کنن.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
در ام تا می خوام اطلاعات کد پستی و شماره شبا بدم خطا میده چرا؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
سلام حقیقت من این مراحلو طی کروم و ثبت نامم با موفقیت بود منتها امروز رفتم ببینم واقعا ثبت نام شدم ارور داد وگفت شماره ملی ثبت نشده
عبداله مسعودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
0
با عرض سلام وخسته نباشی ..من در سامانه ثبت نام کردم دو سه رو بعد وارد میشدم و کد ملی و رمز رو وارد میکردم وارد سایت میشدم ولی الان چند روزی هست که نوشته به علت تغییرات و سامانه و تطبیق کد ملی با شماره حساب امکان احراز هویت وجود نداره ..تا قبل از ثبت نام سامانه درست میشود منظورم اینه که سامانه از طرف خود سایپا قطع شده یا نیاز است یه بار دیگه احراز هویت رو انجام بدم .....با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام فوق سری ..به افقان و هند پاکستان یمن انکلبس.
به خلیج فارس هتا..
تعلق به اینها نمیگیره...
اسم نویسی از نوع...
دنیا مدرن شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام فوق سری ..به افقان و هند پاکستان یمن انکلبس.
به خلیج فارس هتا..
تعلق به اینها نمیگیره...
اسم نویسی از نوع...
ایران سایپا..
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
انسان ام آرزوست ... کجا میخاین برین ، کجا رو میخاین بگیرین ، تمام دنیا مال شما ، چقد میخای لذت ببرین ازاش ، قدر مردم وانسانها رو بدونید ،مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
اطلاعات بانکی و کدپستی رو چطوری وارد کنیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
سلام من ماشین مدل پایین دارم الان میخوام یه نو بخرم ۲ سال پیشم ماشین خریدم از ایران خودرو پول نیاز داشتم فروختمش چرا نمیتونم یه ماشین نو بخرم مگه من دلالم باید ماشین کهنه داشته باشم خب یه ماشین دارم یه پلاک به ناممه نباید ارتقاش بدماگه بفروشمش ثبت نام کنم تا تحویل خودرو باید بی ماشین بشم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
حدا خیرتان ندهد این چه بازی سر مردم در اوردین چند روز من نتوانستم ثبت نام کنم چه جوری میشه امتا ثبت نام کنی ایا کسی ثبت نام کرده
فاطمه فدائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
باسلام

من درسامانه ایران خودرو ثبت نام کرده بودم آیا برای پیش فروش عید فطر دوباره باید ثبت نام کنم
انگار سامانه جدید امتا باید تایید کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
بخدا قسم جیب دولت خالی شده بازم یک سیاست کثیف دیگه راه انداختن جمع کنید بابا این بساطتانو خودتون خر هستید مردم همه درستون خوندن بقول رهبر عزیز برای ثبت نام یک ماشین چرت باید هفتاد خان را طی کنیم خداوند این مسولین راخفه کند مردم بیچاره چه گرفتاری شدن از دست این بیشرفها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
آقا سایت ساعت هشت صبح فردا باز میشه الکی رحمت نکشید روز عید
areza
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
سلام من وارد شدم بعد واسه اضافه کردن شماره کارت میگه شماره کارت باید یک عدد باشد یعنی چی منظورشو نمیفهمم لطفا راهنماییم کنید
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
سایت امتا هزارتا مشکل داره ولی به سختی هر مرحله رو طی میکنی در نهایت به سایتهای ایران خودرو و سایپا متصل نمیکنن
یا دوتا کودک طراح سایت بودن
یا واقعا برای سر کار گذاشتن ملته
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
سلام چرا کارت بانکی ثبت نمیشه،یامیزنه باید کارت بانک معتبری باشه،یا اینکه شماره کارت باید یه رقم باشد!؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
چرا میخوایم کارت ثبت کنیم میزنه خطا در استعلام؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام هنوز سامانه فعال نشده نمیتونیم ثبت نام کنیم چه کنیم
اریوبرزن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
خدایی خاک برسر ما اینا باز مارو مثل همیشه گذاشتن سر کار باز یه فیلم جدید از هموطنان عزیز هم که دارن چاپلوسی میکنن خواهش میکنم بیخیال شید و خودتون رو کوچیک نکنید بگذارید حداقل ابهت ایرانیمون که چیز زیادی هم ازش باقی نمونده حفظ بشه باتشکر از وزیر سماواتتتتتتتتتتتتت
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
سلام برای من که در مرحله اطلاعت هویتی کد آمده ولی در نهایت که ثبت میزنم میگه شماره شبا به درستی وارد نشده
