حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سرمربی سپاهان: در حق ما ظلم شد تا از صدر جدول فاصله بگیریم

  • کد خبر: ۲۷۵۳۳
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
سرمربی سپاهان: در حق ما ظلم شد تا از صدر جدول فاصله بگیریم
قلعه‌نویی: سپاهان مشابه شرایط چند فصل اخیر میلان و منچستر را داشت
مجوز تمرینات و شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران صادر شد تا مربیانی که پیش‌تر نسبت به شروع دوباره مسابات معترض بودند، این‌بار به‌نوعی دیگر از شرایط موجود شاکی باشند. امیر قلعه‌نویی برنامه درنظر‌گرفته‌شده برای ادامه راه لیگ را از از سر اجبار دانست و گفت: برنامه لیگ را دیدم و به‌هر‌حال شرایطی که نه فقط در ایران بلکه در سراسر دنیا ایجاد شده، غیرعادی است و برنامه‌ها را به هم ریخته است و باید به‌ناچار با آن کنار آمد. برنامه‌ای که تدوین شده، ایده‌آل نیست؛ ولی شاید چاره دیگری هم نباشد و نتوانستند بهتر از این برنامه بچینند. مسئولان برگزاری رقابت‌ها باید موارد متعددی را در نظر می‌گرفتند که با توجه به آن‌ها این برنامه چیده شده و ما هم به‌ناچار باید تمکین کنیم و کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: کار ما در لیگ برتر هنوز تمام نشده و باوجود اینکه فاصله زیاد شده و کار سخت است، ولی تا وقتی شانس داشته باشیم، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. هرچند من عقیده دارم این فاصله طبیعی نیست و در حق ما ظلم شد تا این فاصله ایجاد شود. خدای من شاهد است که آن روز قصد داشتیم بازی کنیم و حالا هرکسی هرچه می‌خواهد بگوید. ما ساعت ۵ اعلام‌آمادگی کردیم که به زمین برویم، ولی بازی برگزار نشد و آن حکم علیه ما صادر شد. ما قصد داشتیم مردم در آن موقعیت آسیب نبینند که متأسفانه دیدند و فیلم‌هایش هم پخش شد و رو سیاهی‌اش ماند برای کسانی که دروغ گفتند. به‌هر‌حال گذشته و دیگر به اندازه کافی درموردش صحبت کرده‌ایم.
قلعه‌نویی در ادامه درباره ارجاع پرونده بازی پرسپولیس- سپاهان به CAS، نیز گفت: اینکه فرصت ارجاع پرونده به دادگاه CAS روبه‌اتمام است و باشگاه قصد دارد چه تصمیمی بگیرد، در حیطه من نیست و اطلاعی هم از آن ندارم. خود مدیران باشگاه این مسائل را بررسی می‌کنند و بر اساس منافع باشگاه تصمیم‌گیری خواهند کرد و من در حیطه فنی مسئولیت دارم و مسائل فنی برعهده من است. با همه ظلم‌هایی که به سپاهان شد، بازهم لطف خدا و تلاش همکارانم باعث شد در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته باشیم. شما نگاه کنید خیلی باشگاه‌های بزرگ چندسالی است که نتیجه نمی‌گیرند. امثال میلان و منچستر در چند سال اخیر چه وضعیتی داشتند؟ سپاهان هم شرایط مشابهی داشت، ولی خدارا‌شکر به جمع مدعیان قهرمانی برگشت.
سرمربی سپاهان در ادامه درباره پیشنهاد‌های اروپایی محبی و پیام نیازمند نیز صحبت کرد و گفت: یکی از کار‌های مثبت دیگر مجموعه ما، سرمایه‌سازی برای سپاهان و فوتبال ایران بود. الان نگاه کنید که برای محبی و نیازمند پیشنهاد اروپایی رسیده است و ما با تحقیق و بررسی و مطالعه، این بازیکنان را به مجموعه اضافه کردیم و حالا بهترین‌های ایران هستند. برای مثال محبی اگر همین روند را ادامه دهد، کامل‌ترین مهاجم فوتبال ایران خواهد شد و من را یاد حمید علیدوستی می‌اندازد که در زمان خودش کامل‌ترین مهاجم بود و مطمئنم محبی اگر قدر خودش را بداند، یکی از بزرگ‌ترین‌های فوتبال ایران خواهد شد. در مورد پیام هم همین‌طور. او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی از بهترین‌های فوتبال ماست و دیدید که رکورد کلین‌شیت را هم شکست و اگر آن پنالتی اشتباه گرفته نمی‌شد، می‌توانست رکوردش را خیلی بالاتر ببرد. بازیکنان زیادی بودند که پیش‌از‌این در مجموعه ما بودند و به بازیکنان بزرگی تبدیل شدند. امید ابراهیمی، مجید حسینی و خیلی‌های دیگر. همین سردار آزمون را که نسبت به ما کم‌لطفی می‌کند، وقتی پانزده‌شانزده‌سال بیشتر نداشت، من با سپاهان به اردوی ترکیه بردم و نکاتی به او گفتم که اگر رعایت کند، به یکی از مهاجمان بزرگ فوتبال ایران تبدیل می‌شود و فصل بعدش از سپاهان جدا شدم و نمی‌دانم چه شد که از سپاهان رفت. البته زحمات اصلی را درمورد آزمون، اکبر محمدی کشید. در همین سپاهان هم بازیکنانی بودند مثل محمد کریمی که از لیگ‌یک به لیگ برتر آوردیم و به یکی از بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شد. اینکه با جدایی این دو عزیز موافقت می‌شود یا نه، در باشگاه بررسی خواهد شد و ما هم باید با کادر فنی جلسه بگذاریم و دراین‌باره که از لحاظ فنی به این ۲ بازیکن اجازه جدایی بدهیم یا نه، تصمیم‌گیری کنیم.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره برنامه‌اش برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: همیشه اواخر فصل که می‌شود، حاشیه‌ها و شایعات درمورد من شکل می‌گیرد و رسانه‌ها تیم من را تغییر می‌دهند و برایم تیم انتخاب می‌کنند و به این مسائل عادت کرده‌ا‌م، ولی همیشه تا لحظه آخری که در جایی مسئولیت دارم، تمام تمرکزم روی آن تیم و بازی‌های آن فصل است. این هم که مصاحبه می‌کنند و می‌گویند آخر فصل درمورد قلعه‌نویی تصمیم می‌گیریم، باید بگویم که قرارداد من با سپاهان تمام شده است و وقتی قرارداد ندارم، در مورد چه چیزی می‌خواهید تصمیم بگیرید؟ در این سال‌های طولانی که در فوتبال هستم، همیشه خودم تکلیف آینده‌ام را مشخص کرده‌ام.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->