نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تهدید ۴باشگاه لیگ برتر به انصراف از مسابقات/شهرخودرو، تراکتورسازی، نساجی و ماشین‌سازی به وزیر نامه نوشتند

  • کد خبر: ۲۷۹۳۵
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
تهدید ۴باشگاه لیگ برتر به انصراف از مسابقات/شهرخودرو، تراکتورسازی، نساجی و ماشین‌سازی به وزیر نامه نوشتند
تیم‌های شهرخودرو، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و نساجی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار پاسخ‌گویی دقیق این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال درباره تصمیم ادامه لیگ برتر فوتبال در شرایط کرونایی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی که سازمان لیگ تقریبا هر روز اعلام می‌کند بازی‌های لیگ برتر با‌توجه‌به پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، هنوز باشگاه‌هایی هستند که تمایلی به ادامه برگزاری بازی‌ها ندارند.

این باشگاه‌ها پیش از اعلام رسمی برگزاری بازی‌ها هم در نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار لغو مسابقات شده بودند و وقتی خواسته آن‌ها مورد توجه سازمان لیگ قرار نگرفته است، این بار در نامه‌ای به وزیر ورزش از مسعود سلطانی فر خواسته‌اند تا در‌‎این‌‌باره اقدام کند.

باشگاه‌های شهرخودرو، تراکتورسازی، نساجی و ماشین‌سازی در نامه خود ضمن اعتراض به تصمیم سازمان لیگ اعلام کرده‌اند در صورت برگزاری بازی‌ها مراتب این تصمیم‌گیری را به اطلاع ای‌اف‌سی و فیفا می‌رسانند و همچنین از ادامه حضور در مسابقات انصراف می‌دهند. 

در بخشی از نامه مشترک ۴ باشگاه خصوصی کشور که در ۶ بند نگارش و به دفتر سلطانی فر ارسال شده، آمده است:

در شرایطی که بیشتر باشگاه‌های فوتبال و بازیکنان، مخالف برگزاری مسابقات به جهت حفظ سلامت خود و خانواده در مقابل ویروس منحوس کرونا می‌باشند و ۱۵ باشگاه حاضر در مسابقات نظرهای کارشناسی خود را به صورت رسمی اعلام کرده‌اند، متأسفانه هیچ توجهی به اعتراضات و نامه‌های آنان نشده است.
بر این اساس و در صورت ادامه روند فعلی و تأکید بر ادامه مسابقات در شرایطی که شیوع ویروس کرونا هنوز پایان نیافته است و البته عدم پاسخ مناسب در این خصوص، باشگاه‌های حاضر در مسابقات مجبور به مکاتبه با نهادهای بالادستی همچون AFC و FIFA خواهند بود.

همچنین در بند آخر این نامه ذکر شده در صورتی که با همین شرایط سازمان لیگ خواستار برگزاری بازی‌ها باشد، این ۴ باشگاه از حضور در مسابقات انصراف می‌دهند. 

متن نامه را در زیر می‌بینید:

تهدید ۴باشگاه لیگ برتر به انصراف از مسابقات/شهرخودرو، تراکتورسازی، نساجی و ماشین سازی به وزیر نامه زدند

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->