خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند
سرخط خبرها
هشدار دادستان مشهد:

با فروش غیرقانونی لباس و تجهیزات پلیس برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۷۷۶۳
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
با فروش غیرقانونی لباس و تجهیزات پلیس برخورد می‌کنیم
دادستان مشهد گفت: اگر در سنوات گذشته عدم فروش لباس و تجهیزات پلیس به صورت مکتوب اعلام شده، اما اصناف عمل نمی‎کنند و توجه ندارند، اتحادیه باید به صورت جدی حضور پیدا کند، دادسرا و نیروی انتظامی و اماکن آنها را رصد کنند و حتما با فروشندگانی که رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین درودی امروز، ۳ خرداد ماه، در مصاحبه خبری در خصوص پرونده‌های اخیر و کشفیات پلیس آگاهی خراسان رضوی که در محل پلیس آگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: سه فقره پرونده‌ای که امروز مطرح شد، در دو ماه اخیر اتفاق افتاده است. پرونده قتل در شعبه ۲۰۸ بازپرسی در حال رسیدگی بوده، با سرعت و دقت پیگیری شده و کار ادامه خواهد یافت تا وضعیت آن هرچه زودتر مشخص شود، در نهایت پرونده با کیفرخواست از دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دو فقره سرقت مسلحانه طلا در دادسرای ناحیه ۹ رسیدگی می‌شود. این پرونده‌ها به جهت حساسیت موضوع و مجموعه جرایمی که اتفاق افتاده، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، نتیجه آن در شعب ویژه به صورت دقیق، کامل و جامع روشن شده و در دادگاه انقلاب مشهد بعد از صدور کیفرخواست رسیدگی می‌شود.

درودی در خصوص پیشگیری از جرایم، گفت: ما در دادسرای مرکز استان به منظور پیشگیری از جرایم رصد می‌کنیم تا دیگر شاهد این جرایم در شهر نباشیم. ما به اینکه در نیروی انتظامی و دادسرا به عنوان ضابط اقداماتی را برای پیشگیری انجام دهیم، اکتفا نمی‌کنیم. این موضوع همت همه نهاد‌ها را می‌خواهد که پای کار باشند و برای پیشگیری اقداماتی را انجام دهند.

دادستان مشهد افزود: ابتدا باید از آموزش و پرورش شروع شود تا مراحل بعدی همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهاد‌ها پای کار باشند که بتوانیم در بحث پیشگیری موفق باشیم. پیشگیری مقوله‌ای نیست که تنها دادسرا، نیروی انتظامی و ضابطان نتیجه‌بخش باشند، تمامی ارگان‌ها و نهاد‌ها باید پای کار بیایند. امروز دامنه پیشگیری وسیع‌تر از این است که تنها یک ارگان آن را انجام دهد.

وی بیان کرد: امیدواریم وقوع بزه و جرم نداشته باشیم، اما اگر اتفاق افتاد، نیروی انتظامی با اقتدار، همت و تلاش وارد میدان خواهد شد و این پیام را برای مرتکبان جرم، شرارت و ناامنی خواهد داشت که با جدیت با آن‌ها برخورد می‌شود، در نهایت نیز بعد از دادرسی عاقلانه، حکم با قاطعیت اجرا خواهد شد و نتیجه اعمال خود را خواهند دید.

درودی در خصوص فروش لباس و تجهیزات پلیس توسط اصناف، عنوان کرد: اگر در سنوات گذشته عدم فروش لباس و تجهیزات پلیس به صورت مکتوب اعلام شده، اما اصناف عمل نمی‎کنند و توجه ندارند، اتحادیه باید به صورت جدی حضور پیدا کند، دادسرا و نیروی انتظامی و اماکن آن‌ها را رصد کنند. حتما با فروشندگانی که رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->