نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مهشید اشتری: دلم برای پینگ‌پنگ تنگ شده بود

  • کد خبر: ۲۸۰۴۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
مهشید اشتری: دلم برای پینگ‌پنگ تنگ شده بود
با اعلام زمان آغاز لیگ برتر تنیس‌روی‌میز بانوان، مهشید اشتری آماده رقابت‌ها می‌شود
مژده رنگیان/شهرآرانیوز - ملی‌پوش مشهدی تنیس‌روی‌میز از آغاز تمرینات خود مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و کسب آمادگی برای حضور در پلی‌آف می‌گوید.
پس از برگزاری جلسه هماهنگی مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس‌روی‌میز بانوان که به‌صورت ویدئوکنفرانس بود، زمان آغاز مرحله پلی‌آف بانوان مشخص شد و حالا دختران پینگ‌پنگ‌باز باید خود را برای حضور در مرحله پایانی لیگ یعنی پلی‌آف که در تیرماه برگزار خواهد شد، آماده کنند. یک پای این رقابت‌ها، ملی‌پوش پینگ‌پنگ‌باز مشهدی است که برای کرمانی‌های لیگ به میدان می‌رود.
مهشید اشتری، عضو باشگاه شهربابک است. بانوان مشهدی تیمی در لیگ کشور ندارند و پینگ‌پنگ‌باز مشهدی برای دومین سال با پیراهن شهربابک کرمان به میدان می‌رود. آن‌ها سال قبل قهرمان کشور شدند، اما رقابت‌ها در حساس‌ترین زمان خود به‌علت شیوع ویروس و حفظ سلامتی ورزشکاران لغو شد.
پیش از شروع سال جدید ۲۷ تا ۲۹فروردین، زمان ازسرگیری مسابقات اعلام شد؛ اما با جدی‌تر‌شدن بیماری در جهان، تمامی رقابت‌ها تا چندین ماه لغو شد. روز مشخصی برای برگزاری پلی‌آف اعلام نشده، اما در تیرماه امسال ۴ تیم شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد نجف‌آباد، درین کاشت مانا و سپاهان اصفهان به‌مدت ۴ روز در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه‌ورزشی انقلاب به رقابت می‌پردازند.

دلم برای پینگ‌پنگ تنگ شده بود
اشتری، پینگ‌پنگ‌باز جوان مشهدی، دراین‌باره می‌گوید: چند روز قبل تکلیف برگزاری پلی‌آف مردان مشخص شد، اما خبری از لیگ بانوان نبود و حتی بازیکنان از برگزاری ادامه مسابقات ناامید شده بودند و احتمال می‌دادیم دیگر مسابقه‌ای نداشته باشیم.
او تصریح می‌کند: از شنیدن خبر برگزاری لیگ بسیار خوش‌حال شدم و از آن استقبال می‌کنم. دلم برای پینگ‌پنگ و مسابقه تنگ شده است و می‌خواهم بازی کنم. در این مدت عده‌ای از ورزشکاران میز داشتند و در خانه تمرین کردند، اما عده‌ای هم مثل من میز نداشتند و تمرینات خیلی محدودی در این مدت قرنطینه داشته‌ایم. طبیعی است که با شروع تمرینات، افت در عملکرد را شاهد باشیم. از هفته قبل مجوز تمرینات تنیس‌روی‌میز صادر شد و تمرینم را در باشگاه خصوصی و تنها با یک حریف تمرینی برگزار کرده و تلاش می‌کنیم نکات بهداشتی‌ورزشی را در تمرینات رعایت کنیم.

شاید پلی‌آف لغو شود
اشتری با اشاره به قطعی‌نبودن برگزاری رقابت‌ها خاطرنشان می‌کند: باوجود تصمیم فدراسیون، هنوز هم ممکن است خبر لغو پلی‌آف اعلام شود؛ چون شاید برخی خانواده‌های بازیکنان با حضور فرزندان خود در مسابقات و خوابگاه مخالفت کنند یا باشگاهی نتواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند. ازسوی‌دیگر تیرماه زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌هاست و بیشتر بازیکنان لیگ بانوان دانشجو هستند و نمی‌دانم تداخل خواهد داشت یا خیر. به‌جز پلی‌آف لیگ، تا شهریورماه هیچ رویداد و رقابت دیگری وجود ندارد و هنوز برنامه‌های تیم ملی نیز اعلام نشده است. احتمال لغو مسابقات آینده نیز وجود دارد و به‌همین‌خاطر نمی‌توان برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرد.
ملی‌پوش پینگ‌پنگ با بیان اینکه پلی‌آف نهایت یک‌ونیم روز طول می‌کشد، اما در این شرایط طی ۴ روز پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: این تصمیمی است که برای شرایط ویژه الان و برای جلوگیری از شیوع ویروس گرفته شده و قرار است در هر روز فقط ۲ تیم با یکدیگر رقابت کنند. به‌این‌ترتیب تیم‌های دیگر در سالن حاضر نمی‌شوند و ارتباطات و شلوغی‌ها به کمترین حالت ممکن می‌رسد.

قرارداد‌های سی‌میلیونی برای ملی‌پوشان
او تأکید کرد: تیم شهربابک، قهرمان فصل گذشته، امسال نیز شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و باید با کسب امتیازات بالا بتوانیم جایگاه اولی تیم را تثبیت کنیم. شهربابک دومین سالی است که در لیگ برتر حضور دارد و در این مدت برای این تیم به میدان می‌روم؛ اما درمجموع ۶ سال است که در لیگ در تیم‌های مختلف حضور دارم. در این سال‌ها مشهد نماینده‌ای در لیگ نداشته و دلیل آن هم کاملا مشخص است. در استان‌های دیگر اسپانسر‌های صنعتی مثل پتروشیمی و ذوب‌آهن و کارخانه‌های تولیدی وجود دارند و در مشهد تابه‌حال چنین حامی مالی نداشته‌ایم. صرف حضور تیم در لیگ هم مهم نیست و تیم باید نتایج ارزشمندی را کسب کند و برای این کار باید بازیکنانی از استان‌های دیگر هم جذب شوند. جذب چهره‌های مطرح نیز هزینه دارد. درحال‌حاضر سقف قرارداد پینگ‌پنگ‌بازان در لیگ بانوان ۳۰، ۳۲ میلیون تومان است. تیم شهربابک نیز ۶ بازیکن مطرح دارد که همگی ما غیربومی هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->