پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام
سرخط خبرها

سنگ بزرگ فرهاد/خواسته عجیب و غیرمنطقی مجیدی از مسئولان سازمان لیگ

  • کد خبر: ۲۸۰۴۹
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
سنگ بزرگ فرهاد/خواسته عجیب و غیرمنطقی مجیدی از مسئولان سازمان لیگ
فرهاد مجیدی این روز‌ها به‌شدت ازسوی هیئت‌مدیره آبی‌ها تحت‌فشار است. چندوقتی است که زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه اگر این مربی در پایان فصل نتواند یک جام به ویترین آبی‌ها اضافه کند، احتمالا باید باشگاه را ترک کند.
احسان سرفرازی/شهرآرانیوز -  قبل از آنکه ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور شروع تمرینات را بدهد، نیمه آبی‌پوش پایتخت رسما اعلام کرد که تمایلی به برگزاری ادامه مسابقات ندارد و در شرایط کنونی بهتر است لیگ را نیمه‌تمام تلقی کرد. بعد از آنکه این خواسته آبی‌ها به نتیجه نرسید، از گوشه‌کنار صدای اعتراض استقلالی‌ها بلند شد. نکته جالب اینجاست که استقلال یک تیم دولتی محسوب می‌شود و رویه این باشگاه با سایر تیم‌های خصوصی که خواهان لغو مسابقات شده‌اند، باید تاحدودی متفاوت باشد. تصمیم برگزاری ادامه مسابقات که ازسوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اخذ شده است، به‌نوعی موضع و رویه دولت را دراین‌خصوص نشان می‌دهد.

نامه عجیب ۴ باشگاه خصوصی به سازمان لیگ و تهدید آن‌ها به کناره‌گیری از ادامه رقابت‌های امسال، گزارش عجیب تست‌های کرونای باشگاه فولاد خوزستان که ۵ نفر مبتلا را در تست‌های اولیه ثبت کردند (دقیقا همان تعدادی که برای قرنطینه یک تیم فوتبال لازم است!) در کنار شرایط مبهم محل برگزاری بازی اول استقلال مقابل فولاد (در روز ۲۹ خرداد) باعث شد تا روز گذشته سرمربی جوان استقلال در نامه‌ای به مدیرعامل این باشگاه، درخواست‌های عجیبی را مطرح کند.

مجیدی: تضمین بدهید کسی کرونا نگیرد!
فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، با ابرازنگرانی بابت شیوه کرونا و اعلام برخی باشگاه‌ها مبنی بر مثبت‌شدن تست برخی اعضای آن‌ها، از مدیرعامل تیمش خواسته تا پیگیری لازم برای دریافت تضمین برگزاری مسابقات را دنبال کند. فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نامه‌ای خطاب به احمد سعادتمند مدیرعامل و سعید رمضانی معاون ورزشی این باشگاه، نسبت به شرایط کرونایی در فوتبال ایران ابرازنگرانی کرد. در این نامه مجیدی با اشاره به مثبت‌اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن و اعضای برخی تیم‌های لیگ برتر، از سعادتمند و رمضانی خواسته که این موضوع را پیگیری کنند که آیا ارگان یا نهادی می‌تواند تضمین دهد که در صورت ادامه تمرینات و آغاز مسابقات، سلامتی بازیکنان بیش‌از‌این به خطر نمی‌افتد یا نه و اگر چنین‌سازمان یا نهادی وجود دارد، بهتر است معرفی شده تا تضامین لازم از آنجا گرفته شود.

سرمربی جوان آبی‌ها درحالی این تضمین را از باشگاه (شما بخوانید سازمان لیگ و دولت) مطالبه کرده است که درحال‌حاضر شرایط در سطح جامعه تاحدودی عادی شده است و همه مشاغل در حال خدمت‌رسانی و انجام امور خود هستند و هیچ کاری متوقف نشده است. اینکه در هر شغل و حرفه‌ای باشند افرادی که به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، یک امر بدیهی و اتفاقی عادی محسوب می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند هیچ‌گونه تضمینی بدهد که در ادامه راه کسی به این ویروس مبتلا نشود.

هیچ کجای دنیا تضمین نمی‌دهند!
در آلمان مسابقات فوتبال از سر گرفته شد و حتی شب گذشته بازی سریع و هیجان‌انگیز بین ۲ تیم دورتموند و بایرن هم برگزار شد، اما دولت آلمان تضمینی درخصوص مبتلانشدن سایر ورزشکاران به هیچ باشگاهی نداده است. در انگلیس هم مجوز برگزاری تمرینات در ۲ مرحله به تیم‌ها داده شده است؛ ولی بازهم خبری از ضمانت‌های مدنظر سرمربی استقلال نیست! در ایتالیا که تا مدت‌ها صدرنشین تعداد تلفات بود، دولت و سازمان لیگ بعد از انجام جلسات متعدد سرانجام دستور برگزاری تمرین‌ها را صادر کردند، ولی بازهم خبری از تضمین نبود. این رویه در بیشتر کشور‌های صاحب فوتبال که حتی آمار تلفات بالایی داشتند هم جریان داشته است.

به نظر می‌رسد خواسته سرمربی استقلال بیشتر سنگ بزرگی است که مجیدی پیش انداخته تا به‌نوعی هم‌جهت با جریان مخالفان ادامه لیگ، خودش هم فرصت آن را داشته باشد که تیمش را برای بازی‌های آسیایی آماده کند. از تمرین‌های استقلال و اظهارنظر‌های سایر اعضای کادر فنی آبی‌ها برمی‌آید که بازیکنان این تیم، ۷۰ درصد خواسته‌ها و برنامه‌های سرمربی تیمشان در ایام قرنطینه را انجام داده‌اند و این روز‌ها شرایط مطلوبی برای برگزاری بازی‌ها دارند، اما مجیدی ترجیح می‌دهد تمام توانش را برای بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان بگذارد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->