زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش‌ها به انتشار کتاب سوشا مکانی/ بگذارید خودش را منتشر کند

  • کد خبر: ۲۷۵۷۷
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
واکنش‌ها به انتشار کتاب سوشا مکانی/ بگذارید خودش را منتشر کند
سوشا مکانی از احتمال انتشار کتاب زندگی‌نامه‌اش و ساخت فیلمی بر اساس آن حرف زده است.
محمدناصر حق‌خواه/شهرآرانیوز، مد شده است دیگر. انگار هر کس می‌خواهد هر کاری کند، عده‌ای باید پیدا شوند و بگویند: نه! تو را چه به این کارها. این حق ندارد، آن یکی حق دارد؛ این یکی باید انجام دهد، آن دیگری نباید. آخرین موردی هم که دوستان درباره‌اش تکلیف تعیین کرده‌اند، مورد عجیب سوشا مکانی است.

وقتی سوشا گفته است که می‌خواهد کتاب زندگی‌اش را بنویسد، عده‌ای راه افتاده‌اند که چرا؟ چه کسی گفته است تو باید زندگی‌ات را بنویسی؟ بعد هم سوشا گفته است: می‌خواهم فیلمش کنم و آن‌عده باز گفته‌اند: فیلم چرا؟ تو چرا باید فیلم زندگی‌ات را بسازی؟ اما دوستان سؤال من از شمایی که مخالفید این است که چرا «نه» مگر چند‌بار این شانس را داریم که بدانیم چه فعل و انفعالاتی در ذهن یک بازیکن فوتبال، آن هم دروازه‌بان اول پرطرف‌دارترین تیم ایران در اوایل دهه ۹۰ شمسی اتفاق می‌افتد که با شلواری زردرنگ (منقش به شکلک‌هایی از باب اسفنجی) درحالی‌که تی‌شرت آبی‌رنگ چسبانی را در شلوارش فرو کرده است بر سر تمرین حاضر می‌شود و با هوادارانش عکس می‌گیرد؟ یا مثلا اگر فیلم و کتاب زندگی سوشا را نبینیم و نخوانیم چطور خواهیم فهمید که چه چیزی در ذهن او می‌گذشت وقتی می‌گفت: آقای دایی عکس‌هایت را از روی دیوار‌های اتاقم می‌کنم و هزار مصاحبه دیگر از این قبیل و ۲ سال بعد در تیم همان علی دایی بازی می‌کرد و مربی محبوب و عزیر دلش بود؟
 
اگر ما کتاب زندگی‌نامه و فراز‌ونشیب‌های زندگی سوشا مکانی را نخوانیم از کجا خواهیم فهمید که چطور پس از سالیان سال در بازی با پا به این حجم از توانایی رسیده است که پاس رو به عقب در دقیقه یک بازی را به جای پاس مفید یا حداقل زیر توپ کشیدن می‌فرستد توی دروازه خودی؟ یا از همه این‌ها گذشته، واقعا شما نمی‌خواهید بدانید وقتی در خارج از کشور دروازه‌بانی می‌کرده، چه اتفاقاتی برای او افتاده است؟ واقعا سبک زندگی حرفه‌ای و خارق‌العاده او که باعث پیشرفت او در لیگ ۲ کشور‌های درجه ۳ فوتبال اروپا می‌شد چه بود؟
 
و اینکه چه شد با این همه سال حضور در خارج از کشور هنوز هم همان است که در استیل‌آذین و پرسپولیس بود؟ آیا به نظر شما اصلا در این کتاب جواب این سؤال را خواهد داد که چرا هم‌زمان با رفتن بیرانوند از پرسپولیس به خارج از کشور، او به یاد نوشتن کتاب و ساخت فیلم از زندگی‌اش افتاده است و علیرضا حقیقی در دورهمی خوش می‌درخشد؟

به نظر می‌رسد این نوع اخبار مثل نوشتن کتاب و ساخت فیلم و مصاحبه‌های عجیب و انتشار پست‌ها و استوری‌های غریب برای بیشتر دیده شدن و در چشم بودن و منفعت مالی بردن است؛ نشان به آن نشان که دنیا جهان‌بخت هم قرار است زندگی‌نامه‌اش را بنویسد! کار‌های امثال او هم مثل کار‌های امثال سوشاست. اتفاقا بگذارید آدم‌ها خودشان را منتشر کنند؛ بد نخواهد شد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->