نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرمربی سرخ‌پوشان: بازیکنان پرسپولیس قهرمان به دنیا آمده‌اند/ تمام مخارج ما از فوتبال تأمین می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۰۵۰
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
سرمربی سرخ‌پوشان: بازیکنان پرسپولیس قهرمان به دنیا آمده‌اند/ تمام مخارج ما از فوتبال تأمین می‌شود
سرمربی سرخ‌پوشان که از شروع دوباره تمرینات تیمش راضی به نظر می‌رسد، روز گذشته درباره آخرین وضعیت بازیکنانش و همین‌طور برنامه احتمالی این تیم برای فصل نقل‌وانتقالات صحبت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: واقعا ۷۰ روز خیلی سخت را گذراندیم. برای فوتبالی‌ها خیلی سخت بود این دوران را سپری کنیم. برای من به‌شخصه خیلی سخت بود. به‌هر‌صورت خوشبختانه تصمیم خوبی برای فوتبال گرفته شد که تمرینات و مسابقات ادامه پیدا کند. به نظرم یک تصمیم شجاعانه گرفته شد و باوجود همه فشار‌هایی که وجود داشت و خیلی‌ها دوست نداشتند بنابر شرایط خودشان لیگ ادامه پیدا کند، تمرینات ما شروع شد و از بازیکنان یک تست آمادگی جسمانی گرفتیم. شرایط بچه‌ها بد نیست و بعد از این مدت انتظار اینکه اوضاع خوبی داشته باشند، انتظار درستی نیست. به نظرم با انجام تمرینات اختصاصی و داشتن بازی‌های تدارکاتی یک ماه فرصت خوبی برای شروع مسابقات است.
گل‌محمدی در ادامه افزود: برای بازیکنان نگرانی ندارم، چون با نفراتی کار می‌کنیم که ذهنیت خیلی قوی و قهرمانی دارند. این بازیکنان قهرمان به دنیا آمده‌اند. در چند ماه گذشته یکسری مشکلات ازجمله مشکلات مالی بود که خوشبختانه با تلاش اعضای هیئت‌مدیره به‌ویژه آقای رسول‌پناه بخش عمده‌ای حل شد. فکر می‌کنم تیم از نظر مالی به یک ثبات خوب رسیده است و در جلساتی که با تیم داشتیم، همه اذعان کردند که این مشکلات در حال برطرف‌شدن است و بدهی‌هایی که در فیفا داریم به‌زودی حل خواهد شد. نگرانی خاصی وجود ندارد به‌جز مسائل بهداشتی که برای رفع آن هر روز محل تمرین ضدعفونی شده و بچه‌ها چک می‌شوند. هر هفته از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم و جا دارد از کادر پزشکی تیم در کنار تدارکات و ماساژور‌ها که فضای تمرین را به‌خوبی آماده می‌کنند تا بچه‌ها در یک فضای پاک کار کنند.
سرمربی سرخ‌پوشان درباره درخواست برخی باشگاه‌ها برای تعطیلی ادامه بازی‌های لیگ برتر فصل جاری تأکید کرد: مسئله‌ای که الان در رسانه‌ها می‌بینیم، این است که همه مشاغل و حرفه‌ها باز شده است. حتی رستوران‌ها و دیگرمجامع عمومی باز شده‌اند تا مردم به کارشان برسند. اگر فوتبال را بخواهند تعطیل کنند، تصمیم درستی نیست. در هر صورت ما تافته‌ای جدا‌بافته از جامعه و اجتماع نیستیم و ما فوتبالی‌ها باید در این جامعه حضور پیدا کنیم. مسئله مهم این است که شغل ما فوتبال است و خود من کار دیگری ندارم. اگر قرار است فوتبال را تعطیل کنند، واقعا چه زمانی می‌خواهند شروع کنند؟ آیا باید منتظر واکسن کرونا باشیم که معلوم نیست چه موقع می‌آید، یک سال دیگر یا ۸ ماه دیگر؟ به‌هرحال همه اقشار جامعه ما این مشکل را دارند و باید با این مسئله کنار بیاییم، با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها که برای همه اعضا مهم است.
گل‌محمدی همچنین اذعان کرد: یک گلایه و صحبت با فدراسیون و فدراسیون پزشکی‌ورزشی داریم و این است که قبل از انجام تست‌ها یکسری تیم‌ها تمرینات خودشان را شروع کردند. مسئله‌ای که خیلی به شناسایی افراد مبتلا کمک کرده، این است که فوتبال شروع شد. خیلی از این افرادی که مشخص شده مبتلا به این ویروس هستند، اگر تست نمی‌دادند، پنهان می‌ماندند و امکان سرایت به خانواده خودشان بود. درخواستم از همه فوتبالی‌ها نه به خاطر اینکه در صدر جدول هستیم، این است که فوتبال نباید تعطیل شود. تمام مخارج ما از فوتبال تأمین می‌شود و اگر فوتبال تعطیل شود، هم مربیان و هم فوتبالیست‌ها ضرر خواهند کرد. این بدترین تصمیم ممکن است که بخواهند فوتبال را تعطیل کنند. اگر این اتفاق بیفتد، چه‌موقع لیگ را شروع کنند؟
در روز‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده بازیکنانی، چون بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و... شکل گرفته است. دراین‌ارتباط یحیی گل‌محمدی اعلام کرده احتمال ادامه همکاری باشگاه با این بازیکنان و دیگرنفراتی که احتمال جدایی‌شان وجود دارد، به خود بازیکن و خواسته‌اش برای تمدید قرارداد بستگی دارد.
گل‌محمدی دراین‌باره این‌طور توضیح داده است: بخشی از تصمیم‌گیری برای ماندن، به جهت قراردادی که دارد، دست خود بازیکن است. ممکن است قراردادش تمام شده باشد یا اینکه بندی در قرارداد دارد که اگر بخواهد، می‌تواند جدا شود. به هر صورت هرچه ما برای ماندن آن‌ها تلاش کنیم، فایده‌ای ندارد. سرمربی سرخ‌ها با اشاره به اینکه درخصوص نقل‌وانتقالات و جمع‌بندی برای لیست فصل آینده پرسپولیس جلساتی با مدیریت باشگاه برگزار کرده، این‌طور توضیح داده است: با صحبتی که در باشگاه داشتم، تأکید بر این بود که حداقل ۹۰ درصد تیم باید حفظ شود تا استخوان‌بندی و شاکله پابرجا بماند. یکسری بازیکنان مثل بیرانوند و استوکس و یکی‌دو نفر دیگر می‌روند؛ اما بیشتر بازیکنان با ما هستند و به باشگاه اعلام شده است که به آن‌ها نیاز داریم و قراردادشان باید تمدید شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->