کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

پخش فصل سوم سریال «تاریک» (Dark) در روز آخرالزمان

  • کد خبر: ۲۸۱۲۴
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
پخش فصل سوم سریال «تاریک» (Dark) در روز آخرالزمان
شبکه نتفلیکس با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ انتشار فصل سوم و پایانی سریال Dark را اعلام کرد.

شهرآرانیوز؛ سال گذشته شبکه نتفلیکس پیش از انتشار فصل دوم، از تمدید سریال Dark (تاریک) برای فصل سوم (فصل پایانی) خبر داد؛ اما حالا در جدیدترین خبرها تاریخ انتشار این سریال سفر در زمان و علمی تخیلی مشخص شده است. این تاریخ در اولین تریلر فصل سوم سریال «تاریک» اعلام شد.  در این تریلر کوتاه شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل پایانی این سریال هستیم که سوالات بیشتری را نیز برای طرفداران قطعا ایجاد خواهد کرد. اما در پایان تریلر است که مشخص می‌شود فصل سوم سریال Dark قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۷ تیر ۱۳۹۹) از شبکه Netflix منتشر شود.

 

 

فصل سوم سریال Dark درواقع در روزی منتشر خواهد شد که بسیاری از طرفداران آن را پیش‌بینی کرده بودند؛ روز آخرالزمان که در داستان فصل قبل مشخص شده بود. درواقع ما سرانجام خواهیم دید که در این روز آیا چرخه شکسته می‌شود یا اتفاق دیگری در انتظار آن‌هاست. در تریلر سریال «تاریک» شاهد آن هستیم که فصل سوم، پایانی برای یک آغاز و همچنین آغازی برای یک پایان خواهد بود؛ درواقع این موضوع به تکمیل چرخه و شروع آن اشاره دارد. در طول تریلر «جوناس» به گذشته بازمی‌گردد و برای لحظات کوتاهی نیز مارتا، جوناس و آدام را مشاهده می‌کنیم و شاهد نوشته «آخرین چرخه آغاز می‌شود» و «آخرین چرخه به اتمام می‌رسد» نیز هستیم. 

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Dark بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه بوده است. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر، سباستین هالک و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «تاریک» حضور داشته‌اند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->