نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور

  • کد خبر: ۲۷۶۶۱
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد بروز ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی کشور هستیم.
سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده منظریه تا پلور و از تونل وانا تا بایجان، نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به شمال از تونل ۱۵ تا شهرستانک نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس نیز خبر داد و در این باره گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده آسارا تا پمپ بنزین نسا نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک محور قزوین به رشت از رودبار تا منجیل نیز پر حجم و روان گزارش شده و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی افزود: هرچند توصیه مسوولان بهداشتی مبنی بر عدم سفر است و اینکه موضوع فاصله گذاری اجتماعی هنوز در دستور کار هموطنان باید باشد، اما بخشی از هموطنان هم سفر‌های خود را آغاز کرده اند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پلیس راهور با توجه به پیش بینی این سفر‌ها تمهیدات لازم را برای تعطیلات در نظر گرفته و استقرار‌های لازم صورت گرفته، اما آمادگی کامل در پلیس راهور وجود دارد تا هرگونه ترافیک در محور‌ها مدیریت شود و شهروندان کمترین مشکل را در تردد‌ها داشته باشند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->