خوب اگر میخواین فقط بین خودتون ماشین دوباره بفروشین چرا مردم رو سرکار میزارین!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
همش دروغه، همه سرکاریم
Sara
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
والا من ٥ساعته هركار ميكنم وارد سايت أمتا نميشه وارد نميشه كه نميشهههههه نميدونم فعال نيست يا چي
چون دارم ميبينم كاربران ديگه هم ميگن حتي تا مرحله آخر ميروند اما نميشه
عجبببببب واقعا تاسف داره
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
درود کدام کارمند بازنشسته بیکار دانشجو زن خانه دار کشاورز....بنام خودش دسته چک صیاد داره کدوم بانک به این افراد دسته چک میده بغیر بازاری و دلالهای ماشین. سالیان متمادی فقط سنگ جلوی پای مصرف کننده واقعی گذاشتند الانم نصف قیمت ماشینو بدیم اگه قرعه بناممان افتاد الباقی و حدود ۳تومن هم چک صیاد این یعنی فقط سود دلال که راهشو بلده وگرنه کارمند و باز نشسته حقوق بگیر اینقد برا دولت اعتبار نداره که ۳میلیون تضمینش کنه و یا گواهی کسر از حقوق ارائه کنن. ویا اونایی که بهمن ۹۶ ثبت نام کردند و هنوز بقول خودشان بعلت تحریم و نداشتن قطعه خودرو تحویل نگرفتن چه گناهی کردن که الان حق ثبت نام ندارن اونایی که اون بالا تصمیم میگیرن و بابت تصمیمماتشون حقوق چند ده میلیونی میگیرن آیا به این دغدغه های پیش پا افتاده میتونن پاسخگو باشن این پیامو حدود یک ساله که همجا فرستادم و به همه جا زنگ زدم ولی میگن درآینده و ثبت نام بعدی .افسوس برای تصمیم گیرندگان صنایع خودرو سازی
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
اصلا سامانه امتا کسی تونسته ثبت نام کنه
چرا انقدر اذیت میکنید
وعده الکی
خجالت بکشید
جمع کنیدکاسه کوزتونو
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
اصلا سامانه امتا کسی تونسته ثبت نام کنه
چرا انقدر اذیت میکنید
وعده الکی
خجالت بکشید
جمع کنیدکاسه کوزتونو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
بازهم سرکاریه به هیچ عنوان نمیشه ثبت نام کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
خاک بر سرتون حروم زاده های دروغ گو اصلا کدی ارسال نمیشه آشغال های دزد
Siamak
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
خاک بر سرتون با این سامانه اوتون چرا مردم بدبختو میذارید سرکار.از کار و زندگی ما رو انداختید با این سامانه دروغ.رک بگید سرکارید.کسی هم نیست جوابگو باشه.فردا باز به دروغ میگید این آمار ثبت نام کردن.باز راند بازی و گرونی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام
از صبح درگیرم واسه ثبت نام
بالاخره موفق شدم
اطلاعاتی که غیر قابل تغییره ، مثل محل صدور شناسنامه وارد نشده
فردا همین رو بهونه نکنن و ماشینو ندن!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
نه پیغمبر، نه امام، نه دین و مذهب، دیگه به هیچی اعتفاد ندارم، ولی خوب میدونم که انسان عمرش جاودانه نیست، مرگ اخره کاره همه ماست، بد مرگی در انتظارتونه دزدای حرامزاده، یه ملت و گذاشتین سره کار، اون روز دیر نیست، فعلا بتازونید، خدا جای حق نشسته،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
هم میهنان عزیز خر رو باید سوارشد
تا زمانی که ما خریم سوارمان هستن پس حقمان است خلایق راهرچه لایق
البته افرادی استثنا هم هستند که به آتیش این خرها میسوزند
حکایتی عجیب است این خریت ما
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
متاسفانه مسئولین مملکت ما همشون دشمن این ملت شدن و مردم رو با این بازیها سرگرم میکنن و حالشو میبرن. ایران خودرو وسایپا و بقیه هم بی کفایتیشون ثابت شده. بیچاره مردم ایران که دارن شبیه مسئولین میشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
ده بار درخواست کد احراز رو زدم هیچی پیامک نشد برام
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
4
سلام چرا شماره کارت ثبت نمیشه. لطفا راهنمایی کنید لطفا
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
ی بار نشد ی کاری کنن از پایه درست و اصولی باشه فقط ادای ادمای قانون مدارو درمیارن بی وجدانای دزد ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
بیشتر از 10من تلاش کردم ولی هنوز نتونستم وارد بشم
متعجب؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
