یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است رعایت اخلاق در پاسخ به دشمن خبیث حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند
سرخط خبرها

مقصد بعدی لاریجانی کجاست، شورای عالی امنیت ملی، دانشگاه آزاد یا کرسی ریاست جمهوری؟

  • کد خبر: ۲۷۷۰۴
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
  • ۳
مقصد بعدی لاریجانی کجاست، شورای عالی امنیت ملی، دانشگاه آزاد یا کرسی ریاست جمهوری؟
این روز‌ها علی لاریجانی به مهم‌ترین سوژه محافل سیاسی و رسانه‌ای تبدیل شده و هر روز مقصد تازه‌ای برای او بعد از اتمام ریاستش بر مجلس مطرح می‌شود...
به گزارش شهرآرانیوز، ... در این زمینه دبیری شورای عالی امنیت ملی و ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد دو مقصدی است، که برای لاریجانی ذکر شده، اما کیست که نداند مقصد و آرزوی غایی فیلسوف سیاست‌مدار تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری است.
 
صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در این‌باره که آیا علی لاریجانی به شورای عالی امنیت ملی می‌رود؟ به فرارو گفت: دلیلی وجود ندارد که او به شورا نرود. اگر به شورای عالی امنیت ملی نرود باید به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود و در کنار برادرش قرار گیرد.

زیباکلام درباره اینکه آیا ممکن است علی لاریجانی نامزد ریاست جمهوری شود؟ هم گفت: هیچ چشم اندازی برای ریاست جمهوری آقای لاریجانی وجود ندارد. چه ایشان به شورای عالی امنیت ملی بروند و چه نروند یک مسئله قطعی است، آقای لاریجانی هیچ شانسی برای ریاست جمهوری سال آینده ندارد. جریان اصولگرای کلاسیک یا سنتی عملا تمام شده است. انتخابات اسفندماه نشان داد که بدنه اجتماعی هر دو جریان اصلی هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان از آن‌ها فاصله گرفته‌اند. این انتخابات نشان داد تنها کسانی که پای صندوق رای می‌روند طرفداران جریانات تندرو هستند.

وی افزود: البته ممکن است آقای علی لاریجانی تصور کند که شانس دارد، اما واقعیت این است ایشان شانسی ندارد. شاید هم برخی اطرافیانش او را تشویق به حضور در انتخابات کنند.
 
برزخ لاریجانی اگر هوش سیاسی بالایی داشته باشد، نامزد ۱۴۰۰ نخواهد شد
عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه علی لاریجانی هنوز می‌تواند در فضای سیاسی ایران به فعالیت خود ادامه بدهد، گفت: اما این موضوع پیچیده و چند وجهی است، اولا با توجه به اینکه در این سال‌ها خاندان لاریجانی در ساختار سیاسی ایران با افول روبرو بودند، در نتیجه بسیاری دیگر، علی لاریجانی را به "حاشیه رانده شده" فرض می‌کنند، اما به نظر می‌رسد هنوز نهاد‌های اصلی قدرت او را پذیرا باشند و لاریجانی بتواند به عمر سیاسی خود ادامه بدهد.

وی افزود: دوما این اخباری که در مورد رفتن لاریجانی به شورای عالی امنیت ملی یا به هیئت امنای دانشگاه آزاد زده می‌شود، به نظر می‌آید، بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌ای باشد، چرا که لاریجانی به عنوان یک رئیس قوه نباید حاضر باشد به جایی پایین‌تر برود، از سوی دیگر اگر وی همان‌طور که گفته می‌شود دارای هوش سیاسی باشد، با توجه به صحبت‌های رهبری مبنی بر اینکه چاره کار حل مشکلات امروز کشور دولت جوان و حزب‌اللهی است، نباید به عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز ورود کند، اما در این زمینه احتمال هر اتفاقی نیز وجود دارد.
منبع: فرارو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
فقط استراحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
امریکا برای استراحت
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد شد. رئیس جدید دانشگاه آزاد رو هم پیشنهاد داده . تموم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->