نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها
علم و ورزش

چه مکمل‌های ورزشی را برای کسب نتایج بهتر با هم مصرف کنیم؟

  • کد خبر: ۲۸۱۴۸
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
چه مکمل‌های ورزشی را برای کسب نتایج بهتر با هم مصرف کنیم؟
در مصرف مکمل‌ها موضوعی که باید به آن توجه کنیم، این است که عملکرد ورزشی ما به‌طور‌مثال استقامتی است یا قدرتی یا سرعتی.
شهرآرانیوز، به‌منظور رسیدن به بالاترین سطح عملکرد ورزشی ترکیب، مکمل‌های ورزشی می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ بنابراین آگاهی از نحوه مصرف هم‌زمان مکمل‌ها و ترکیب آن‌ها بسیار ضروری است. بااین‌حال شاید با این سؤال مواجه شده باشید که بهترین ترکیب مصرف مکمل‌ها چیست؟ در مصرف مکمل‌ها موضوعی که باید به آن توجه کنیم، این است که عملکرد ورزشی ما به‌طور‌مثال استقامتی است یا قدرتی یا سرعتی.

ورزشکاران استقامتی
مهم‌ترین هدف، افرایش انقباض‌های تکراری و تولید یک نیروی ثابت در بلندمدت و مقابله با خستگی ناشی از فشار تمرین است. جهت انجام این فرایند مصرف مکمل سدیم بی‌کربنات توصیه می‌شود. بااین‌حال مکمل کافئین در کنار سدیم بی‌کربنات باعث بهبود عملکرد شما در میان‌مدت و بلندمدت شده است. مکمل بتا آلانین هم به حفظ عملکرد شما به‌ویژه در حین تمریناتی طولانی کمک شایانی خواهد کرد. در نتیجه برای ورزشکاران اسقامتی مصرف سدیم بی‌کربنات + بتا آلانین + کافئین توصیه می‌شود.

ورزشکاران قدرتی
ورزشکاران قدرتی، نیاز به قدرت عضلانی دارند؛ در اینجا منظور ما قدرت مطلق است که در تمامی رشته‌های ورزشی و بدن‌سازان در بازه‌ای از برنامه‌ریزی تمرینی سالانه خود در فاز قدرت تمرین می‌کنند. اولین مکمل کراتین است. کراتین در ساخت عضله و افزایش نیرو و درنهایت عملکرد ورزشی شما کمک خواهد کرد. مکمل دوم سیترولین است که در تولید نیتریک‌اکسید برتر از آرژنین است، به‌همین‌دلیل ترکیب این مکمل با کراتین ترکیبی مؤثر جهت افزایش عملکرد ورزشی شما خواهد بود. در نتیجه برای ورزشکاران قدرتی مصرف هم‌زمان کراتین + ال‌سیترولین توصیه می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->