وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

ابراز تأسف رئیس جمهور از قتل رومینا اشرفی/ تسریع در تصویب لوایح منع خشونت

  • کد خبر: ۲۸۱۲۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
  • ۷
ابراز تأسف رئیس جمهور از قتل رومینا اشرفی/ تسریع در تصویب لوایح منع خشونت
در جلسه امروز صبح هیئت دولت، حسن روحانی، رئیس جمهور، با ابراز تأسف از خشونت خانگی در تالش، دستور تسریع در رسیدگی به لوایح منع خشونت را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه امروز صبح هیئت دولت، رئیس جمهور ضمن ابراز تأسف از خشونت خانگی در تالش، دستور تسریع در رسیدگی به لوایح منع خشونت را صادر کرد.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری برگزار شد، وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به ترتیب از اصلاح قیمت ها در بازار بورس و برنامه آزادسازی سهام عدالت، ساماندهی خودرو و مهار کرونا در بسیاری از نقاط کشور، گزارش دادند.

اصلاح مصوبه مربوط به ممنوعیت کشت برنج خارج از استان های گیلان و مازندران

هیئت وزیران با هدف ایجاد زمینه بهره وری حداکثری از منابع آب و خاک کشور و استفاده از ظرفیت بالقوه بوجود آمده منابع آبی در استان خوزستان برای تأمین بخش عمده نیاز کشور به محصول برنج، با اصلاح مصوبه مربوط به ممنوعیت کشت برنج خارج از استان های گیلان و مازندران و الحاق یک تبصره به آن موافقت کرد.

به موجب تبصره مذکور، در صورت وجود شرایط منابع آب سطحی مناسب در هر سال در استان خوزستان، با پیشنهاد سازمان آب و برق خوزستان و تصویب کارگروه سازگاری با کم آبی استان، مناطق با منابع آب سطحی مناسب، از اجرای این تصویب نامه فقط برای همان سال معاف هستند.

 

تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون بودجه در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ایجاد و تثبیت اشتغال مولد

در ادامه همچنین، هیئت وزیران آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور را با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد از طریق کمکهای فنی و اعتباری به تصویب رساند.

براساس این آیین نامه، سازمان برنامه و بودجه کشور می‌تواند بخشی از اعتبارات این آیین‌نامه اجرایی را جهت اجرای برنامه‌های تحریک تقاضای داخلی برای کالاهای مصرفی بادوام، واسطه‌ای و سرمایه‌ای تولید داخل با اولویت تحریک تقاضا بر روی زنجیره ارزش تولید حسب پیشنهاد دستگاه اجرایی، براساس دستورالعمل مشترکی که توسط سازمان، دستگاه‌های اجرایی و بانک مرکزی تهیه می‌گردد، صرف نماید.

هم‌چنین، سازمان برنامه و بودجه مجاز است به منظور تسهیل تامین وثایق لازم برای اجرای برنامه‌های موضوع این آیین‌نامه اجرایی، بخشی از اعتبارات این آیین‌نامه اجرایی را برای افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت سرمایه‌گذاری، صندوق بیمه کشاورزی و صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و عشایری مشارکت‌کننده در برنامه‌های مذکور صرف کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سکینه شریفات
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
خشونت ونادیدن گرفتن قوای محترم ومقتدر قضایی شده کار روز مره تا به یکی بگی بالا چشمت ابرو سلاح بر میداره ادم میکشه نمونه اش برادر مومن من وشبانه کشتن وسه بچه وزنش یتیم کردن به کی بگیم رود تا باعث رواج کشتن جوانها اطلاعات امیدیه تمام سر نخها راگم کرد پوکه ی تیر وحتی حافظه ی موبایل میگن پول پول کارتون انجام میده
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
متشکرم بابت ابرازتاسفت. متشکرم از مردان ایران.رومینا شهادتت مبارک.بااین خبر فقط بای ذنب قتلت داره تومغزم داره نشخوارمیشه.افرین به خونه پدریت اقای عیاری .از اسلام فقط اسمش مونده .زنان ودختران وخواهران ایرانی ومسلمانم تسلیت. خواهرمن تو دادگاه فریادزده منو تحویل پدرم ندید منو میکشه .دادگاه اسلامی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بابت این فجایع بایدخون گریه کرد....
صالح کعب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
علابرکت الله تو
انگار هیچی نشده
برنج پیشکشت برنج نمخریم ماشین چند برابر
لوبیا دو ماه پیش لوبیا قرمز ۱۲ تومان بوده الان شده ۳۴ تومان
والله چه بگیم توخودت غازی هستی اینشالله که بتر نشه
رب کوجه زمانی ۶ تومانی امروز قمیت کردم ۲۳ وغیره الله کریم
سعید .
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
روحانی واقعن تو ادم اشغالی هستی که یک ذره وجدان نداری ببینی جه در مملکت میگذره
انشاالله که روزی مردم این حکومت را به خاک بنسانند
سعید .
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
روحانی واقعن تو ادم اشغالی هستی که یک ذره وجدان نداری ببینی جه در مملکت میگذره
انشاالله که روزی مردم این حکومت را به خاک بنسانند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
جناب روحانی .چطور یک نفر را میبینی .اما صدای چهار ملیون باز نشسته را نمی شنوی .فکر میکنی انها فردای بهتری از ان دختر دارن...تا کی مردم فریبی از مردم که نشان دادی نمی ترسی .از خدا بترس..شاید از او هم نمی ترسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
مگه جناب پرزیدنت روحانی تاسفم بلده بخوره؟؟؟!!!!! آقای روحانی از این حرفا نزن خندمون میگیره!!!!!!... اگه راست میگی خجالت بکش به خاطر این گندهایی که زدی‌‌توی این چند سال استعفا بده بکش ‌‌‌‌‌کنار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->