از خدا ی بزرگ به خاطر این عید عزیز فطر ممیخواهیم که به خاطر این لطف بسییییییییییییییییار بزرگی که ایران خودرو و سایپا با حمایت دولت بسییییییییییییار زحمت کش و دلسوووووووووووووووز برای مردم در خرید خودروی فوق العاده با قرعه کشی و آنهم با دریافت پول از همه قبل از هر نوع قرعه کشی و خلاصه به خاطر این همه الطاف متنوع اعم از قدیم و جدید...........جزای لازم و کافی را هم در دنیا و هم در آخرت برایشان مقدور و محتوم فرماید الهی آمین
جزای
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
نخرید ملت و گول نخورید جیب این بی ناموسان از خدابیخبر رو پر نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
سلام من به مرحله ثبت شماره شبا رسیدم شماره شبا رو قبول نمیکنه و خطا میده علتش چیه ؟شماره شبا به نام خودمه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
سلام دوستان یکی راهنمایی کنه سوالم اینه که کلا نباید اصلا پلاکی بنامت باشه یا مثلا من اخرین پلاکی که بنامم بوده برمیگرده به سال ۹۰ و الان فک شده استعلام گرفته و الان میتونم ثبت نام کنم..
ممنون میشم راهنمایم کنید.
Eh
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
سلام.اصلا نباید پلاکی بنامت ثبت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
ایمیل راقبول نمیکنه ارور میدهد ای پی شما داخلی باشه منضورش چیه
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
1
سلام خسته نباشید
من هرچقدر میزنم میگه نتیجه استعلام کارت بانکی یافت شد خانه های کارت بانکی مجاز را اضافه کنید
الان باید چه کنم
Komeil
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
سلام واسه منم همین پیامو میده چندتا شماره کارت جدید هم زدم باز هم مینویسه خانه کارت بانکی مجاز را اضافه کنید.الان 5یا 6 روزه ک نمیتونم ثبت نام کنم.
رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
1
این چیه دیگه .تاریخ تولد وارد نمیشه ،بعد چها پنج بار ارسال کد دیگه اجازه ثبت نام نمیده ، تف به شرفتون. تف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
1
باسلام چند روزه ۲۴ ساعته دارم میزنم و همش میگه خطا در استعلام خوب مردم رو به بازی گرفتیم ظلم پایدار نیست خدا لعنت کنه که جز سود جیب خودشون هیچی نمیبینم متاسفم واسه اونایی که مثل من سر کارم و ۴۰ سال جز بدبختی هیچی نداشتین روز حساب نزدیکه خدا لعنتتون کنه الهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
من شمارشبا رو اشتباه وارد کردم
چطور میتونم ویرایشش کنم؟
pegah
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
سلام من تا مرحله ی اخر رفتم وکد اعتبار سنجی هم برام فرستاد و وارد کردم ولی اولش ازم شماره ی کارت نخواست برای ورودش الان نمیدونم ثبت نام شدم یا نه چون دفعه های قبلی که موفق نشدم ازم شماره ی کارت میخواست ولی الان نه
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
سلام.یه سوال.تیبا.تیبا۲.ساینا از سایپا_رانا و ۲۰۶ از ایران خودرو واقعا اپشناشون چه فرقی با هم دارند که ما ایرانیا اینقدر سر و دست براشون میشکنیم که حالا بخریم ما هم سوار بشیم،من داخل همشون نشستم واقعا از لحاظ بی کیفیتی با هم رقابت میکنند.مسئولین محترم که این نظرات را نمیخونید کاش رقابتتون سر گرفتن جان مردم نبود.بی انصافا اون آقایی که کار میکنه نون حلال در میاره چرا حقشا ضایع میکنید.ایرانی حقش جنس با کیفیته نه این آهن قراضه ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
چگونه متوجه شویم ثبت نام کامل شده است
بی خیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
مردمو خوب سر کار گزاشتین ودر گیر کردین خدا همتونو لعنت کنه صد بار رفتم تو امتا جواب نمی ده
زهرا بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
من هر شماره شبایی از کارت های مختلفم وارد میکنم میگه اشتباه چه باید بکنم؟
نرگس صنعتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
شمارتونو کامل بزنید 6 تا خونه داره تو هرکدوم 4 تا شماره بنویسید راستی باید اون شماره شبایی رو وارد کنید که اولش شماره کارتو زدید یعنی اگه شماره کارت ملی رو زدید باید شماره شبا اونو بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اگه انتخاب خودرو اشتباه بشه چیکار کنیم
عدالت قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
سلام خسته نباشین من هنوزموفق به ثبت نام نشدم توراخداراهنمای کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
نمیشه ثبت نام کرد.همش دروغه
حسین جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
0
بنام خدا
باسلام وعرض ادب
اگه لطف کنید وبه بنیاد شهید یه سهمیه برای جانبازان که خودرو واقعا نیازمند هستند بسیار سپاسگزار خواهیم بود .
