نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد خبر داد:

بازگشایی باشگاه‌های پرورش اندام بعد از عید فطر

  • کد خبر: ۲۷۳۹۴
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
بازگشایی باشگاه‌های پرورش اندام بعد از عید فطر
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: با همکاری‌های ستاد مقابله با کرونای استان خراسان رضوی، باشگاه‌های پرورش اندام پس از تعطیلات عید فطر به‌صورت رسمی بازگشایی خواهند شد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، مهدی سلاطین با اعلام این خبر افزود: در جلسه‌ای که امروز با حضور فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر گلدوزیان، رئیس هیئت پزشکی و ورزشی، دکتر احتشام، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، و پورآزاد، رئیس هیئت پرورش اندام، داشتیم، مقرر شد تا باشگاه‌های پرورش اندام در مشهد براساس پروتکلی داخلی که به تصویب مدیران ورزشی و پزشکی خراسان رضوی رسیده است، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه رشته پرورش اندام در کنار ۶ رشته پرطرف‌دار و پرتراکمی همچون بیلیارد، فوتبال، کشتی، شنا و... به دغدغه مسئولان بهداشت و درمان تبدیل شده بود و مصوبه استانی اخیر برای تسهیل مشکلات این رشته ورزشی تهیه شد.

سلاطین خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند امشب پس از بارگذاری پروتکل رسمی بازگشایی، در سایت سامانه سلامت ثبت‌نام و تعهدات شیوه بازگشایی را مانند دیگر صنوف امضا کنند. پس از این مرحله، متقاضیان می‌توانند به مدت ۵ روز کاری، از ساعت ۸ تا ۱۸ برای تکمیل پرونده و ارائه آن به بازرسان مستقر در اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس در محل این اداره واقع در مجموعه ورزشی تختی مشهد مراجعه کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد تصریح کرد: پرونده‌های ارائه شده برای بررسی و صدور مجوز بازگشایی در اختیار بازرسان ما قرار خواهد گرفت و فقط به پرونده‌هایی ترتیب اثر داده خواهد شد که پروانه بهره‌برداری از اماکن ورزشی را داشته باشند و باشگاه‌هایی که بدون مجوز بازگشایی کنند، طبق قانون پلمب خواهند شد.

سلاطین به چگونگی استفاده از فضای ورزشی باشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: براساس پروتکل اعلامی، در هر باشگاه به ازای هر ۱۰۰ متر، ۶ تا ۱۰ ورزش‌کار اجازه فعالیت ورزشی خواهند داشت؛ بنابراین آنچه در بررسی‌های بازرسان ما مهم است، متراژ و تراکم جمعیت یک باشگاه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان به موضوع شهریه باشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: شهریه مانند گذشته برابر درجه باشگاه‌ها تعیین می‌شود که باتوجه‌به شرایط فعلی، برنامه‌ای برای افزایش سقف شهریه‌ها نخواهیم داشت.

سلاطین درباره گندزدایی محیطی باشگاه‌ها گفت: ضدعفونی و گندزدایی مستمر برعهده باشگاه‌هاست و در تأمین مواد ضدعفونی نیز، اداره کل یا مدیریت ورزش و جوانان مشهد مسئولیتی نخواهد داشت، اما به دنبال آن هستیم که از طریق مذاکره با برخی کارخانه‌های تولید شوینده و مواد ضدعفونی، زمینه تأمین ارزان مواد بهداشتی مورد نیاز باشگاه‌ها را فراهم کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->