اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اماکن گردشگری طرقبه و شاندیز از عید فطر بازگشایی می‌شوند

  • کد خبر: ۲۷۵۹۲
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
  • ۲
اماکن گردشگری طرقبه و شاندیز از عید فطر بازگشایی می‌شوند
فرماندار شهرستان بینالود از بازگشایی تمام اماکن گردشگری طرقبه و شاندیز به‌ویژه رستوران‌های این مناطق هم‌زمان با عید سعید فطر خبر داد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، سیدحسن حسینی گفت: اقدامات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بینالود برای ارائه خدمات به گردشگران عزیز از چند روز پیش آغاز شده است که در بحث ترافیک و رستوران‌های طرقبه و شاندیز تصمیماتی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: باتوجه‌به پیش‌بینی ترافیک در روز‌های آینده، شورای ترافیک شهرستان مقررات رفت‌وآمدی را اعلام کرده است و تمام ورودی و خروجی‌های طرقبه و شاندیز تحت کنترل لازم خواهد بود. باتوجه‌به بارش‌های اخیر و سیلاب، برخی مسیر‌های مناطق ییلاقی ما دچار آسیب شده است که همکاران اداره راهداری در تلاش‌اند پیش از عید سعید فطر و تعطیلات پیش رو، تمام راه‌ها را تعمیر و بهسازی کنند.

حسینی به موضوع بازگشایی رستوران‌ها اشاره کرد و افزود: رستوران‌های طرقبه و شاندیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم‌زمان با عید سعید فطر بازگشایی خواهد شد. مرکز بهداشت شهرستان، وظیفه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی رستوران‌ها را برعهده خواهد داشت.

فرماندار طرقبه و شاندیز تأکید کرد: مهم‌ترین نکته در بازگشایی رستوران‌ها، رعایت دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی است؛ بدین شکل که هر رستوران موظف است در چینش میز و صندلی این فاصله را رعایت کند. توصیه ما به رستوران‌داران این است که بیشتر از فضا‌های آلاچیقی که امکان تجمع خانواده‌ها را فراهم می‌کند استفاده کنند. در غیر این صورت، رستوران‌هایی که میز‌های با فاصله نزدیک از همدیگر دارند، تنها می‌توانند از دو سوم ظرفیت خود بهره‌مند شوند.

حسینی به فعالیت سایر مراکز خوردنی و آشامیدنی این مناطق اشاره کرد و گفت: دکه‌های فروش بلال، باقالی و لبو دایر هستند و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. ضمن اینکه بستنی و فالوده نیز صرفا در ظروف یک‌بارمصرف و با همان پروتکل بهداشتی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان بینالود درباره پیش‌بینی تردد خودرو نیز گفت: در حالت عادی، ترافیک روز‌های تعطیل بسیار پرحجم است و تا ۱۲۰ هزار تردد خودرو را ثبت کرده‌ایم. اما در شرایط کنونی این عدد بسیار کاهش خواهد یافت و معتقدیم مردم با دیده احتیاط به این مناطق ییلاقی خواهند آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شکمو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
چه خبر خوبی
منا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
واقعا شانديز باز هس دو ماهه تو خونه بودم فردا ميريم شانديز عيد فطر شانديز باشيم اخ جوون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->