ممال مسیحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
خوبه موشک هامون دست این جماعت خودرو ساز نبوده و الا در همون مقطع آرپی جی۷ مونده بودیم و هر سال اونو با یه آپشنی به مردم نشون می دادن وای بر مطففین وای وای
Mf27319314
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اگر شماره تلفن اشتباه داده باشم چگونه تغییرش بدم هر کاری میکنم تغییر نمیکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
خدا ریشه مسؤلین بی کفایت بکنه که خودرو باید ۵ برابر قیمت واقعی بخریم باز هم باید توی نوبت و ثبت نام و...
اگر مرد رقابت بودین واردات خودرو آزاد میشد
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
0
با سلام خدایی خیلی راحت وبی درد سر ثبت نام کردم.... خدایش همین طور بی دردسر ماشینو تحویل بدین...
نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
0
سلام من ثبت نام کردم خیلی راحت بود فقط وقتی کد امنیتی رو میده مثل رمز یکبار مصرفه تایم داره باید زود وارد کنید با همون فونت بعدم سر کاری باشه اولا به قول خودشون قرعه کشی هستش یعنی نباید مشکل تو ثبت نام باشه چون اگه تو ثبت نام کنی که ماشین رو نمیارن تقدیم کنن این فقط به این منظوره که درخواست شما ثبت شده میرید جز لیست قرعه کشی ولی من با دو بار تلاش تونستم باید عددها رو به صورت خارجی وارد کنید منطورم فونت تایپت باید به انگلیسی باشه ولی تو تایپ ایرانی میشه هر کدوم از اینا رو اشتباه تایپ کنید ارور میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
من که حدود4ساعته سرکارم.هرچه میزنم میگه حساب شبا اشتباهه!!!حسابی که 12ساله دارم باهاش وجه جابجامیکنم.خداریشه تون راازبیخ دربیاره.لعنت به شماوگاری هاتون
عباس صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
سلام بعد از ثبت نام موق در شرکت سایپا ایا نیاز مراجعه به شرکت هست یا نه راهنمایی کنید ممنون
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
ببخشید.کسی میدونه که هر خودرو جدا قرعه کشی میشه .یا اینکه نع همه با هم
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
مسخرشو در آوردین کد احراز را قبول نمیکنه جمع کنین با این فروش فرغونتون میرم یک پیکان میخرم صدتا می ارزه به لگناتون
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
خدا لعنت کنه خودرو ساز رو اخه این ماشین اشغال این همه اذیت کردن بخدا اگه مرز باز کنند ماشین خارجی بیاد دیگه ببینم بازم میتونند اینجور کنند خیر نمی بینند مطمین هستم دزدی شاخ و دم که نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
سلام خودتونا خسته نکنید من نه ماشین دارم نه میخرم بیاین یه بس شیره بافوری بزنید حال کنید پولتونم ندید به این لگن فروشای بی مصرفا .اخه ایران خردم .و. سوپا ( الاغ تند رو) سوپاخودرو هم شد ماشین ......
