٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویدئوی وحشتناک تکان خوردن مُرده در داخل قبر

  • کد خبر: ۲۷۴۷۰
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
  • ۱۳
ویدئوی وحشتناک تکان خوردن مُرده در داخل قبر
در ویدئویی که با تلفن همراه و توسط یکی از حاضران در مراسم خاکسپاری تهیه شده است، مرده در داخل قبر ناگهان تکان می‌خورد.
به گزارش شهرآرانیوز، ویدئوی عجیبی که به‌تازگی منتشر شده است لحظه هولناک تکان خوردن یک مُرده داخل تابوت در یک مراسم خاکسپاری در کشور اندونزی را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این اتفاق در تاریخ ۵ می‌ در یک مراسم خاکسپاری در شهر «مانادو» واقع در استان سولاوِسی شمالی رخ داد.

در ویدئویی که با تلفن همراه و توسط یکی از حاضران در این مراسم تهیه شده است، چنین به نظر می‌رسد که مرده در داخل تابوت ناگهان تکان می‌خورد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خانواده فرد متوفی در بالای قبر او ایستاده‌اند و کشیش در حال خواندن دعاست، ناگهان جنازه تکان می‌خورد. در قسمت بالای این تابوت پنلی شیشه‌ای قرار داشت که به حاضران اجازه می‌داد تا قسمتی از بدن جنازه را ببینند. پس از انتشار این ویدئو، شرکت‌کنندگان در مراسم به زنده بودن مرده داخل تابوت مردد شدند. بنا به گفته افراد محلی احتمالا این مرده در تلاش برای فرار از داخل تابوت بوده است. هنوز مشخص نیست آیا زنده بودن فرد متوفی بررسی شده است یا نه؟
 
تعداد بازدید : 82334
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 

گفتنی است ویدئوی مربوط به تکان خوردن این جنازه در داخل تابوت در حالی خبرساز می‌شود که بنا به پژوهش محققان استرالیایی جنازه یک فرد متوفی حتی پس از مرگ نیز ممکن است حرکت کند. بنا به تحقیق مرکز Medical News Today که در سپتامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد، جنازه انسان پس از مرگ نیز قادر به حرکت است. محققان دانشگاه مرکزی کوئینزلند در شهر «راک هامپتون» حین مطالعه روند تجزیه اجساد دریافتند که بدون هیچ دخالت خارجی‌ اجساد می‌توانند موقعیت (Position) خود را تغییر دهند. این کشف پیامد‌های مهمی در علم پزشکی قانونی دارد.
 
منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
5
خخخخ اون زندس بدبختو میخان زنده به گور کنن
ساجده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
10
من که ترسیدم عجیب بود
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
خیلی عجیب بود
سعیداسفنجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
باسلام:
مطلبی که راجب کبدچرب گذاشتین عالی بود،لطفا مطالب پزشكی بیشتری بذارید...
بااحترام.
ناشناس
Lithuania
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
5
مرده که ترس نداره ، ترس رو خدا در وجود شما ها گذاشته که نرید خودتون سریع بکشید وقتی مشکلی توزندگی مواجعه میشید ،خنگول ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
بدهکار بودهخخخخخ
کامران باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
1
باسلام درباره ی کلاهبرداران کاشت موآگهی منتشر نکنید که اگراتفاقی بیفتدپیگردقانونی خواهد داشت با تشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
زهرم ترکید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
2
جالب بود منکه نترسیدم چون من فقط از خدا میترسم☺
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
1
خیلی برام عجیبه که بعضیا میگن وای ترسناک یا چی.اون بنده خدا تا دیروز زنده بوده.من جای بازماندگان بودم عزیزمو میدیم تکان میخوره با سر میپریدم توی قبر تابوتو باز کنم اون زندس بنده خدا.تازه بهوش اومده نا نداره محکم بزنه به در تابوت
علا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
از قضا اگه ویدیو رو زوم کنید متوجه میشین یه موجود دیگه هست که از شکاف تابوت نگاه میکنه نه خود مرده
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
شاید زلزله بوده
یاسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
شاید بدهکاربدبختی ازجنس ایرانی بوده باکلی چک برگشتی وبدبختی شرخر درخونش به این فکرافتاده که بره اونجا مرگشو بازسازیکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->