تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عرضه ۲۵ هزار خودرو در عید فطر

  • کد خبر: ۲۷۶۴۶
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
  • ۷
عرضه ۲۵ هزار خودرو در عید فطر
نشست کمیته خودرو با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا با دستورالعمل فروش محصولات این دو گروه خودروسازی در ایام عید سعید فطر آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشست کمیته خودرو با حضور سرپرست وزارت صنعت و با محوریت فروش خودروسازان در عید سعید فطر آغاز شد. در این جلسه مباحث مرتبط با فروش خودرو، افزایش تولید خودرو و به کارگیری شیوه های ویژه فروش به منظور کاهش حضور دلالان در بازار خودرو مطرح می شود.

یکی از مسائل مورد بحث در جلسه امروز کمیته خودرو، عرضه 25 هزار دستگاه انواع خودرو هم‌زمان با ایام عید سعید فطر است که این اقدام می‌تواند بر کاهش قیمت خودرو در بازار و کاهش دلال بازی اثرگذار باشد.

طبق سیاست‌هایی که قبلاً توسط عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شده، محدودیت‌هایی برای ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو در نظر گرفته شده که بر این اساس، متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروش نباید دارای پلا‌ک‌های جاری باشند و این موضوع از نیروی انتظامی استعلام می‌شود. 

شرط سنی هجده سال و همچنین داشتن گواهینامه برای متقاضیان خودرو

همچنین سند خودروهای جدید به مدت یک سال در رهن باقی می‌ماند و این امر مخصوصا در فروش‌های فوق‌العاده رعایت می‌شود. در عین حال، برای متقاضیان خرید خودروهای پیش‌فروش شرط سنی هجده سال و همچنین داشتن گواهینامه تعیین شده است و در صورتی که خودرو پس از سه ماه به  خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های مجاز برای سرویس‌های اولیه توسط خریدار ارجاع نداده نشود، حتما گارانتی خودرو باطل می‌شود. 

در عین حال، به گفته مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، از این پس فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید سه روش فروش خودرو خواهد بود و بر این اساس، 60 درصد از تولید خودروسازان به ایفای تعهدات جاری و معوق اختصاص می‌یابد. 

فروش خودرو از طریق قرعه کشی

وی گفت: یکی از روش‌های فروش خودرو قرعه‌کشی است، بر این اساس که سایت فروش خودرو در زمان اعلام پیش‌فروش به مدت یک هفته باز می‌شود و تمامی متقاضیان که شرایط ثبت‌نام بر اساس دستورالعمل سازمان حمایت را دارند، قادر به ثبت‌نام و واریز وجه خواهند بود. بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و کسانی که اسم آنها در قرعه اعلام می‌شود، پس از مدت سه ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

به گفته صادقی نیارکی، کسانی که نام آنها در قرعه‌کشی نبوده است، می‌توانند تقاضای وجه کنند و طی مدت مشخص و تعیین‌شده، وجه ثبت‌نامی به حساب آنها بازگردانده می‌شود، ضمن اینکه متقاضی می‌تواند پول خود را برای خریدهای بعدی نیز محفوظ نگاه دارد.

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پینوکیو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
5
به جای این دروغ ها بیایین ماشین های ثبت نامی سال ۹۷ رو بدین اخه تا به کی دروغ
روزگار غریب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
همش برای خودشون هست
یکی نیست به اینا بگه اقایون محترم که دراس نشستین دارید واسه تفریح خودتون تصمصیم میگیرد مردم بت هزارتا امید میان ثبت نام میکنن که ماشین گیرشون بیاد حالا شما میخواین قرعه کشی کنید
واقعا خنده داره
خودتون میدونید یه دونه هم به این مردم نمیرسه و همش به نزدیکای خودتون میرسه
مردوم رو گول نزنید
Shadmeher
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
ببخشید من سال ۹۷ پراید صفر خریدم ولی پارسال فروختم الانم هیچ ماشینی به اسمم نیس .میتونم ثبت نام کنم؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
منظور از پلاک جاری چیه؟یعنی کسی که در ۳۶ ماهه گذشته پلاک بنام خودش داشته نمیتونه ثبت نام کنه یا قبل اونم شامل میشه؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
چرا مدل خودروها اعلام نمیشود؟
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
واقعا چرا مردمو سرکار میزارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
اق خدا خیرتون بده واقعا عالی شد تمام خودروها ازمین دیروز تو بازار ارزون شد خدا پدرو مادرتون رو بیامرزه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->