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
با سلام من میخواستم ساینا بگیرم ولی به اشتباه بجای اینکه تو سایت سایپا ثبت نام کنم تو سایت ایرانخودرو ثبت نام کردم الان باید چکار کنم
لطفا راهنمایی کنید با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
من پیش ثبت نام رو چند روز پیش انجام دادم، از هفتم خرداد که دیروز بود می‌خوام ثبت نام کنم ولی بازم همون صفحه پیش ثبت نام رو میاره، الان چطور ثبت نام رو تکمیل کنم تا تو قرعه کشی بتونم شرکت کنم؟
لطفا راهنمایی کنین
Morteza
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
,خوشگل به جای اینکه نحوه ثبت‌نام گذاشتی آموزش باز شدن امتا رو بزار سایت باز نمیشه چهارتا گزینه پر کردن راحته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
من وارد سامانه میشم اما یکپارچه سازی نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
دوباره با این روش جدید دلال بازی راه انداختید ایکاش ۵۰درصد اول رو میگرفتید دیگه هر کی داشت واحتیاج به ماشین داشت ثبت نام‌میکرد ولی الا همه میان وبنام دربیاد یه پولی میگیرن میدن به دیگری وباعث افزایش قیمت میشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
من ثبت نام کردم ولی الان کد قرعه کشی رو گم کردم وشماره قرعه کشی رو چطوری دوباره از سایت بگیرم
ممنون
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
گزینه اعطای مجوز ورود یکپارچه چرا غیر فعاله ؟
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام. اگر بعد از قرعه کشی برنده بشیم و نظرمون عوض شد میتونیم صرف نظر کنیم؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
سلام واس پیش ثبت نام پول میخوان یا بعد قرعه کشی پول میگیرن؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
چراشماره شباتاییدنمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
لابی اصلاحطلب خودروسازی نه اعتقادی به دین و خدا و پیغمبر و آخرت داره و نه اعتقادی به مردم. این جونورا فقط اسکناس میشناسن
خدا لعنتشون کنه
خدا لعنتشون کنه
خدا لعنتشون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
تاریخ صدور شناسنامه چیه
امیر ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام من عدم اطای موجوزا زدم چیکار باید کنم
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام..
من ایران خودروثبتنام کردم..شماره همراه دادم رمز برام اومد
واردش شدم ...شماره ملی اینام زدم و شماره کارت بانکیمم زدم ..در همین حد ..انتخاب خودرو هم نکردم...
الان پشیمونم میخوام حذف کنم امکانش هست ؟
این ثبتنامم که خودرو رو انتخاب نکردم ؛یعنی اگه توقرعه برنده شم و پول ندادم تا ۲سال محرومم ؟یانه ....
امکان حذف حساب کاربری تو امتا هست ؟
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
1
سلام..
من ایران خودروثبتنام کردم..شماره همراه دادم رمز برام اومد
واردش شدم ...شماره ملی اینام زدم و شماره کارت بانکیمم زدم ..در همین حد ..انتخاب خودرو هم نکردم...
الان پشیمونم میخوام حذف کنم امکانش هست ؟
این ثبتنامم که خودرو رو انتخاب نکردم ؛یعنی اگه توقرعه برنده شم و پول ندادم تا ۲سال محرومم ؟یانه ....
امکان حذف حساب کاربری تو امتا هست ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
1
ده بارنه صدبارزدم کارت بانکی روچندبارعوض کردم قبول نمیکنه راهنماییم کنیدچیکارکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
من‌داشام‌ثبت‌نام‌میکردم‌توآخرین‌مرحله‌آوردپنجاه‌درصدپول‌واریزبشه‌بعدکه‌ توقرعه‌کشی‌درنیومدین
پولوبرمیگردونیم‌به‌حسابتون
مگه‌قرارنیست‌هیچ‌پولی‌نگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
من چند روز که دارم ثبت نام میکنم ولی موفق نمیشم وقتی شماره کارت رو میفرستم مینویسه استعلام کارت بانکی شما موجود است.خانه کارت بانکی مجاز را اضافه کنید.
لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
کد منطقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
سلام دوستان من وسط ثبت نام گوشیم خاموش شد حالا هر کار می کنم دیگه کد امتا نمیاد چیکار باید کنم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
1
خدایش سایتتونم مثل خودتونه کار نمکینه فقد الکی قول میدین الان چند وقته میخام ماشین بگیرم نمیتونم .
