برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص به موقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
سرخط خبرها

انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری در دانشگاه فردوسی 

  • کد خبر: ۲۸۱۶۱
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری در دانشگاه فردوسی 
دانشگاه فردوسی مشهد برای پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعدادهای درخشان برای مقطع دکتری فراخوان صادر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه آمده است: این پذیرش به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان، با توجه به ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین حمایت از استعداد‌های برتر دانشگاهی، از بین دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های مشمول صورت می‌گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های مجازی، نیمه‌حضوری یا غیرحضوری، آموزش محور، پردیس بین‌الملل، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی، دانشگاه‌های جامع علمی-کاربردی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: دارندگان مدارک حوزوی معادل کارشناسی ارشد و نیز دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه‌های خارج کشور نیز امکان شرکت در این فراخوان را ندارند و مدارک این دسته از دانشجویان در صورت ارائه درخواست بررسی نخواهد شد و وجه پرداختی آن‌ها نیز عودت نمی‌شود.

داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۰ خرداد تا ۲۵ تیر ۱۳۹۹ از طریق سامانه‌ی ثبت نام اقدام به ثبت نام اولیه کنند.

دانشگاه ۷۰ ساله فردوسی مشهد که سال ۱۳۲۸ تأسیس شد سومین دانشگاه با سابقه ایران پس از دانشگاه‌های تهران و تبریز است که دارای ۱۳ دانشکده به نام‌های ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم، مهندسی، کشاورزی، علوم ریاضی، علوم اداری و اقتصادی، دامپزشکی، علوم تربیتی و روانشناسی، منابع طبیعی، علوم ورزشی، معماری و شهرسازی، حقوق و علوم سیاسی است و ۲۵ هزار دانشجو دارد که دو هزار و ۵۰۰ نفر آن‌ها در مقطع دکتری، ۶ هزار نفرشان در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

۸۲۰ نفر عضو هیات علمی در دانشگاه فردوسی فعالیت دارند که ۶۵۰ نفرشان دارای مدرک پی. اچ. دی یا رتبه استادی و پروفسوری هستند. این دانشگاه به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در شرق کشور هفت پژوهشکده تخصصی نیز دارد.

همچنین هزار و ۷۵۰ دانشجوی خارجی از دیگر کشور‌های جهان در دانشگاه فردوسی تحصیل می‌کنند و این دانشگاه از نظر تعداد دانشجویان خارجی رتبه نخست را در میان دانشگاه‌های ایران دارد.

مجموعه متمرکز دانشگاه فردوسی مشهد شامل ۱۳ دانشکده، هفت پژوهشکده، ۱۳ خوابگاه، کتابخانه مرکزی، ساختمان‌های اداری، تاسیسات و محوطه‌های ورزشی و فضای سبز در گستره‌ای ۳۰۰ هکتاری در شمال غرب کلانشهر مشهد واقع است.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->