درسته تو این دنیا کاری نمیتونیم بکنیم ولی در ان دنیا با چوب درخته زرد الو منتظرتونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
باسلام خدمت مسولین من کد ملی رو وارد میکنم شماره همراه رو هم درست تایپ مکنم ادامه رو میزنم صفحه ی بعدی باز نمشه چیکار کنم اگه میشه راهنمایی کنید
ماهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
سلام من بعد از دریافت کد و ثبت خطای مغایرت شماره اولیه وارد شده با شماره ی فعلی برام اومد کسی میدونه باید چکار کنم؟در حالی که همه ی اطلاعاتم فکر کنم درست وارد شده
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
سلام.
من ثبت نام کردم. خودرو هم انتخواب کردم (از سایپا). اما الان نمیدونم ثبت نام من تکمیل شده یا نه. از کجا بفهمم ثبت نام من انجام شده
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
عزیزان‌من‌نتونستم‌ثبت‌نام‌کنم‌سیتم‌داره‌باما‌عربی‌حرف‌میزنه‌خلاصه‌مفهوم‌نشد‌که‌نشد..
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
عزیزان‌من‌نتونستم‌ثبت‌نام‌کنم‌سیتم‌داره‌باما‌عربی‌حرف‌میزنه‌خلاصه‌مفهوم‌نشد‌که‌نشد..
میلاد اس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
من تمام مراحل رو رفتم آخرش کد اعتبار سنجی اومد برام یعنی ثبت نام تکمیل شده واقعیت خیلی سر در نمیارم بار اول بود ثبت نام ماشین انجام دادم
جواد
Germany
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
1
من ثبت نام کردم ولی الان درگیر این هستم ک ب نامم در آمده یا ن چون کد پیگیری برای من ارسال نشده ولی یک پیام شامل کد اعتبار سنجی برام آمده نمیدونم الان چیکار کنم
جواد
Germany
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
1
من ثبت نام کردم ولی الان درگیر این هستم ک ب نامم در آمده یا ن چون کد پیگیری برای من ارسال نشده ولی یک پیام شامل کد اعتبار سنجی برام آمده نمیدونم الان چیکار کنم
جواد
Germany
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
من ثبت نام کردم ولی الان درگیر این هستم ک ب نامم در آمده یا ن چون کد پیگیری برای من ارسال نشده ولی یک پیام شامل کد اعتبار سنجی برام آمده نمیدونم الان چیکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
کد امنیتی امتا مرحله اخر غیر فعال است 18/3/99
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
چرا کد امنیتی امتا را غیر فعال نموده ايد.
اين عبارت اعلام مي گردد :
سامانه ثبت نام موقتا" از دسترس خراج شده است ؟؟؟؟ چرا مگر تا پايان روز 99/03/20 مهلت ثبت نام نيست؟؟؟
لطفا" پاسخگو باشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
همش چرت و پرت هست مردم رو احمق گیر اوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
همش چرت و پرت هست مردم رو احمق گیر اوردن
مهشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
آقا مال من تو مرحله در حال استعلام مونده چکار کنم؟
app8090
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
سلام بزرگوار
هم سایت خوبی دارید و هم مطالب خوبی ارسال میکنید
بنده هم در زمینه موففیت و محتوای آموزشی فعالیت دارم
اگر قصد تبادل لینک دارید امر کنید تا لینک شما رو درج کنم
عنوان لینک من رو هر چی دوست داشتین بدید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
سلام. برای شهرستان کد منطقه رو چند باید بزنیم.؟؟؟؟؟ ۱ زدم میگه هم خوانی ندارد. برای ایران خودرو
سمانه ترکمه ای
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
سلام من یه پروفایل تو سایپا ساختم‌ میخوام شماره موبایلمو تغییر بدم چون خطم سوخته
چیکار باید کنم؟
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلام من توی ثبت نام سایپا شمارمو اشتباه وارد کردم ولی ثبت نام کامل شده بعدا توی اطلاعات دیدم شماره رو اشتباه زدم نگو ولی تونستم ثبت نام کنم و کد رهگیری هم برام صادر شد حالا تکلیف چیه؟پس داستان اون کد که باید ارسال بشه به شماره چیشد؟امکان تغییر شماره وجود داره ایا؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->